Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 15:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 13:01 
no wreszcie, dzięki chodziło mi o to że nie było wczesniej mowione że są to piny ponumerowane, dziękować ::poklon


Góra
  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 15:27 
a jednak nie koniec, rozumiem że trzeba się wpiąć w pin 25? podpiąłem sie pod ten pin ale tc dalej działa i wyskoczył check, w który pin sie wpiąć, pompa chyba boscha. Jak wepne w inny wolny to nie spale niczego?


Góra
  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 16:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Driver_Kaskader napisał(a):
a jednak nie koniec, rozumiem że trzeba się wpiąć w pin 25? podpiąłem sie pod ten pin ale tc dalej działa i wyskoczył check, w który pin sie wpiąć, pompa chyba boscha

Nie wydaje ci się, że trochę za późno o to pytasz. Może już coś spaliłeś skoro wyskoczył check?

Driver_Kaskader napisał(a):
Jak wepne w inny wolny to nie spale niczego?

Wepnij i zobacz czy poleci dym Oo
Ręce opadają.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 16:24 
DAN wtyczka nie zaskoczyła i dlatego wywaliło check, wpinałem w pin 25, 27, 13 kabel zapalałem auto, dotykałem tym wpiętym kablem do masy i dupa... tc dalej nie wyłancza sie. Został jeszcze jeden pin ale już sobie go na dzisiaj odpuściłem.


Góra
  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 17:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
pin 25 jak masz ESP a 31 jak masz samo TC.milion razy było o tym pisane!!!!!

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 17:53 
no włąśnie ale nie wiem dlaczego ale po podpięciu w pin 25 nic sie nie dzieje. Pin 31 jest zapełniony czyli nie można podłączyć pod niego?


Góra
  
 
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 18:22 
z tego co kiedyś czytałem to można się podpiąc pod 31, zrobić trzeba tak jakby rozgałęzienie.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lipca 2011, o 12:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
właśnie podłączyłem w sobotę TC on/off i wyskakują mi cały czas błędy.wróciłem to serii czyli kabelek wyjąłem z pinu 25 i dalej wywala błędy.jadę dziś na kasowanie błędów bo jak nie odłączę aku to ni chu chu nie chce odpalić.święci się kontrolka od TC i lipa.czy jest możliwość że po zamontowaniu całości w/g instrukcji szaleje komputer???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2011, o 12:52 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 grudnia 2009, o 11:45
Lokalizacja: Toruń/Górsk/Bydgoszcz
Imię: Lukasz
Silnik: Y22DTR
SirRyba1 napisał(a):
właśnie podłączyłem w sobotę TC on/off i wyskakują mi cały czas błędy.wróciłem to serii czyli kabelek wyjąłem z pinu 25 i dalej wywala błędy.jadę dziś na kasowanie błędów bo jak nie odłączę aku to ni chu chu nie chce odpalić.święci się kontrolka od TC i lipa.czy jest możliwość że po zamontowaniu całości w/g instrukcji szaleje komputer???

Pytanie pomocnicze: rozumiem ze calosc operacji (podpinanie wiazki i wyciaganie wtyczki od ABS'u) przeprowadzales na odpietym aku? :)

_________________
once chicks go black they'll never go back..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2011, o 13:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
przeprowadzales na odpietym aku? :)


tak

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lipca 2011, o 15:45 
u mnie wywalało błędy ale po kilku zapaleniach samochodu check zniknął.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 lipca 2011, o 23:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
SirRyba1 napisał(a):
właśnie podłączyłem w sobotę TC on/off i wyskakują mi cały czas błędy.wróciłem to serii czyli kabelek wyjąłem z pinu 25 i dalej wywala błędy.jadę dziś na kasowanie błędów bo jak nie odłączę aku to ni chu chu nie chce odpalić.święci się kontrolka od TC i lipa.czy jest możliwość że po zamontowaniu całości w/g instrukcji szaleje komputer???


zle wsadziles wtyczke po podlaczeniu kabla pod pin.
Ewtl. skrzywil/y ci sie pin/y w kompie ABS/TC



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2011, o 05:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SirAdam już opanowane.nie łączyły się sterowniki i wywalało błąd.TC on/off już działa błędów nie ma.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2011, o 21:36 
Driver_Kaskader napisał(a):
u mnie wywalało błędy ale po kilku zapaleniach samochodu check zniknął.


Cheek zniknął ale syf w pamięci ECU został. Jak masz OP-COM-a to podłącz i skasuj a jak nie to popytaj kto ma w pobliżu ze znajomych.


Driver_Kaskader napisał(a):
no włąśnie ale nie wiem dlaczego ale po podpięciu w pin 25 nic sie nie dzieje. Pin 31 jest zapełniony czyli nie można podłączyć pod niego?



szary napisał(a):
Wychodzi na to iż niestety nie jest regułą że w 2.2 być powinien PIN 25. Choć by u mnie. Wolny w kostce od ABS-u natomiast był tylko Pin 27 a w 25 nie wiadomo co. Wpięcie się do 27 ? Nie działa. Nacięcie kabla w 25 i podpięcie sygnałowego kabla też nie działa. Pytanie co wtedy ? Dawaj dzwonić do kolegi DzejDzeja i jedyne co przychodzi do głowy to Pin 31 i ja się mówi do trzech razy sztuka i się udało.

A wracając do meritum u mnie dopiero zadziałało przy pinie 31. Ale np. u kolegi Osito z AGC także miał Pin 25 zjęty ale pod piął się pod niego i działa. Także nie am reguły jak widać że w jednym konkretnym. Tc śmiga aż miło a co najważniejsze i pocieszające to czuć potencjał Z22SE.


Góra
  
 
PostNapisane: 9 lipca 2011, o 09:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
szary napisał(a):
Cheek zniknął ale syf w pamięci ECU został. Jak masz OP-COM-a to podłącz i skasuj a jak nie to popytaj kto ma w pobliżu ze znajomych.


potwierdzam.dla własnej pewności podłącz pod Op-COM-z czy TECH-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 36  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL