Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o zawieszeniu i całym podwoziu w SERYJNYCH autach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 9 lipca 2010, o 00:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Po co pompę?
gdyz sa opilki w ukladzie. Regeneracja nie ma sensu, gdyz opilki powoduja ponowne uszkodzenie. Jak mechanik stwierdzil, nie da sie wyczyscic calkowicie ukladu z tych opilkow..

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 08:28 
Pompa do wymiany tylko jak jest zatarta. Za niedługo będę wiedział w jakim moja jest stanie i czy trzeba ją wymienić, bo właśnie odstawiłem auto.
Wystarczy zlać płyn z układu do przezroczystego pojemnika i wszystko wiadomo. Są opiłki to zatarta trzeba wymienić. Pochytałem pompe za 1000. Gdyby była sprawna to cały koszt z robocizną nie przekroczy 1500.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 21 lipca 2010, o 21:34 
Ja posiadam od Astry III i jestem zadowolony,żadnych komplikacji od ponad roku :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 22 lipca 2010, o 10:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
grafi napisał(a):
Ja posiadam od Astry III i jestem zadowolony,żadnych komplikacji od ponad roku
a kupiles nowa czy regenerowana przekladnie ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 22 lipca 2010, o 16:45 
Nowa zakupiona przez byłego właściciela,jak i zamontowana :]


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 12:30 
Co do plynu do wspomagania.

Dzisiaj dolewalem, na poczatku nie wiedzialem jaki jest plyn, po sprawdzeniu okazalo sie ze koloru zielonego, zadzwonilem dodatkowo do ASO w celu doinformowania sie co dokladnie leja, nr ( chyba katalogowy ) plynu ktory leja to:
19 40 715

Jako zamiennik mozna dostac Febi Bilstein ( Tak Adamie niemiecki ;)) nr. 06161

Dojscie zeby dolac jest mega trudne, najlepiej urzyc rurki i lejka.

Pozdrawiam i powodzenia tym ktorych to czeka :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 12:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Deon napisał(a):
Dojscie zeby dolac jest mega trudne, najlepiej urzyc rurki i lejka.
w 1.8 nie jest zle, w turbo znacznie trudniej,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 12:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Tylko jeden z tego co mowili w Oplu jest plyn do wspomagania z GM. Dokladnie jak mowisz, ma kolor zielony. Novszy swojego czasu wiem, ze lał różowy z Kagera przekładniowy. Dostep na pierwszy rzut oka jest ciezki, ale bez tragedii. Wezyk i szczykawka i nie ma klopotu.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 13:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Polus napisał(a):
Wezyk i szczykawka i nie ma klopotu.
dokładnie, wczesniej jednak trzeba zdjąc rure gumową od puszki do przepływomierza, bo nie idzie włozyc reki do korka, chyab że jakas kobieca reka cienka to da radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 14:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Robertnet napisał(a):
dokładnie, wczesniej jednak trzeba zdjąc rure gumową od puszki do przepływomierza, bo nie idzie włozyc reki do korka, chyab że jakas kobieca reka cienka to da radę :)
hehe, to widze ze jestes amatorem :) ja odkrecam korek, wyciagam sitko, ogladam co sie dzieje, zakladam sitko, dolewam plynu i zakrecam bez rozbierania czego kolwiek :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 15:31 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Polus napisał(a):
ja odkrecam korek, wyciagam sitko, ogladam co sie dzieje, zakladam sitko, dolewam plynu i zakrecam bez rozbierania czego kolwiek
heh, reka moja nie wchodzi do korka, choc niewiele brakowało, pewnie masz cieńsze ręce albo alternator w innej pozycji :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 19:53 
Polus ma kobiece rece xD

Jest naprawde ciezko tam sie dostac ale tez nic nie zdejmowalem, zeby tam sie dostac, troche sie trzeba bylo nagimnastykowac.

Wlasnie nie wiem jak to jest ze jedni maja rozowy inni zielony... Spora czasu spedzilem na szukaniu tego i jest wlasnie ta roznica, Adam tez pisal o Dextrolu a on jest rozowy ( czerwony ), a dzwoniac do ASO powiedzieli mi ze tam leja tylko zielony o tych wlasnie parametrach.

Co do zielonego w sklepie dowiedzialem sie ze sa tez rozne rodzaje, ten jest syntetykiem podobno sa tez pol itp, i nie mieszaja sie ze soba tak ze trzeba sie dobrze doinformowac.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 21:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja 7 lat temu dolalem Dextron-u i do dzisiaj dziala (nie pytalem nikogo co tam bylo w srodku)
a brakowalo mi ok. pol litra bo zbiornik byl nieszczelny.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 22:45 
No tak ale u Ciebie jest czerwony plyn tak ?
Gdyby umnie byl czerwony to tez kupil bym dextron, ale byl zielony i musialem szukac bo z tego co wyczytalem tutaj na forum to nie wolno ich mieszac.

A co do cen tych plynow to ten od opla kosztuje 58zl za litr a zamiennik w postaci febi 34zl.
Parametry ma identyczne.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: wspomaganie
PostNapisane: 4 sierpnia 2010, o 01:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Cytuj:
heh, reka moja nie wchodzi do korka, choc niewiele brakowało, pewnie masz cieńsze ręce albo alternator w innej pozycji

No to chyba mamy inaczej alternator.

Deon napisał(a):
Polus ma kobiece rece
Nie badz taki do przodu :P

Deon napisał(a):
Co do zielonego w sklepie dowiedzialem sie ze sa tez rozne rodzaje, ten jest syntetykiem podobno sa tez pol itp

Wystarczy w ASO kupic plyn do przekladni kierowniczej, maja jeden rodzaj - zielony. Cena w porownaniu do zamiennikow kosmiczna, cos kolo 60 zl za litr. A tak jak piszesz, jest to samo co zamiennik. A co do kolorow, to lepiej nie mieszac. Jak nigdy nic nie miales robione przy wspomaganiu to masz zalany GM plyn.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL