Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 11:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 września 2008, o 11:20 
WITAM MAM PROLEM PRAWY XENON NIE ŚWIECI PRZEKŁADAŁAM PRAWY ŻARNIK DO LEWEGO I DZIAŁAŁ WIĘC ŻARNIK OK.BEZPIECZNIKI OK WIĘC GDZIE SZUKAĆ.POMOCY :) JESTEM TYLKO KOBIETĄ I OBAWIEM SIĘ PARTACZY GRZEBIĄCYCH W MOIM SAMOCHODZIE.ZWŁASZCZA ŻE WCZORAJ BYŁAM U GAZOWNIKA ŻEBY ODŁĄCZYŁ MI INSTALACJE GAZOWĄ I ODŁĄCZYŁ OCZYWIŚCIE BEZPIECZNIK LECZ TO BYŁ BEZPIECZNIK OD ŚWIATEŁ A NIE OD GAZU ,WIĘ JESTEM PEŁNA OBAW PRZED NASTĘPNYMI FACHOWCAMI.pROSZĘ O WSZELKIE RADY I PORADY :D
POZDRAWIAM JOLCIA


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 11:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
nie pisz dużymi literami bo będzie problem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Ostatnio edytowano 14 września 2008, o 11:33 przez ryba1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 11:36 
INSTALACJE ODŁĄCZYŁAM BO NIEUŻYWAM.A CO DO XENONU W PRAWYM KLOSZU NIEDZIAŁA A PO PRZEŁOZENIU DO LEWEGO DZIAŁA ,WIĘC CO SIĘ PRZEPAŁIŁO ?

[ Dodano: Nie 14 Wrz, 2008 12:38 ]
ok
przepraszam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 11:53 
Po pierwsze to bym sprawdzil czy jest napiecie podawane do przetwornicy. Jezeli nie ma to wina albo bezpiecznika albo polaczenia na kablach miedzy wylacznikiem a przetwornica. Jezeli jest napiecie to albo masz cos nie tak ze stykami na polaczeniu przetwornica/zarnik albo padla po prostu przetwornica. W moim przypadku problemem bylo brak styku w przetwornicy - musialem poprawic styki w gniazdku i teraz dziala jak nalezy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 15:08 
Dzięki bardzo sprawdze :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 19:49 
jak bylem u kolesia, ktory mi uzbrajal xenony to mowil ze w astrach czesto przetwornice padaja. woda(wilgoc) sie do srodka lampy dostaje a przetwornica jest zamontowana pod spodem lampy i stad te problemy.
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, o 20:07 
piotrek napisał(a):
jak bylem u kolesia, ktory mi uzbrajal xenony to mowil ze w astrach czesto przetwornice padaja



Nie wiem czy często – ale chyba masz rację, ja mam najechane dzisiaj równiutko 44 tys km, niedawno miałem podobny problem jak Julcia – przekładałem palnik – to samo nie świeci – obstawiłem na przetwornice bo Wierzyc mi się nie chciało – okazało się jednak że przetwornica – pomimo tego że są one dobrze ukryte pod lampami – nie taki diabeł straszny jak go maluja – podnieś auto na podnośniku lub nawet dobrym lewarku, wsuń się pod auto, i wykręć przetwornice obie i zamień je stronami – mi zajęło to nie dłużej niż 10 minut bez żadnego ściągania zderzaka – przetwornica jest na 3 imbusowe śrubki przykręcona – będziesz miała to zdiagnozowane w moment – w sumie to niech mąż lub chłopak zrobi to dla ciebie – bo dziewczynie jakoś tak nie uchodzi kłaść się pod auto :oops: . Swoją drogą nie wiem co się popsuło w tej starej ale otwierałem ją – nic zadziwiającego tam nie ma w środku, i mam jednocześnie sam pytanie, czy istnieje jakaś firma, która zajmuje się naprawą/regeneracją tego ? Bo jeśli tak to może pokuszę się o naprawę i będzie sobie w zapasie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, o 17:54 
Dzięki bardzo za info.Masz rację co do kładzenia się pod samochód zostawie to mężowi.Ale to niestety będe musiała czekać jeszcze tydzień :-( Napewno zrobi to z chęcią bo jeszcze niemiał okazji jej zobaczyć (zakupu dokonałam baz męża :D )


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 11:51 
Witam !
Podpinam się pod temat bo u mnie to samo, wczoraj po dokladnym myciu auta chcialem sie przejechac zeby je wysuszyc ;D i pierwsze co "Headlight, Tail light", dzisiaj przekladalem zaplonniki i zarniki, wszystko sprawne poza tym ze w prawym kloszu nie swieci wiec albo bezpiecznik albo przetwornica i tu pytanie, gdzie znajde bezpiecznik i ile kosztuje przetwornica?

Pozdrawiam
The Shade


Ostatnio edytowano 31 października 2008, o 12:05 przez The Shade, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 16:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Masz w takim razie nieszczlne lampy. Po myciu karcherem zawsze odpalam auto na jakies 15 minut, zamykam maske i czekam az troche odparuje dla pewnosci, chociaz ze lampy nie ciekna. Zdarzylo mi sie tak dwa razy zanim dodatkowo uszczelnilem ze troche pary lub wody wlecialo i za pierwszym razem jak nie odpalila lampa to troche pojedzilem bez wlaczonych swiatel. Przeschlo troche i odpalily obie lampy. Za drugim juz byl ten problem ze sie przetwornica sfajczyla. Kupilem uzywke za 120 zl i 3 miesiac smiga bezproblemowo. Po tej przygodzi wyciagnelem lampy, rozkleilem klosze i tegniazda ktore sa w lampie przez ktore nacieka woda do przetwornicy posmarowalem sylikonem do lamp. Na koniec dalem dodatkowa ilosc kleju do szyb zeby skleic spowrotem klosze i zeby nie cieklo. Od tej pory nie mam zadnych problemow z xenonami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:29 
Jesli sa to orginalne xenony helli ,to w kazdej lampie jest zaplonnik/u mnie padl jeden/w aso 300zl na allegro sa po 120 ,syn elektronik poprawil ,spalily sie dwie diody za 1,40/Zapolonniki mozna przelozyc i .wtedy bedzie wiadomo czy to zaplonnik czy przetwornica


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, o 00:19 
darek1947 nie wiem czy wogole przeczytales moj post, przeciez napisalem ze przelozylem zarniki i zaplonniki i wszystko dziala, zostaje kwestia bezpiecznika, nie wiem czy jest osobny dla kazdej lampy jesli tak to sprawa otwarta a jesli jest jeden na obie to bezpiecznik odpada bo lewy xenon swieci, jesli nie bezpiecznik to albo sie kable poluzowaly na stykach albo zalalem przetwornice podczas mycia auta, pozdro


Ostatnio edytowano 1 listopada 2008, o 00:21 przez The Shade, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, o 09:33 
Ja tez szukalem bezpiecznika lub bezpiecznikow nie znalazlem ,sprawdzalem zasilanie do obu ksenonow bylo wiec odpuscilem szukanie bezpiecznikow.Nie znalazlem nigdzie schematu instalacji oplowskiej z xenonami


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, o 18:27 
darek1947 napisał(a):
Ja tez szukalem bezpiecznika lub bezpiecznikow nie znalazlem ,sprawdzalem zasilanie do obu ksenonow bylo wiec odpuscilem szukanie bezpiecznikow.Nie znalazlem nigdzie schematu instalacji oplowskiej z xenonami


w HELLI nie daja schematow do ksenonow ktore montowal fabrycznie OPEL. mowia ze w ASO sa i ASO moze je udostepnic.
natomiast na forum sa schematy do kseneonow HELLI z drugiej serii, ktore mozna bylo dokupic oddzielnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 17:14 
ja mam podobny problem lecz troszkę się różni od wcześniej wspomnianych.

Prawy xenon zaczął mi mrugać... mrugał mrugał, aż w końcu przestał mrugać i zgasł... po zgaszeniu świateł i ponownym zapaleniu przez chwilę świeci ale bardzo słabo... potem mruga i znów gaśnie...

pojechałem dzisiaj do firmy sprzedające żarniki, kupiłem ORYGINALNE żarniki D2S firmy OSRAM. Włożyłem i dupa... nie świeci... po kilkunastu minutach zapalam i świeci, po czym zaczyna mrugać i znów gaśnie. Bezpieczniki na pierwszy rzut oka są ok - mówię o tych w kabinie, chyba że to jakieś pod maską mam sprawdzić? Xenon mam dokładany, tj. Astra z fabryki wyjechała bez xenonu - mam pokrętło od regulacji wysokości świateł przednich. Xenony montował poprzedni właściciel.

Mam 4 żarniki obecnie, którykolwiek z nich wsadzam w prawą lampę to chwilę świeci, potem mruga aż w końcu pada...

Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Przetwornica jest cholernie droga, a używki się boję kupić bo jaką mam pewność że zaraz znów nie padnie?

Lampy to HELLA


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL