Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 14:01

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 października 2014, o 21:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
(Ale trudne słowo mi wyszło :D )

Mam problem z jednym kluczykiem, drugi działa ok.

Kluczyk gubi auto albo auto gubi kluczyk.

Po naciśnięciu lampka kluczyka zapala się na dłużej (mimo, że nie trzymam przycisku) i wtedy kluczyk nie działa. Łapie dopiero za drugim naciśnięciem. Dzieje się to przy zamykaniu i otwieraniu.

Czasami jednak kluczyk przestaje całkiem działać, mimo że lampka się zapala. Wtedy muszę otworzyć ręcznie (alarm wyje) i go zsynchronizować. Po synchronizacji jest ok, przynajmniej na jakiś czas.

Bateria wymieniona, bo już była słaba. A, i zaczęło się to na starej baterii.

Macie jakieś pomysły?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 października 2014, o 21:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
mam ostatnio taki sam problem, próbowałem już kluczyć programować OP-COMem i to samo, po pewnym czasie 'gubi' się


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2014, o 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lutego 2013, o 15:11
Lokalizacja: Andrychów/Kraków
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Mialem podobnie, przy wymianie na scyzoryk okazalo sie ze uchwyt baterii nie trzymal i stykal tylko przy nacisnieciu przycisków , przelutowalem i dziala bez problemowo :)

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalk

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=14644


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 października 2014, o 22:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Masz na myśli miejsca gdzie blaszki wchodzą w płytkę?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 października 2014, o 23:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Ponoc to taki "seryjny" problem, ze z wiekiem zaczyna styk gubic i potem sa rozne jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 00:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Kluczyk z wiekiem się ,,rozklekotowywuje" (kolejne trudne słowo) i po prostu tam jakieś ścieżki nie kontaktują. Miałem podobnie, kawałek tekturki albo kilkakrotnie zgiętego papieru pod baterie zawsze pomagał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 06:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lutego 2013, o 15:11
Lokalizacja: Andrychów/Kraków
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Masz na myśli miejsca gdzie blaszki wchodzą w płytkę?


Dokładnie, najlepiej użyć lutownicy iglowej i pokryc cyna cale te blaszki od podstawki baterii do plytki, tylko bardzo malo tam miejsca, mam nadzieje ze pomoglem :)

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalk

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=14644


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 08:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Oooo robilem to chyba z 10 lat temu jak jeszcze mialem ta swoja cywilna AG. Potem robilem to znajomym w pracy w przeróznych oplach: viki i omy. Tak to taki standard. Przelutowac luty najlepiej wszystkie na plytce ale generlanie to wina lutów na tym krzesełku baterii. Ja to robilem transformatorówka ale wymienialem grot na cieniutki. Kwadrans i po sprawie. Tu u Leszka wietrze jeszcze problem w mikrostyku. Nawet w ASO to robilem w paru autach.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 08:46 
Ja miałem kiedyś taki problem. Klucz upadł ze dwa razy i bateria nie dochodziło do blaszki. Może faktycznie tutaj szukać przyczyny.


Góra
  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 12:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Również miałem podobny problem, po pierwsze mam ułamany jeden plastik od trzymania baterii i nie łączyła, ale tu problem załatwia wsadzanie czegoś, żeby docisnąć baterię, jak napisał Predator i jest ok. Później jeszcze okazało się, że był odlutowany jeden styk tego koszyczka, jak napisał wesol i pomimo że teoretycznie powinien działać, bo był dociskany, ale styki już były na tyle brudne, że i tak nie łączyło czasem (tu właśnie świeciła dioda na dłużej), wystarczyło oczyścić i przylutować cieniutkim grotem i jest ok, po zaprogramowaniu w stacyjce. Koszt nowego w DixiCar 236 zł, więc opłaca się naprawiać, jeśli się da :) .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2014, o 17:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
kluczyk można kupić używkę jakąś fajną, i przełożyć pestke immo tylko, tymczasem ja przelutuje sobie te baterie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 października 2014, o 14:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Dogiąłem blaszki do baterii i jest ok.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2015, o 11:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
U Mnie na starej centralce było to samo :) nie mogłem zamknąć auta ani go otworzyć :/ a czasami musiałem podejść pod same drzwi żeby w ogóle coś zagadał

jest procedura przypominania kluczyków :) czyli ponowne ich synchronizacje z centralką
1. wystarczy wsiąść do auta i przekręcić kluczyk do zapłonu
2. po przekręceniu na zapłon w ciągu chyba 5 sekund musisz nacisnąć jakikolwiek przycisk na pilocie :) i tyle

Mi to pomogło po wykonaniu tej procedury pilot łapał z bardzo daleka ;)
potem po kilku miesiącach zobaczyłem że znów zasięg się zmniejsza i znów musiałem wykonać sekwencje i znów było ok ;)

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL