Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 07:31

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 11:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Mam pytanie do was.
Mam niesprawny i odpięty czujnik poziomu oleju w Z22SE, przez co ciągle mam komunikat na mid, mam pytanie czy da radę jakoś obejść ten komunikat np przez zwarcie styków albo coś ?
Gdzieś kiedyś czytałem o tym ale niestety nie mogę znaleźć.

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Zwierasz styki w wtyczce

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Ale w tej od strony czujnika czy od strony wiązki czyli tej kostki którą wpina się w czujnik ?
Nie będzie zwarcia ?
W końcu to łączenie plusa z minusem.

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 18:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
qp_seba_qp napisał(a):
Ale w tej od strony czujnika czy od strony wiązki

Stary jesteś mistrzem :D :D :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
a dlaczego nie możesz wymienić czujnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 20:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
qp_seba_qp napisał(a):
Ale w tej od strony czujnika czy od strony wiązki czyli tej kostki którą wpina się w czujnik ?
Nie będzie zwarcia ?
W końcu to łączenie plusa z minusem.

wojew napisał(a):
Zwierasz styki w wtyczce

napisane jak byk.jak nie masz pojęcia o mechanice to lepiej nic nie rób bo spalisz furę.zadajesz pytania że ręce opadają

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 20:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Dlaczego ręce opadają.
Normalne pytanie, chce jutro podjechać do elektryka i mu normalnie wytłumaczyć.
Ty masz o tym pojęcie, ja nie mam dlatego pytam.
Gdybym miał to raczej pewne że bym się nie zapytał.
Dla mnie durnym pytaniem jest jak ktoś się pyta jak pomalować kratki OSV czy na szmaragdowy a może jednak pikantna salsa...
Tak samo i ja mogę stwierdzić, nie wiem to pytam, kostka jest od strony wiązki i jest w czujniku w misce.
Wolę dopytać i normalnie wytłumaczyć gościowi na warsztacie.
Czemu nie kupie czujnika ?
Bo szkoda mi na niego kasy a olej i tak sprawdzam sam.
Tak więc proszę o odpowiedź i zamykamy temat bo raczej nie wymaga on wyczerpujących odpowiedzi

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Ostatnio edytowano 12 lipca 2015, o 20:59 przez qp_seba_qp, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 20:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
qp_seba_qp jest wyraźnie napisane wcześniej.a kumaty elektryk powinien wiedzieć jak to zrobić

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
No i to mu pokaże :-)
Dzięki jeszcze raz.
Proszę o zamknięcie tematu :-)

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2015, o 23:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
No i to mu pokaże :-)

Nie pokazuj mu tego, bo pomyśli, że robisz z niego idiotę i skasuje cię podwójnie :D
Sorry, ale poprawiłeś mi dzisiaj humor :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2015, o 05:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Nie ma sprawy :-)

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2015, o 08:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 września 2014, o 14:21
Lokalizacja: Proszowice/Kraków
Imię: Arek
Silnik: Z18XE
A ja trochę inaczej ale też związane z tym czujnikiem , pomimo tego że stan oleju na bagnecie jest w normie komunikat i tak się pojawia co mnie denerwuje, miał ktoś tak? Co z tym można zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2015, o 09:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 marca 2015, o 12:06
Imię: Igor
Silnik: inny
Ja mam dokładnie to samo, za każdym razem po odpaleniu auta muszę "przeklikać" Olstand prufen - niezależnie od poziomu oleju. Kiedyś przy wysokim stanie na bagnecie pojawiało się to rzadziej, teraz już zawsze po odpaleniu.
Przypuszczam, że tak jak wyżej koledzy pisali, czujnik zakończył swój żywot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2015, o 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Czujnik umarł.
Tak miałem w poprzednim silniku.
Cena za czujnik do z22ze jest ogromna jak dla mnie za taką pierdole dlatego wolę ominąć komunikat a olej i tak sam sprawdzam.

Wysłano z mojego WC przy użyciu gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2015, o 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 września 2014, o 14:21
Lokalizacja: Proszowice/Kraków
Imię: Arek
Silnik: Z18XE
Ok dzięki za odpowiedzi w takim razie też bede musiał pozbyć się tego czujnika takim sposobem jak pisaliście wyżej


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL