Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 20:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 17:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Witam, szukalem lecz nie znalazlem odpowiedzi. Byly tylko podobne objawy lecz zaden nie mial takiego jak ja. otoz.
Jadac dzisiaj samochodem z pracy po przejechaniu okolo 4,5-5 km wyskoczyl blad w sterowaniu ukladem chlodzenia (kontrolka z silniczkiem i gwiazdeczka xd). Tzn. Najpierw okolo kilometra przed domem zapalila sie na 2 sek i zgasla. Gdy dojechalem do domu i stanalem samochodem w celu otwarcia bramy wjazdowej moim oczom poraz kolejny ukazala sie ta kontrolka. Wyciszylem radio i uslyszalem ze strasznie glosno chodzi wentylator pod maska. Wbilem na ''plac'' i wylaczylem samochod. Po ponownym uruchomieniu nic sie nie dzialo. Moje pytanie, co to moglo byc i czy mam sie czegos bac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 17:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jak nie pojedziesz na komp to nie bedziesz wiedzial.
na szybko przychodzi mi do glowy tylko czujnik cisnienia klimy
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2010, o 18:06 
sprawdź bezpiecznik od wentylatora pod maską. u mnie chodził na drugim biegu duży wentylator a mały nie chodził... chciałem już wentylator klimy wymieniać a to się okazało że to kwestia bezpieczników :) tam siedzi taki mega duży, chyba 40W


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 00:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Ok dodam tyle. Przed wczoraj dolewalem płyn do spryskow i troche sie polalo pod zbiornik, wczoraj oderwałem zderzak od strony kierowcy, a dzisiaj przytarlem podwozie o warstwę lodu i cos zacharatalo. Moze cos z tym wspólnego to ma? No i ogólnie nie świeci mi ta kontrolka caly czas. Zazwyczaj wtedy gdy zwalniam, a gdy auto stoi dodatkowo wentylator dostaje kosmicznych obrotów. Na kompa na dniach nie daje rady podjechac bo mam mase roboty :( mam nadzieję ze mój mentor a zarazem imiennik cos poradzi :P (mowa o sir Adasiu :P) pozdrawiam


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2010, o 00:41 przez rah.im, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 01:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Podejrzewam , że Adam Ci powie to samo:
Jedz na techa
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 08:55 
Podejrzewam,że będziecie mieli ten sam problem co ja niedawno-sterownik wentylatorów,umieszczony po stronie kierowcy pod zderzakiem(jest zima,wilgoć,może coś nie łączy,albo zaśniedziało) Ale faktycznie lepiej jedź na komp


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 09:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
mateusz16k napisał(a):
Podejrzewam,że będziecie mieli ten sam problem co ja niedawno-sterownik wentylatorów,


i to na pewno jest przyczyna

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 10:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Najlepiej to diagnostyke zrobic techem al ejesli w okolicy brak czy drogo sobie cenia to najpierw zaczalbym od sprawdzenia kabloteki, stykow i zlaczek. Jest taki bajer ze wlasnie brak styku na czujniku temp spowoduje ze wiatraki przejda w tryb awaryjny i beda sie krecic a klima juz nam nie bedzie chlodzic.
Ja zawsze ropuje wszystkie wtyczki kabloteki i takich problemow nie mam. Zawsze smaruje sie tez wszelkie mechanizmy zmiany biegow jak i inne tego typu elementy wykonawcze itd tak tez sie konserwuje okablowanie w aucie. Srodowisko mamy agresywne a zwlaszcza tego typu objawy wystepuja w zime lub zaraz po zimie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 18:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
sjR napisał(a):
Podejrzewam , że Adam Ci powie to samo:
Jedz na techa

no bo bez tego to jest wróżenie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2010, o 19:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Ale jeszcze zanim pojedziesz na tech'a podnieś maske i przy prawej lampie troche bardziej w głębi na przewodzie od klimy szukaj czujnika wypnij kostke i zobacz czy nie ma tam zielono... U mnie była podobna sytuacja troche WD-40 załatwiło sprawe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2010, o 16:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
okazalo sie ze jest blad czujnika cisnienia klimatyzacji. Mechanik powiedzial ze po prostu gaz uciekl z klimy. Mimo ze zostala sprawdzona szczelnosc po czym klimatyzacja na nowo nabita to czasami znowu ten blad wyskakuje. Czy moze to byc uszkodzony czujnik czy tylko mi sie wydaje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2010, o 17:01 
wydaje mi sie ze skoro jest wszystko szczelne i nabite na raczej napewno cos z czujnikiem


Góra
  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2010, o 17:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ten gaz fachowo nazywa się czynnik.po za nie ma tak szczelnej klimy żeby czynnik nie uciekł.to jest takie cholerstwo że zawsze na sezon trzeba dopełniać

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 stycznia 2010, o 15:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nieprawda, jezdzilem juz autem nie jednym w ktorym nie bylo nic robione przez nawet 10 lat a klima dzialala elegancko.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2010, o 17:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2009, o 11:10
Lokalizacja: Rybnik
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
kod bledu to 0530 wg. metody dwoch pedalow. Czyli ,,Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji".
W poniedzialek jade do mechanika z czujnikiem. Mam nadzieje ze to bedzie to bo ostatnim razem mechanik mnie skasowal 300 zl i nic to nie zdzialalo.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL