Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 26 kwietnia 2024, o 01:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 11 września 2013, o 12:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Jeśli nie widać różnicy - po co przepłacać :)

Ja tam mam te badziewie za 15zyla i jest git... :D a do tego jak wspaniale Szanuje swój szmal :) ::tralala1

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 11 września 2013, o 12:08 
Ja po prostu różnicę widziałem ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 11 września 2013, o 13:19 
HAY jak nie wiesz co piszesz to nie pisz, bo tylko gadasz bzdury.
Właśnie jestem na etapie wymiany przetwornicy bo dałem się skusić na te gówna z chin za 30zł co są 1000000000% oryginał.
Proszę zapoznać się z tematyką tutaj: http://www.youtube.com/user/WisniewskiXENON
koleś dobrze tłumaczy o co chodzi i jak rozpoznać gównianą chińszczyznę od oryginału. Jedyną alternatywą od Osramów i Philipsów po 130-190zł jest firma PRIME.
Kupiłem takie 2 palniki po 72zł za 4300K i chodzą bez migania i bez problemów.
Cała reszta taniego gówna jest gówno warta i tylko uszkadza sprzęt.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 11 września 2013, o 14:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Nie wiem co pisze? Przerobilem w Astrze cala mase palnikow chinskich i ze 3 komplety przetwornic. W drugim samochodzie mam fabryczny bixenon wiec nawet moge sobie porownac jak swieci jedno i drugie.
Jesli napisalem, ze nie ma roznicy miedzy palnikiem za 15zl i za 50zl to tak jest. Bo czym sie one moga roznic skoro produkuje to ta sama chinska fabryka? Roznia sie co najmniej opakowaniem, bajera sprzedawcy (moje za 50zl sa lepsze niz te za 15zl bo moje sa najnowszej generacji...) i cena. Chcesz zauwazyc jakas roznice to kup oryginalne philipsy.
Z przetwornicami jest to samo, kazda tak samo daje napiecie i rozpala palnik. Jedyna roznica jaka zauwazylem w przetwornicach to brak zaklocania CB przez cyfrowe slimy.

Ja nie mowie, ze to jest oryginal bo nie jest i chyba nikt tutaj nie jest naiwny, ze kupi d2s philipsa za 40zl na allegro. Kupi chinski palnik z napisem philips gratis.
Tanie gowno jak to okreslasz jakos zawsze swiecilo, nie mrugalo, mialo dobra ogniskowa i dawalo dobry swiatlocien. Zreszta cala masa ludzi ma chinskie palniki i swieca. A moze to ja jestem zajebistym szczesciarzem i CHRL tylko u mnie dziala?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 25 września 2013, o 22:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
panowie, jeśli ktoś ma problem ze zdobyciem wtyczek do xenonu, lub nie chce przepłacać polecam podzwonić po szrotach i kupić instalacje z drzewi przednich z Vectry B lub Zafiry A :) jest tam jedna kostka, która jest identyczna jak ta nasza od xenonu ;) trzeba tylko zamienić 2 piny ze sobą i będzie śmigało :D
jutro wstawie fotki jednej kostki ori z xenonu i drugiej z tych drzwi ;)


pzdr!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 11 października 2013, o 10:37 
W końcu znalazłem czas, żeby ruszyć w kierunku naprawy świateł mijania - xenony hella.
Wywala bezpieczniki, obydwa naraz. Wsadzam nowe, włączam światła i od razu się palą (bezpieczniki). Same światła nie zapalają się ani na chwilę.
Wkrótce biorę się za sprawdzenie przetwornic.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 14 października 2013, o 20:27 
Offline

Dołączył(a): 14 lipca 2013, o 15:09
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Darek
Silnik: Z22SE
Ja mam szybkie pytanie jakie brać 4300K czy 6000K ? Bo wyżej to już nieładnie świeci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 14 października 2013, o 20:28 
5000k


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 14 października 2013, o 20:38 
Offline

Dołączył(a): 14 lipca 2013, o 15:09
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Darek
Silnik: Z22SE
A jak z żarnikami bo osram chyba nie robi 5000k


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 14 października 2013, o 20:54 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
GrubyWwa napisał(a):
A jak z żarnikami bo osram chyba nie robi 5000k


4800K.większych nie ma

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 22 października 2013, o 22:40 
Mój problem został zlokalizowany i naprawiony. Do przetwornic dostała się woda, dość spora ilość. Przetwornice poszły w kubeł, lampy przedmuchane z resztek wody.
Dwie używane przetwornice wyszły mnie 480zł, zakupione za Trzebnicą. Wszystko ładnie śmiga, akurat auto będzie bardziej fotogeniczne do fotki z fotoradaru, która może przyjść po dzisiejszej jeździe "ósemką".


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 12 lutego 2015, o 16:37 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Siemka. Mam pytanko nawet kilka.
Mam lampy ori hella.
W nie wpakowałem hid.
Jak podłączaliście kabelki pod kostki z auta. Obcinacie i lutowanie czy dokupywaliście kostki ?
Robiliście jakieś dziury w zaślepkach ?
Ma ktoś jakieś fotki?
Musze dokupić gniazdo na h7 i kierunki jeszcze niestety. poszukuje tez dużej zaslepki:D
Ktoś jakies fotki ma moze ?

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Xenony
PostNapisane: 12 lutego 2015, o 20:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
są 2 opcje - robisz tak jak ori(i bulisz bezsensu na startery i krocie na przetwornice) lub druga 'nie ori' ale jakies 5-6x tańsza, a mniej awaryjna bym powiedział. Wiec jak? :) Zaraz poszukam schematu podłączenia wtyczki

@edit

schemat podłączenia wtyczki
Obrazek

jeśli robisz na ori instalacji to lecisz tak jak tu, musisz mieć przetwornice+startery

jeśli na drugim patencie, kupujesz przetwornice z omegi(100-200zł)/vel satisa(50-100zł, takie mam i działają pięknie) ewentualnie HID, ale tego nie polecam. Te przetwornice(omega/velsatis) mają wbudowany starter. Najlepiej kupić je z wtyczkami i do tych wtyczek zalutować kable od świateł mijania, a reszte polecieć w/g powyższego obrazka. Później robisz dziure w gumie od dołu np, wkładasz kabel na żarnik i śmiga :)

mam zrobione na powyższym patencie moje lampy(dzięki Wojew), i już jakiś rok jeżdżę i zero problemów:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL