Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 24 kwietnia 2024, o 13:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:06 
Witam
Poszukałem trochę i chyba nie znalazłem odpowiedzi więc utworzyłem posta :)
Zakupiłem lampki przednie FK i teraz mam pare pytań.
W komplecie był kabelek na instrukcji łączy ze sobą dwie lampy oraz akumulator. Do czego to jest ???

Obrazek

Drugie pytanie jak do tego podpiąć orginalne silniczki regulacji świateł?? W miejscu gdzie powinno sie je wkręcać jest plastikowa nakrętka ze śrubą, pewnei da sie to jakoś wyjąć ale mimo sporej przyłożonej siły nawet się to nie ruszyło a nie chciał bym czegoś na starcie połamać :D

Obrazek

Po trzecie do czego służy ta dźwigienka? i jak powinna być ustawiona?

Obrazek
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:12 
Cytuj:
W komplecie był kabelek na instrukcji łączy ze sobą dwie lampy oraz akumulator. Do czego to jest ???


tam jest bezpiecznik ale jak podpiąłem jak jest na schemacie to nie działały mi ringi - wiec pominąłem ten fragment - nie wiem czy dobrze zrobiłem. Ale od 0,5 roku jeżdżę i nic się nie dzieje



el_beton napisał(a):
Drugie pytanie jak do tego podpiąć orginalne silniczki regulacji świateł?? W miejscu gdzie powinno sie je wkręcać jest plastikowa nakrętka ze śrubą, pewnei da sie to jakoś wyjąć ale mimo sporej przyłożonej siły nawet się to nie ruszyło a nie chciał bym czegoś na starcie połamać :D


jak przyłożysz więcej siły to uda Ci się to wykręcić, ale jest naprawdę ciężko - wiem z doświadczenia bo mam te same lampy :)
el_beton napisał(a):
Po trzecie do czego służy ta dźwigienka? i jak powinna być ustawiona?


musisz to wyjąć bo to jest po to żeby soczewka się nie przemieszczała podczas transportu


chyba tyle :-)


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2009, o 23:13 przez Winiar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:17 
Winiar napisał(a):
Cytat:
W komplecie był kabelek na instrukcji łączy ze sobą dwie lampy oraz akumulator. Do czego to jest ???


tam jest bezpiecznik ale jak podpiąłem jak jest na schemacie to nie działały mi ringi - wiec pominąłem ten fragment - nie wiem czy dobrze zrobiłem. Ale od 0,5 roku jeżdżę i nic się nie dzieje


dokładnie, w ogole tego nie podpinaj, bo wtedy nie dziala, ten kabel lezy u mnie w garazu niepotrzebny xP

reszte Winiar, dobrze opisal, kazdy musi przez to samo przejsc przy montazu ;D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:21 
Jak kupujecie takie elementy tuningowe to piszcie do mnie, zawsze mogę poprosić Mapeta dobrą zniżkę :)

http://www.mapet-tuning.com/sklep/opel- ... 6_518.html

a jeszcze jesteś ze Świętego Miasta to nawet byś sobie je zobaczył


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2009, o 23:23 przez Winiar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wg tej fotki dzwignia ustawia ruch przelacza pomiedzy LHD i RHD czyli lewosttronny i prawostronny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:30 
sjR napisał(a):
wg tej fotki dzwignia ustawia ruch przelacza pomiedzy LHD i RHD czyli lewosttronny i prawostronny


a do czego ma to niby służyć ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ADJUSTMENT DEVICE POSITION. Nie wiem ja tych lamp nie robilem. ale tak by wynikalo z tego co jest na zdjeciu. czyli jezeli jezdzisz w angli to dzwignia w gore :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:48 
sjR napisał(a):
ADJUSTMENT DEVICE POSITION. Nie wiem ja tych lamp nie robilem. ale tak by wynikalo z tego co jest na zdjeciu. czyli jezeli jezdzisz w angli to dzwignia w gore :)


powiem szczerze że ciekawa teoria :)
a na dodatek prawdziwa

LHD to left hand drive Anglia
RHD right hand drive Europa


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2009, o 23:52 przez Winiar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:53 
No to ma sens ruch lewo i prawostronny :D
Tylko czy na pewno przy prawostronnym czyli u nas dźwignia w dół ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:55 
el_beton napisał(a):
Tylko czy na pewno przy prawostronnym czyli u nas dźwignia w dół ??


na to pytanie nie znam odpowiedzi, ja bym tego nie ruszał :)


Ostatnio edytowano 30 stycznia 2009, o 00:15 przez Winiar, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:57 
Cytuj:
jak przyłożysz więcej siły to uda Ci się to wykręcić, ale jest naprawdę ciężko - wiem z doświadczenia bo mam te same lampy :)

No dobra ale czy to się wykręca całkiem do opooru aż wyjdzie? Czy tak jak silniczek przekręca i ciągnie by wylazło ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 23:59 
el_beton napisał(a):
jak przyłożysz więcej siły to uda Ci się to wykręcić, ale jest naprawdę ciężko - wiem z doświadczenia bo mam te same lampy :)

No dobra ale czy to się wykręca całkiem do opooru aż wyjdzie? Czy tak jak silniczek przekręca i ciągnie by wylazło ??


z tego co pamiętam to jest dokładnie tak samo wkręcane jak silniczek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, o 00:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Winiar napisał(a):
wkręcane jak silniczek

To się wyjmuje, a nie wykręca!
Musisz troszkę przekręcić, żeby złapać luz i wtedy w bok przesunąć, żeby kulka wyszła z takiej prowadnicy.
Ehh ciężko to słowami opisać :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, o 00:10 
kolezka napisał(a):
To się wyjmuje, a nie wykręca!
Musisz troszkę przekręcić, żeby złapać luz i wtedy w bok przesunąć, żeby kulka wyszła z takiej prowadnicy.
Ehh ciężko to słowami opisać :D


no tak, ale górę wykręcasz jak silniczek i jest tak ja mówisz tam jest kulka która wchodzi w taka rynienkę i wyjmuje się dokładnie tak samo jak silniczek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, o 00:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
no tak. Ja te wykręcanie odebrałem na zasadzie jak by kręcić tym czarnym to się wykręci jak śrubę :DD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL