Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:43

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 marca 2015, o 12:06
Imię: Igor
Silnik: inny
Witam, mam spory problem z moją Astrą.

Silnik to X18XE1 + LPG. W sobotę wymieniłem filtr paliwa (może to ma jakieś znaczenie), zrobiłem około 100km jeszcze tego samego dnia (odpalenie na benzynie, później gaz i na koniec benzyna). Następnego dnia około 70km, ten sam schemat. Kolejny dzień - odpalenie na benzynie, 300km na gazie i jak zwykle na ostatni odcinek drogi chciałem przełączyć się na benzynę, stojąc na skrzyżowaniu - silnik zdechł od razu po przełączeniu. Z trudem udało mi się odpalić po włączeniu instalacji gazowej. Przy około 2,5tys. obrotów spróbowałem przełączyć się na benzynę i gdybym od razu nie wrócił na lpg to bym się zatrzymał. Zbiornik paliwa pełny w 1/4, nie jeżdżę nigdy na rezerwie. Później próbowałem odpalić samochód - wyraźnie słychać, jak pompa po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu się załącza i po około 3 sek. wyłącza, gdy nie uruchomię rozruchu (co jest z tego co wyczytałem prawidłowe). Jednak, gdy włączę rozruch, pompa i tak milknie. Na gazie udało mi się odpalić awaryjnie i wrócić do domu 300km. Podejrzewając przekaźnik zmostkowałem go i pompa pracuje, jednak po włączeniu zapłonu się wyłącza.. Sprawdziłem napięcie we wtyczce - jest podawane podczas rozruchu.

Jestem bliski podjęcia decyzji o kupnie nowej pompy - chyba pod większym obciążeniem i przy niższym napięciu, po prostu nie daje rady. Jednak zanim wydam pieniądze, chciałbym się przekonać co sądzą o tym osoby z większą wiedzą, może ktoś miał taki przypadek?

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam!

dodane: 8 kwietnia 2015, o 07:36

Źle napisałem w jednym miejscu - po zmostkowaniu pompa przestaje pracować dopiero po włączeniu rozruchu, na zapłonie pracuje.

dodane: 14 kwietnia 2015, o 14:09

Problem rozwiązany - kupiłem nową pompę, a gdy zabrałem się za wymienianie, po zdjęciu osłony ukazał mi się luźno latający elastyczny przewód paliwa, który po prostu odłączył się od pompy... Po podłączeniu go samochód odpalił bez problemu. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL