Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 09:14

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2015, o 20:54 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Witam od niedawna mam problem jak silnik się zagrzeje do 90 stopni zaczyna nierówno pracować, obroty nie falują pozostają normalne ale silnik chodzi nierówno, ma takie jakby przerwy, nie gaśnie. Jak się przygazuje to na większych obrotach tego nie ma, mniejwięcej do 2.5 tys obrotów się tak dzieje. Podejrzewam cewkę zapłonową ? Zczytywałem błędy wywaliło mi przerwy w zapłonie cylindrów i coś z cewką też było jednak w tej chwili nie podam dokładnie bo nie mam przy sobie listy z kodami które zczytałem. Ktoś może wie co to może być ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2015, o 23:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
No jesli byly bledy zwiazane z DIS to calkiem mozliwe, ze to to. Najlepiej podmienic i sprawdzic jak bedzie na sprawnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 04:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Podaj dokładne kody :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 marca 2015, o 12:06
Imię: Igor
Silnik: inny
Najpierw świecie sprawdź, a jak nie to pewnie cewka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:01 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Świece sprawdzone są ok, Op-COM wywala błąd P0352 - Cewka zapłony 2 za wysoka wartosc na wejsciu (Obecny) Cewka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
raczej cewka, albo podmien albo kup nową :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:20 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
No, a własnie cewki w silnikach 1.8 125 km, Z18XE był firmy Sagem ?? Bo u mnie jest w tej chwili "Beru" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Jakiej nie kupisz i tak będzie lepsza niż obecna.
Chcesz to dam ci namiar di konkretnego gościa we Wrocławiu to ogarnie ci temat.
Na elektryce itp zna się jak mało kto.
Albo jak chcesz oryginał jaki siedział to mam zniżki w sklepie opla na strachocinskiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:28 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Czemu będzie lepsza niż obecna :D? W sensie że "beru" to dno ? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
W sensie jak nie sprawna :-P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:33 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Aaa no, mam nadzieje że to cewka najpierw spróbuje z nią jak to nie ona to oddam do warsztatu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Mówię jak coś to odezwij się na pw.
Dam ci adres, ja a tam robię auta, brat beemki i jeszcze wielu znajomych.
Nie jest drogi ale często zawalony robotą.
Ogólnie silnikowiec ale taki w ciężkich przypadkach.
Ja tez u niego cewke w VB robiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:46 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Okej, dam znać w nowym tygodniu co i jak czy już smiga czy szukam ratunku dalej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2015, o 21:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Ja bym ci pomógł no ale cewka od 2.2 nie pomoże :-(
Już kiedyś przekładałem z kolegą z forum cewki i faktycznie u niego to była cewka.
Kupił od anglika i spokój :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2015, o 21:13 
Offline

Dołączył(a): 23 lutego 2015, o 21:07
Imię: Daniel
Silnik: Z18XE
Przygody ciąg dalszy, po diagnostyce mechanik stwierdził, że padł sterownik silnika na obwodzie Cewki i przepływomierza, sterownik poszedł do regeneracji, wrócił założyłem i co ? I nadal jest źle, nieco lepiej mniej już nim trzęsie ale nadal check i bład P0352 jednak, błąd przepływki zniknął i jeden problem wykluczony, jednak co dalej ? Zalewa mi jedną świece drugą, spróbowałem samemu odłączyć przewód od wtrysku drugiego (tego co zalewa świece) i nie spowodowało to żadnej zmiany chodził tak samo źle, jednak gdy odłączyłem od pierwszego wtrysku to było o wiele gorzej. Wniosek ? Drugi wtryskiwacz jest walnięty ? Czy sterownik źle zregenerowany ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL