Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 14:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 maja 2009, o 16:08 
witam, kupilem ostatnio bertone z 2002 r i zastanawia mnie co moze byc przyczyna problemu ktory pojawia sie przy KAZDYM odpalaniu auta tzn; rozrusznik zaczyna krecic, krecic, zakreci dwa razy (przygasna wszystkie kontrolki) i dopiero wtedy auto odpala. czasami jak ma za malo gazu to przyciemniaja sie swiatla ... czy problem wynika ze strony rozrusznika czy akumulatora - a moze alternator, bo jak posmigam troche,wylacze auto na chwile i chce znowu odpalic to dzieje sie dokladnie to samo. prosze o szybka pomoc :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, o 16:15 
sprawdz jaki masz akumulator (ile ma Ah) u mnie w 2.2 DTI musi byc 60Ah a ja mialem 50Ah i mi przygasaly swiatla :/ akurat wymiana aku mi pomogla :) tylko nie wiem jaki powinien wystepowac w silnku 1.8 :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, o 16:25 
a co z rozruchem? :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, o 16:56 
albo masz slaby akumulator (pytanie czy jak przygasną to nadal kręci??) albo rozrusznik konkretnie tuleje rozrusznika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, o 18:01 
u mnie był taki problem i rozrusznik poszedł do regeneracji


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, o 19:35 
tydy1985 napisał(a):
a co z rozruchem? :(


Podładuj akumulator na maksa na prostowniku ewentualnie podmień na inny tylko o odpowiednim amperażu, i wtedy zobacz tylko nie włączaj przy odpalaniu żadnych odbiorników prądu,tzn świateł itp, potem sprawdź ładowanie być możne alternator nie ładuje ale to świeciła by sie kontrolka od ładowania, a jeśli to nic nie da to jak Ci napisali masz rozrusznik do wymiany,


Ostatnio edytowano 29 maja 2009, o 19:36 przez lasiu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, o 11:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
witam.
mam taki sam problem jak kolega wyzej tylko z ta roznica ze jak autko przepale to pozniej pali mi bez problemu. to raczej wina akumulatora i zastanawiam sie nad kupnem nowego. mam bertunie 1.8 16V 125 KM zagladalem pod maske i na opel'owskim aku mi pisze ze ma 55Ah ale nie moge doczytac ile ma A na rozroch.
poczekajmy co na to inni uzytkownicy.

pozdrawiam ;)

edit:
zapomnialem dopisac ze mozesz jeszcze ewentualnie przy wylaczonym silniku w szereg pod aku podlaczyc amperomierz i zmierz prad jak przekroczy Ci 0.04-0.05mA to cos Ci pozera duzo pradu. mozesz potem odlaczac kolejno bezpieczniki : autoalarm, radio itp. zobaczysz co tak duzo moze pobierac pradu :)


Ostatnio edytowano 21 października 2009, o 11:11 przez POGODNY, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, o 11:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
regulator napięcia do wymiany

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2009, o 11:21 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
witaj,
mialem ten sam problem co Ty :)
wez miernik i zobacz napiecie na akumulatorze.
mi poszla jedna celka na aku i mialem 10V.
kupilem aku z Bosch S4 60Ah 540A i juz po problemie.
warto tez wymienic swiece - jestem wlasnie w trakcie wymiany na NGK BKR5EK - koszt ok. 20zl za sztuke.
warto tez przeczyscic przepustnice i zerknac na filtr powietrza.
przeczyszczenie spowodowalo ze auto wogole mi nie szarpie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2009, o 23:03 
najpierw sparawdz dobrze aku ktory masz tak jak koledzy pisza naladuj go sprawdz wszystkie dane z niego bo faktycznie mzoe masz za maly prad na rozruchu bo jak piszesz ze nawet jak jedzisz i zgasisz i jest tak samo to raczej alternator powinienien go podładowac podaczas jazdy wiec 1 albo aku albo 2 alternator chyba ze kolega ryba ma racje :)


Ostatnio edytowano 23 listopada 2009, o 23:04 przez adi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL