Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 04:07 
Wiem <b>Polus</b> że to jakiś badziew ale z taką kupiłem auto i teraz dopiero to zauważyłem.

A przypadkiem w X18XE1 nie powinien być SIEMENS 5WK9606 a nie BOSCH?
Bo są też 5WK9606Z (intercars) czy to to samo co 5WK9606?


Góra
  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 09:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Nie wiem, moze simens. U mnie jest boscha. Najlepiej ugadaj sie z kims, kto ma silnik x18xe1 i podmien na chwile przeplywke i zobaczysz co sie bedzie dzialo.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 12:26 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2007, o 12:09
Lokalizacja: krakow
Imię: Irek
Silnik: Z18XE
krezusik napisał(a):
A przypadkiem w X18XE1 nie powinien być SIEMENS 5WK9606 a nie BOSCH

dokladnie powinien byc siemens 5wk9 606


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 13:36 
Bela napisał(a):
czyli odpalasz i ruszasz,a dławi go wtedy ?? nie prze przyjmowac gazu ? i na raz kopa dostaje ?


No tak to jest że jak ruszam to zaczyna go dławić, nie przyjmuje gazu, brak mocy i po dwóch sekundach kopa dostaje. Dziś jak na złość nie miał wysokich obrotów po odpaleniu wiec nie sprawdziłem.

Może zgodził by się ktoś z moich okolic na podmianę przepływki? bo nie chce bulić jak nie mam 100% pewności.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 13:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Krezusik, masz gaz ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 13:40 
krezusik napisał(a):
ruszam to zaczyna go dławić, nie przyjmuje gazu, brak mocy i po dwóch sekundach kopa dostaje


Takie objawy to ja miałem jak cewka była padnięta, kupiłem nową orginał i problem ustąpił


Góra
  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2011, o 15:14 
Tak mam gaz ale na gazie ok.
I czemu jak przepływkę odłączę to działa ok

A gdyby cewka była walnięta to mogły by błędy nie wyskakiwać?


Góra
  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2011, o 15:30 
Przegładałem ostatnio oferte przepływomierzy do 1.8 i natknałem sie na przepływomierze simensa z numerem 5wk9606 i 5wk9606z. Napisane jest ze oba sa dedykowane do x18xe1 i z18xe. Wie ktoś może czym sie od siebie różnią.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2011, o 21:17 
Tak sie zastanawiam, czy dałoby coś gdybym sobie zregenerował przepływomierz, tzn oczyścił środek i delikatnie ten drucik w środku. Z przepływka nie mam problemów, błędów takze brak. Jest sens z tym sie bawić.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2011, o 21:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Caballero napisał(a):
Z przepływka nie mam problemów, błędów takze brak.

jak pies nie ma co robic to se lize jaja........



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2011, o 04:59 
Dzięki za masaż brzucha z samego rana, :)

Adam wszystko rozumiem, tok myslenia prawidłowy. "Jest dobrze to nie dotykac". Jednakże chodziło mi badziej o opinnie czy taki zabieg ma sens, przeciez przeplywiomierz też sie brudzi od srodka.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2011, o 07:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
przeplywka jest tak delikatna ze ja predzej s.........z jak wyczyscisz.
zostaw to w spokoju i ciesz sie ze nic sie z fura nie dzieje.
pzdr.


Ostatnio edytowano 14 czerwca 2011, o 21:02 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem z wiadomego powodu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2011, o 20:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Caballero napisał(a):
Adam wszystko rozumiem, tok myslenia prawidłowy. "Jest dobrze to nie dotykac".

ciesze sie ze masz poczucie humoru ;)
Przeplywki sie nie czysci, ja sie wymienia.
Sa ludzie ze czyszcza, ale moim zdaniem zaoszczedzic 150 euro, a stracic 5000 euro na nowy silnik.....dupowaty rachunek.
Dlatego;
sjR napisał(a):
zostaw to w spokoju i ciesz sie ze nic sie z fura nie dzieje.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2011, o 16:38 
Witam,
czy problem się rozwiązał?
Mam dokładnie to samo. Czyszczenie przepustnicy niewiele daje (aczkolwiek może trochę...). Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu nic nie zmieniła. Gdzieś widziałem opis dołożenia masy do przepływki. Próbował ktoś sobie poradzić z tym problemem w ten sposób?
Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2011, o 17:14 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
viewtopic.php?f=30&t=3767


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL