Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Błąd P0704
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, o 19:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Mam problem z tym bledem. Na poczatku myslalem, ze czujnik sprzegla jest walniety i dlatego sypie tym bledem. Zdemontowalem czujnik i zmostkowalem wtyczke. Tempomat przez kilka dni dzialal bez problemu, az tu znowu dzisiaj ten blad. Blad w opcomie jest jako aktywny, moge go usunac i jest spokoj - przynajmniej na jakis czas, tak bylo na czujniku.

Co z tym zrobic? Jak moze sypac bledem skoro wtyczka jest zmostkowana? I dlaczego przez jakis czas jest dobrze i nagle blad i dupa?

P0704 - Obwód wejsciowy przelacznika sprzegla Za wysoka wartosc na wejsciu
(01) - Obecny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 14:25 
Jedyne, co udało mi się znaleźć na ten temat to na Astra Owners piszą, że powracający błąd może być spowodowany przez przepustnicę. Pomaga przeczyszczenie przepustnicy + sprawdzenie wtyczki czujnika, zresetuj przy tym kompa i napisz czy pomogło ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 15:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Przepustnice calkiem niedawno czyscilem.
Poza tym mostkujac wtyczke laczy sie dwa kable zeby +12 caly czas podawac tam gdzies dalej. Zostaje trzeci kabel, z ktorym nic sie nie robi. Do czego on jest?
Kolega na astrag mi odpisal cos takiego:
Cytuj:
Na zmostkowanej wtyczce zrób test, przejedź się ale bez przekraczania 90km/h, potem to samo ale 110-120 - w pierwszym przypadku błędu nie będzie w drugim tak.

I faktycznie wczoraj tak bylo, ze jak lecialem ponad stowe to potem blad byl.
I jeszcze to:
Cytuj:
On ma taką procedurę testową, jeśli przekroczysz 100 a komp nie widzi żadnych zmian na czujniku, uznaje go za uszkodzony i wywala błąd.


Wiec wniosek z tego taki, ze ten trzeci kabelek odpowiada za jakas kontrole czujnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 19:02 
hay napisał(a):
Poza tym mostkujac wtyczke laczy sie dwa kable zeby +12 caly czas podawac tam gdzies dalej. Zostaje trzeci kabel, z ktorym nic sie nie robi. Do czego on jest?


Znalazłem takie info:
Cytuj:
Wiązka 3 kable od skrzynki bezpieczników do pedału sprzęgła, gdzie do dwóch lutujemy wtyczkę do czujnika sprzęgła, a ostatni kabel ciągniemy do pedału hamulca i lutujemy do kabla idącego do świateł stop (ten na którym pojawia się +12V po wciśnięciu pedału hamulca).

Czyli z tego wychodzi, że trzeci jest od hebli.

Mexx napisał(a):
...przeczyszczenie przepustnicy + sprawdzenie wtyczki czujnika...

Chodziło mi tutaj o wtyczkę czujnika na przepustnicy ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 19:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
To fragment manualu samodzielnego montazu, nie? Bo to co idzie do swiatel stopu to w Coupe jest seryjnie, czujnik hamulca ma dwa kable, jeden do swiatel stopu i drugi do odciecia tempomatu.
Czujniki sprzegla w zwyklej Astrze sa na dwa piny, w Coupe jest na trzy. Nie mam schematow zeby sprawdzic co ten jeden robi. No bo cos musi robic, nie? Dla jaj tam go nie dali :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 19:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
a załącza Ci się tryb awaryjny powyżej 3tyś na 4 i 5 biegu?...podciągałeś sprzęgło np. do góry? trzeba wyciągnąć kremowy trzpień z wyłacznika i następnie delikatnie póścić pedał sprzegła aby ponownie się poprawnie ustawił...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Ostatnio edytowano 4 kwietnia 2013, o 19:24 przez MANIECZKA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 19:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Nie, wszystko lata jak trzeba. Check mi sie swieci tylko przed odpaleniem, potem juz go nie ma i tylko tempomat sie nie wlacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, o 19:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
są 2 czujniki od hamulca:
Pierwszy jest aktywowany niemal zaraz po dotknięciu pedału hamulca i odpowiada za deaktywacje tempomatu
Drugi z nich aktywuje się trochę później i odpowiada za zapalenie świateł stopu...

z tego co u mnie jest...to jak np...temp jest włączony tak...i naciskasz hamulec - to tempomat się deaktywuje...wyłącza...czyli bezpośrednio musi być związany kabelkiem z hamulcem..
no i błąd może też wynikać z nieprawidłowego sygnału z modułu sterującego przekłądnią...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 00:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Lepiej pozno niz wcale, na PW dostalem zapytanie.
Zmostkowanie wtyczki powyzej pewnej predkosci sypie takim bledem wiec jednak potrzebny jest czujnik sprzegla.
I to w nim lezal problem, kupilem drugi i wszystko zaczelo dzialac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sierpnia 2013, o 12:00 
czyli rozumiem, że jak wyjmę wtyczkę od czujnika i zmostkuje kable to temopomat powinien działać? Tylko, że ja też mam 3 kable - szary, czarny i brązowy. Które kable mam ze sobą połączyć?


Góra
  
 
PostNapisane: 24 listopada 2013, o 18:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Tak, powinien. Dopoki komp nie obczai, ze go w wala robisz :P bo wtedy sypnie bledem. Z tego co pamietam to czarny z szarym ale glowy teraz za to nie dam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL