Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 01:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 10:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Hyper napisał(a):
i coś jeszcze?


ewentualnie łożysko oporowe.ale to zobaczysz jak wyciągniesz skrzynie biegów w jakim jest stanie bo być może już się powoli może kwalifikować do wymiany

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 11:44 
Średnica tarczy to 230mm? Przy wymianie tarczy + docisku zalecana jest wymiana też łożyska oporowego? Chodzi o to, że np. nie wymienia się samych tarcz hamulcowych, tylko razem z klockami, więc może tutaj też tarcza z dociskiem, ale również z łożyskiem oporowym.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 12:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Hyper napisał(a):
Średnica tarczy to 230mm?


szczerze to nie wiem.nigdy nie wymieniałem

Hyper napisał(a):
Przy wymianie tarczy + docisku zalecana jest wymiana też łożyska oporowego?


jak już pisałem jak jest w kiepskim stanie to się wymienia.jeżeli jest dobre to nie.

Hyper napisał(a):
Chodzi o to, że np. nie wymienia się samych tarcz hamulcowych, tylko razem z klockami, więc może tutaj też tarcza z dociskiem, ale również z łożyskiem oporowym.


j/w

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 12:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Hyper napisał(a):
Przy wymianie tarczy + docisku zalecana jest wymiana też łożyska oporowego?

Wymień dla spokojności, żeby dwa razy nie płacić.
Robocizna przy wymianie sprzegłą jest droga.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 12:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
w sumie DAN ma racje.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 13:37 
Miał ktoś z was styczność z firmą LCC? Wysłałem kilka zapytań do różnych sklepów i jedna z nich odpisując podała cenę wysprzęglika firmy LCC. Do tej pory widziałem tylko Luk i Sachs.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2010, o 18:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
LCC robi wysprzegliki dla LUKa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 11:45 
Ceny jakie udało mi się dowiedzieć w różnych sklepach:
Tarcza + docisk LUK: 580 PLN i 610 PLN
Tarcza + docisk SACHS: 600 PLN, 612 PLN i 625 PLN
Wysprzęglik LUK: 490 PLN, 510 PLN i 579 PLN
Wysprzęglik SACHS: 500 PLN, 580 PLN i 629 PLN
Wysprzęglik LCC: 299 PLN

Od jednego kolegi z naszego forum zdążyłem się dowiedzieć, że wymiana sprzęgła to koszt rzędu... 900 PLN! Szok... Myślałem, że z 300-400 PLN by taka wymiana kosztowała, ale nie 900... Podzwonię jeszcze po warsztatach i wypytam. Wczoraj teść był u nas to od razu poprosiłem, aby popytał w Gorzowie. Ewentualnie jakbyście znali warsztat w Szczecinie czy Gorzowie to proszę o cynk. Tak przy okazji jakie ceny wymiany sprzęgła są w waszych miastach?


Góra
  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 19:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
U mnie 300-400 PLN. W Warsztatach w mazowieckim od 400 wzwyz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2010, o 19:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
drodzy moi, wczoraj wracając w nocy z majówki na trasie po hamowaniu tak ze 180 km/h do 100 km/h - dość nagłym, nacisnąłem sprzęgło i było twarde jak kamień, ciężko się je wcisnęło, bardzo. Zatrzymałem się, chwilkę postaliśmy, problem się już nie powtórzył. Dodam, że normalnie chodzi leciutko, nie ma żadnych problemów.

płyn hamulcowy na max.

może on już nie spełnia swoich właściwości i przez to się tak stało?

cheers,
Art

_________________
"top down" non stop ::love


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2010, o 07:49 
Odświeżę troszkę temat.
Padło mi sprzęgło i rozglądam się za czymś co ewentualnie podeszłoby jeszcze pod lekkiego chipa.
Na stronie Sachs (http://webcat.sachs.de/index.asp?MODE=N ... &KMODNR=0&) znalazłem coś takiego:

Kupplungssatz (3000 990 150 )
Kit plus CSC

Durchmesser [mm]: 228
Zähnezahl: 14
Einzelteile siehe Stückliste:
3082 600 527 ( Kupplungsdruckplatte / 1 Stück )
1878 600 632 ( Kupplungsscheibe / 1 Stück )
3182 998 001 ( Zentralausrücker, Kupplung / 1 Stück )
4200 080 060 ( Fett (Hochleistungsgleitfett) / 1 Stück )
alternativer Reparatursatz: 3000 951 263

W wolnym tłumaczeniu:
Średnica [mm]: 228
Ilość zębów: 14
Poszczególnych części zobacz listę części:
3082 600 527 (płyta dociskowa sprzęgła / 1 sztukę)
1878 600 632 (tarczy sprzęgła / 1)
3182 998 001 (CSC, sprzęgło / 1)
4200 080 060 (tłuszczu (Hochleistungsgleitfett) / 1)
Zestaw naprawczy Alternatywnie: 3000 951 263

Cena jaką mi pokazało w pierwszym lepszym sklepie to 1173 zł.
Czy takie sprzęgło podejdzie pod let'a po chipie (sam program, przy czym aktualnie jest seria). Przeczytałem chyba wszystko na forum o sprzęgłach ale chyba dalej się w tym nie łapię :)
Z góry dzięki za pomoc.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2010, o 08:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Z tego co mi wiadomo to kazdy element wzmacnianego sprzegla kupuje sie oddzielnie tj. docisk oddzielnie itarcze oddzielnie.
W intercarsie swojego czasie na stronce mozna bylo zamowic bo mieli to dostepne. Ceny nie pamietam. Bylo to te sprzeglo wzmacniane organicznie, ktore jest do jazdy na codzien. Robia tez spieki 4-plytkowe ale tym to nie da sie jezdzic na codzien a pozatym szybko zakatujesz skrzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2010, o 10:04 
Może ktos mi pomóc gdyżo od kilku dni mam dziwny problem. Po odpaleniu auta wrzuceniu jedynki i ruszeniu, zaobserwowałem objaw jakby slizgania sprzęgła któy trwa ok 2 sekundy. Jednakże dzieje sie to tylko raz później moge wrzucać pierwszy bieg 100 milionów razy i nie ma takich objawów. Objaw ten wystepuje tylko po uruchomieniu auta i pierwszym ruszeniu z jedynki. Sprzęgło chodzi lekko.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2010, o 16:37 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
a jak pracuje drążek zmiany biegów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 czerwca 2010, o 17:26 
pracuje tak samo jak wcześniej kiedy nie miałem tego objawu. Na postoju jak i w trakcie jazdy biegi wchodzą bez problemów. Zastanawia mnie to że to ślizganie dzieje sie tylko jeden raz zaraz po odpaleniu auta jaki wrzuce pierwszy bieg i ruszam powoli puszczajac pedał sprzęgła, a później juz tego slizgania nie ma jak znowu wracam do pierwszego biegu i ruszam z miejsca.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL