Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2006, o 00:45 
Ja tez mam jakies kostki 2 ale nei wiem od czego to- sa tam poprowadzone kable ... :| ?


Góra
  
 
 Tytuł: Guzik TC
PostNapisane: 11 grudnia 2006, o 01:40 
Mam pytanie do kolegow z lodzi czy mogl by mi ktorys posiwecic chwile wolna i pomoc zamontowac guzik kontroli trakcji? Bede bardzo wdzieczny (szesciopak piwa) :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, o 09:16 
hym w lodzi z tego co pamietam nie ma qpejek ktorych wlasciciele sie udzielaja na forum


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, o 18:01 
A gdzies w okolicach albo w okolicach włocłąwka lub torunia

[ Dodano: 2006-12-14, 21:53 ]
A moze wie ktos dokladnie jak zrobic ten guzik bo na forum wyczytalem i kazdy mowi ze w inny pin od kostki od absu trzeba wpiac. Wiec jak ktos robil to by mogl podac dokladna instrukcje zebym nic nie spalil. I jeszcze czy guzik podlaczyc pod + czy - w zapalniczce?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, o 22:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Maximus1986,

jakbys wypelnil Twoj profil, to jedno pytanie byloby juz zbyteczne - jaki masz silnik :?:
Dalej, jaki problem jest z montazem TC wylacznika ?
Jak potrafisz w lampie wymienic zarowke to dasz rade zalozyc taki wylacznik.
Schemat instalacji jest , potrzebujesz tylko sam wylacznik, 2 metry kabla 0,5mm2 i pin do kostki ABS.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, o 22:22 
Silnik ma 1.8 w który pin wpiac ten kabel i jak podlaczyc w przelaczniku kable?

[ Dodano: 2006-12-14, 22:23 ]
i czy ten guzik przypasi do tego.

[ Dodano: 2006-12-14, 22:23 ]
http://allegro.pl/item148249096_wlaczni ... tra_b.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, o 22:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Obrazek


punkt 3 idzie do ABS modulu pod pin 25

W niektorych 1,8 silnikach moze to byc ale rowniez pin 27
Informacja jest niesprawdzona i podpinanie na wlasna odpowiedzialnosc !
Niestety w 1,8 byly rozne moduly ABS uzywane, i NIKT Ci nie powie na 100% gdzie musisz sie podpiac.
Ale jak to mowia;"do odwaznych swiat nalezy" :lol:
Sprobuj.

punkt 4 podpiac do siwo/zoltego kabla od zapalniczki (podswietlenie)

punkt 2 podlaczyc do masy w poblizu modulu ABS !


To wszystko.
Zycze powodzenia w majsterkowaniu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 01:36 
Maximus1986, ten guzik co proponujesz to jest z omegi i vectry. Wedlug mnie nie bedzie pasowal. W tamtych autach przyciski byly umieszczone w desce rozdzielczej wogole inaczej niz w asterce. Po co Ci takie wynalazki. Podjedz do sklepu elektrycznego i kup zwykly przycisk, ktory zwiera gdy jest wcisniety. Jedna strone podlaczasz do masy a druga do ktoregos z tych pinow w module - tak jak Adam napisal. I sie jedziesz pobawic na sliskim:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 08:54 
nie wiem czy to OT ale w koncu tez sie tyczy TC... kiedys jak nie mailem tego wylacznika ruszajac z buta auto zamulalo kompletnie.... teraz prawie ze kapcie moge palic... ktos cos o tym wie? jesli to OT prosze o usunieci ebadz przeniesienie

pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 11:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
NasH napisał(a):
nie wiem czy to OT ale w koncu tez sie tyczy TC... kiedys jak nie mailem tego wylacznika ruszajac z buta auto zamulalo kompletnie.... teraz prawie ze kapcie moge palic... ktos cos o tym wie? jesli to OT prosze o usunieci ebadz przeniesienie


Nawet jak masz TC/ESP włączone to też koła się ślizgają?
A jest różnica między włączonym a wyłączonym TC?

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 11:59 
ehh tak slizgaja sie ale dopiero po dluzszym czasie slizgu jest spadek
a wylaczony tc pozwala sie slizgac

chodzi mi glownie o pkt startowy... tzn na TC ON miele i tak i dopiero pozniej (mysle ze to dosc dlugi czas) jest spadek , jak na recznym wchodze to jest odrazu STOP prawie ze... no a tc off to wiadomo ... freestyle :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 15:17 
NasH, i cale szczescie, ze w asterkach tak jest, ze ten esp sie tak od razu nie wpier****. To mordega jezdzic samochodem, gdzie od razu reaguje - jak np. toyota avensis. Moim marzeniem byloby esp sterowalne, w ktorym moglbym sobie przestawiac od jakiej roznicy % predkosci kol ma reagowac. Jakas firma produkuje cos takiego ale nazwy nie pamietam i niestety tanie nie jest.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2006, o 16:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nash, w twojej i mojej asterce ESP ingeruje mniej więcej po takim samym czasie.
No chyba, że to swoje ESP przeprogramowałeś :D

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2006, o 18:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mjaza napisał(a):
NasH, i cale szczescie, ze w asterkach tak jest, ze ten esp sie tak od razu nie wpier****. To mordega jezdzic samochodem, gdzie od razu reaguje - jak np. toyota avensis. Moim marzeniem byloby esp sterowalne, w ktorym moglbym sobie przestawiac od jakiej roznicy % predkosci kol ma reagowac. Jakas firma produkuje cos takiego ale nazwy nie pamietam i niestety tanie nie jest.


tylko, ze ten esp z avensis to dziala...a ten z astry ? jedno wielkie gowno...kontrola trakcji w avensis jest super, ale to pewnie przez to, ze silnik jest n/a

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2006, o 02:33 
Coube, moze i super, tylko nie da sie wylaczyc.... niby jest przycisk, wylaczasz, lecisz bokiem w zakrecie i esp sie ponownie wlacza....

Natomiast faktycznie musze sie zgodzic, ze jakos w innych samochodach niz astra to esp jakby lepiej dzialalo.... Ale co tam, ja nie narzekam. No risk no fun.....


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL