Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 12 maja 2024, o 11:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Świece
PostNapisane: 19 października 2008, o 20:23 
Hej!
poszukalem na forum o swiecach i jedyne co znalazlem, to to, ze trzeba sie trzymac orygionalow (a to Ci niespodzianka ;-) ) i ze na programie nie starczaja nawet na 10k

Nie znalazlem natomias infa co jaki czas trzeba wymieniac swiece. Mam na swoich zrobione jakies 17 tysiaków i tak się zastanawiam, czy nie powinienem już ich wymienic :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, o 20:33 
W książce serwisowej jest napisane, że w z20let wymienia się co 2 lata lub co 30 tys. km a jak z praktyka to nie wiem :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, o 20:36 
kurde hm.. bo autko mi czasem szarpnie raz na jakis czas i z tego co sie na forum poorientowalem, to albo przeplywka albo wlasnie swiece sa przyczyna wiec myslalem, ze czas je zmienic albo przynajmniej dokrecic. Przeplywke mam raczej ok, bo poprzedni wlasciciel ja wymienial.
no nic, jutro skocze do ESO i zczytam sobie bledy, moze cos sie pojawi.

tak czy siak dzieki za info. Mam ksiazke po hiszpansku i trudno z niej cos zrozumiec ;-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, o 20:39 
na benzynie co 30.000 km, na gazie co 15-20.000. ale podobno są świece platynowe i na nich jeździsz 100.000 km. podobno ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, o 20:44 
sixu31 napisał(a):
na benzynie co 30.000 km
A to zależy jaka benzyna, bo uturbiona ma jak napisałem wyżej a pozostałe benzyniaki 4 lata lub 60 tys. km.
sixu31 napisał(a):
na gazie co 15-20.000
Z gazem to jest fakt - żywotność spada o połowę ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, o 22:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja wymieniam co 20k. Nie dokręcam między wymianami. Mam serie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 00:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Standardowe świece są dobre ale do czasu... Przy stage2 pojawio sie przy mocniejszym depnięciu wypadanie zapłonu. Gdy zmniejszyłem przerwe na świecach GM nastąpiła poprawa. Zmieniłem na NGK BKR6EIX i jest ok. Ostatnio też zmniejszyłem przerwę ze standardowej 0.8 do 0.65 mm. Polecane jest 0.67 mm przy którym to iskra ma już nie być zdmuchiwana.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 07:44 
Świece do "serii" moim zdaniem najlepiej oryginalne GM... Jak są jakieś mody to już różnie z tym bywa. Dobrze, że zaczynasz od zczytania błędów to powinno wykluczyć takie możliwości jak DIS, przepływka i in. :roll:
figlarz napisał(a):
jutro skocze do ESO

Moje autko tam stoi, ja się jutro mam nadzieje wybrać ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 11:56 
Cytuj:
Moje autko tam stoi, ja się jutro mam nadzieje wybrać ;)


Kurde, umówiłem się na środę dopiero.
Szkoda, bo obejrzał bym Twojego sprzęta ;->


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 12:15 
figlarz napisał(a):
Kurde, umówiłem się na środę dopiero.
Szkoda, bo obejrzał bym Twojego sprzęta ;->

Nie moge wykluczyć, że i u mnie środa wypadnie to zależy kiedy przyjdzie mi tłok, na który czekam :P Dam znać na PW gdybym miał być w środe to może i godzinowo się dogramy jakoś ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 15:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
Przy stage2 pojawio sie przy mocniejszym depnięciu wypadanie zapłonu. Gdy zmniejszyłem przerwe na świecach GM nastąpiła poprawa. Zmieniłem na NGK BKR6EIX i jest ok.

a nie lepiej było kupić świeczki takie tylko o 1 stopień chłodniejsze - NGK BKR5EIX chyba, że mi się cosik pomyliło i to już są zimniejsze ;)


Ostatnio edytowano 20 października 2008, o 15:38 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 17:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
WARIK napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Przy stage2 pojawio sie przy mocniejszym depnięciu wypadanie zapłonu. Gdy zmniejszyłem przerwe na świecach GM nastąpiła poprawa. Zmieniłem na NGK BKR6EIX i jest ok.

a nie lepiej było kupić świeczki takie tylko o 1 stopień chłodniejsze - NGK BKR5EIX chyba, że mi się cosik pomyliło i to już są zimniejsze ;)


BKR5EIX jest katalogową świecą NGK dla Z20Let ale się podobno nie sprawdza. BKR6EIX jest o stopień chłodniejsza i jest polecana. Przy wyższym stage'u można dać jeszcze zimniejsze BKR7EIX albo Denso IK22 - Ik24. To są wszystko świece irydowe.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 20:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Lobuziak - zdecydowanie masz rację, ale pamiętam, że Sthefan polecał kkkmmm coś innego - wiedziałem, ale zapomniałem :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, o 20:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Faktycznie Klasen-motors poleca "NGK platinum sparkplugs".
Więc pewnie chodzi o BKR6EVX albo BKR7EVX które są zamiennikiem irydowych.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, o 10:38 
Czyli do Z20LET ze Stage 1 wgranym najlepsze będą BKR6EVX albo BKR7EVX?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL