Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 03:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 października 2014, o 17:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Jako że padł mój stary polski prostownik, czas coś kupić. Dodam że teściu potrzebuje ładowania 6V do traktora przy okazji a chińskich badziewi nie brakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2014, o 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
cetek są najlepsze

Ładowarki CTEK - Produkty charakteryzują się kilkoma cechami, które czynią je wyjątkowymi na rynku:
bezpieczne dla ludzi: proste w montażu, odporne na iskrzenie oraz zwarcie i odwrotną polaryzację, nie trzeba wyjmować akumulatora do ładowania.
bezpieczne dla pojazdów: regulują parametry ładowania, dzięki czemu nie stwarzają ryzyka uszkodzenia wyposażenia elektrycznego i elektronicznego pojazdu
w pełni automatyczne: mikrokomputer steruje całym procesem ładowania, dzięki czemu użytkownik nie musi niczego nadzorować, ani być ekspertem od akumulatorów
dobre dla akumulatora: wyposażone w unikatową funkcję odsiarczania, która pozwala na przywrócenie żywotności rozładowanym akumulatorom. Napięcie i natężenie prądu ładowania są komputerowo stabilizowane, co pozwala na wydłużenie czasu eksploatacji akumulatora (wahania parametrów ładowania są mniejsze od 2%, podczas gdy w tradycyjnych prostownikach sięgają nawet 400%).
wydajne: układ sterujący potrafi naładować akumulator w 100%, dzięki czemu nie występuje efekt stopniowego tracenia pojemności przez akumulator
wytrzymałe: odporne na wstrząsy i kurz (IP44), przystosowane do użycia na zewnątrz (IP65), pracują w temperaturach -20 do +50 st.C
produkty wysokiej jakości: w całości zaprojektowane i produkowane w Szwecji, są urządzeniami działającymi niezawodnie przez długie lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2014, o 13:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 listopada 2013, o 07:05
Lokalizacja: Warszawa-Mińsk Maz.
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Ja osobiście mam stary rosyjski prostownik. Niezawodny

_________________
Mój garage:

http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopi ... 27&t=16208

IX Zlot ACC - mój pierwszy i na pewno nie ostatni zlot! Pozdrawiam wszystkich których miałem przyjemność na nim poznać i z którymi mogłem się świetnie bawić :)

X Zlot ACC - I ja tam byłem, miód i wino piłem... Pozdrowienia dla całej ekipy która się zjawiła :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2014, o 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
tylko ze nie potrafi odsiarczyć akumlatora a cetek tak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2014, o 17:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
dajesz przez zarowke ladowanie i juz masz odsiarczenie. Poprostu ma ladowac pradem bardzo malym takim konserwacyjnym i tyle. Jek jest aku dziabiety to nic mu nie pomoże.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2014, o 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
wesol napisał(a):
dajesz przez zarowke ladowanie i juz masz odsiarczenie. Poprostu ma ladowac pradem bardzo malym takim konserwacyjnym i tyle. Jek jest aku dziabnięty to nic mu nie pomoże.

Mówisz tak ze słyszałeś czy wiesz , nie sądzę ze sam sprawdziłeś , ja pisze na podstawie własnych doświadczeń jedno autko mam audi i tu mi akumlator żarło tak ze wymieniłem 2 szt i szykowałem się na 3 w przeciągu roku , pomijąjąc fakt ze audio w audi zjadało prąd a ja robię naprawdę mało , a teraz najważniejsze zrobiłem reconda raz i starczyło poprzedniego wymienili na gwarancji po 3 miesiącach a ładowałem starym polskim prostownikiem 15a żeby nie było ze chiński . Jak bym sam nie sprawdził to był głupot nie pisał dla zasady , zreszta wystarczy wejść na forum car audio jakieś i zapytać jaki prostownik dla wymagających i masz tę samą odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2014, o 19:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
a co niby ma robic taki prostownik przy odsiarczaniu. Generalnie odsiarczanieakumulatora to kolego sie robilo tak: Ładowalo sie aku, wylewlo sie elektrolit, zalewalo sie go wodą destylacyjna i ladowalo, potem znowu wylewanie i zalane woda i ladowanie. Tak ze trzy razy i aku sie dosiarczal. A wiesz jak zasiarczysz aku?? Dwie opcje sa. Rozladowujesz aku i taki aku lezakuje tak rozladowany czesciowo lub calokowicei rozladowany. Druga mozliwosc to ladujesz aku mega duzym pradem ktory to powoduje ze nie tylko elektrolit sie gotuje tylko przy tak dzuym pradzie podawnym aku nie pryzjmuje go tylko zasiarczaja sie okladziny. Zawsze ale to zawsze ladowanie aku najlepsze to ladowanie duzym napieciem( okolo 18-19 volt) ale przez zarowke lub jakias opornice tak by wytracić npiecie i tym samym ograniczyc prad ladowania do minimalnego- tak mneijwiecej okolo 1-2 amper. Oczewiscie mowa o aku samochodowym gdzie pojemnosc jego to jest w granicach 50-100 Ah.
Tylko kto dzis robi jakies akcje z elektrolitem. Ekolodzy by sie chyba nieco zdenerwowali bo gdzie zutylizowac elektrolit.
Dzis wlasnie sobie zrobilem prostownik do ladowania aku. Mam tych akumulatorkow troche w garazu bo sco kolo 4 szt. Jeden taki nieduzy bo 44Ah a rezta to od 80 do 100 Ah. Po co one? Ano awaryjnie czasami sie przydaja do odpalenia jakiegos auta ael tez łczac je szerwgowo tak by uzyskac 24V zyskuje tym samym bardzo dobra spawarke elektrodową. Moge spawac w plenerze a czasami mam taka potrzebe wlasnie. Pol paczki elektrod da sie wyspawac na takich aku.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 listopada 2014, o 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2014, o 15:16
Imię: Mirek
Silnik: X18XE1
wesol napisał(a):
a co niby ma robic taki prostownik przy odsiarczaniu. Generalnie odsiarczanieakumulatora to kolego sie robilo tak: Ładowalo sie aku, wylewlo sie elektrolit, zalewalo sie go wodą destylacyjna i ladowalo, potem znowu wylewanie i zalane woda i ladowanie.

Żadnego tak nie uratowałem
A cetec juz mi kilka aku wyleczył z częstego ładowania
http://www.youtube.com/watch?v=893Kal1CUa0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL