Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 kwietnia 2024, o 14:25

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Koledzy mam problem,wczesniej jak naciskałem przycisk od obiegu wewnętrznego to było słychać jak się zamyka(jakiś silniczek) teraz po naprawie klimy po naciśnieciu go nic nie słychać tak jakby nie działał,nie wiem w jakim ustawieniu pozostał ten obieg,bo trochę zaczeły mi parować szyby jak mam wyłączoną klimę,dodam ze została odgrzybiona i filtr kabinowy wymieniony.jak sprawdzić to??przycisk obiegu sie zaświeca także chyba nie jego wina ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:04 
Za schowkiem pasazera jest wlasnie silniczek od obiegu. moze przy wymianie ktos zapomnial go podlaczyc albo cos spratolil?


Góra
  
 
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
ok jutro to ogarnę i zobaczę najwyżej ręcznie ustawie obieg zewnętrzny na stałe,szkoda bo na wewnętrzym klima jest bardziej wydajna

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:23 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 grudnia 2009, o 11:45
Lokalizacja: Toruń/Górsk/Bydgoszcz
Imię: Lukasz
Silnik: Y22DTR
Musisz wyjac schowek i zobaczyc co sie tam dzieje. Sa dwie opcje: przy wymianie filtra kabinowego ktos odpial ciegno miedzy klapka a silniczkiem, lub po prostu silniczek padl jak czesto sie to zdarza w Astrach :]

_________________
once chicks go black they'll never go back..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
pewnie to drugie bo przed wymianą bardzo głośno chodził ,pozostaje mi zakup na allegro i wymiana samemu,chyba nie bedzie cieżko??plug&play??fajnie by było

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2013, o 22:43 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Wymiana jest prosta. Odkrecasz 3 torxy zeby wyjac cala obudowe z wentylatorem i potem 3 krzyzaki zeby wyjac silniczek. Sa dwie wersje (jak cale chlodzenie/grzanie w Coupe) wiec musisz wiedziec czy Behr czy Delphi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 05:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
jakby silniczek nie żył to na przycisku by się raczej nic nie świeciło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 06:50 
U mnie w Hatchbacku pomimo odlaczonego silniczka przcisk swieci jak wcisne :)


Góra
  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 08:11 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
a to pardon - wydaje mi się że u mnie nie świecił


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 13:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Już to dwa razy przerabiałem. Na przycisku będzie się świeciło nawet jak odłączysz silniczek. Silniczki padają ( u mnie 2x) ale w taki zbieg okoliczności że padł zaraz po wymianie filtra sam z siebie to nie wierzę. Wspomniane cięgno trochę przeszkadza w dostępie do filtra więc może je odpięli i nie założyli albo połamali i się nie przyznali.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 13:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Ja polecam (poki jeszcze sprawny) ten silniczek wymontowac i zamontowac sobie krancowki odcinajaca prad w skrajnych polozeniach. Na innym forum jest manual jak to zrobic, w guglu "astra obieg krancowki". Wtedy nic juz nie padnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 13:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Panowie, a czy u Was ten silniczek od obiegu wewnętrznego przy włączonej klimie nie działa po przestawieniu kierunku nawiewu na szyby? Wiem, że w niektórych autach klima wogóle nie działa na szybę, ale w asterkach działa normalnie, tyle, że obieg wewnętrzny (przycisk max) się nie załącza wtedy.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 14:09 
dokładnie tak
przy ustawieniu na szyby nieważne czy klima działa czy nie, nie da się go włączyć.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 maja 2013, o 14:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Dzięki, czyli u mnie wszystko działa jak należy :)

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Koledzy odnośnie tego silniczka dziś zajżałem do niego ,myslalem ze juz jest padnięty,ale po tym jak się go uderzy rękojeścią od śrubokręta to zaczyna działać,trochę popsikałem koło ramienia silikonem w sprayu,ale nie pomogło,chcę go wykręcić beż wyciągania wentylatora,zaopatrzyłem sie w uchwyt kątowy do bitów krzyżowych PH2,namierzyłem 3 śrubki takowe.problem polega na tym jak zdjąć to plastikowe ramie nałożone na kólkowe końcówki przy silniczku i przy kopułce(szarpnąć) boję się żeby "dziadostwa"nie połamać

jakies sugestie????

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL