Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, o 16:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
powiedz mechanikowi że sprzegło wymienia się kompletne razem z wysprzęglikiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, o 17:46 
Tak wlasnie mowil ze lepiej od razu wymienic wszystko ale czescia ktora sie zepsula jest tarcza.

Tak czy inaczej nie wiecie gdzie kupic czesci ? oczywiscie poza ASO bo tam maja ceny z kosmosu i czeka sie 2 tyg :)


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, o 21:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Jedyne co mi przychodzi do glowy to Radzikowski warszawa, sprzegla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2011, o 21:14 
sjR wyslal mi juz namiary.

Bardzo dziekuje za pomoc!!

Pozdro ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2011, o 21:37 
jeśli przy ruszaniu coś słychać to słychać łożysko oporowe (taki jakby żężący dźwięk ) to w wysprzegliku u mnie tak było i teraz padł wysprzeglik wyciekł płyn i nie ma sprzęga auto będzie rozbierane po długim weekendze juz mi kumpel mówi że komplet sprzęgła luk + wysprzeglik to koszt niecałe 1100pln z czego polowa to koszt tego nieszczęsnego wysprzeglika


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2011, o 22:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
Witam
Odgrzeje troche kotleta.
Mam sporadyczne problemy ze sprzeglem.
Przy wchodzeniu w ostre zakrety z duza predkascia, wyjechaniu pozniej na prosta wciskam pedal sprzegla w celu zmiany biegu, i o dziwo, do polowy dlugosci nie czuje zadnego oporu (tak jakby pedal wpadal do a dopiero pozniej pojawialo sie cisnienie). Przy normalnej jezdzie nie zdarza mi sie to nigdy.
Sprzeglo kompletne LUK tarcza + wysprzeglik, plyt ATE, wymieniane okolo 20 000 km temu.
Sprzeglo nie piszczy, itp. jest z nim wszystko OK.
Jedynie zastanawia mnie czemu przy wchodzeniu w ostre zakrety z duza predkoscia pojawia sie cos takiego? czy to normalne ?
pzdr.


Problemów ciąg dalszy.
Sytuacja wygląda tak:
Przy 159 500 km wymienione zostało kompletne sprzęgło wraz z wysprzęglikiem na nowy zestaw LUKa nr. 621 2378 33
Aktualnie na blacie jest 186 000 km
Przy postoju na luzie słychać szum, tarcie dochodzące z okolic sprzęgła.
Po wciśnięciu pedału sprzęgła terkotanie ustaje.
Przy puszczeniu sprzęgła znów zaczyna coś trzeć i słychać szum.
Powoduje to wszytko, że podczas przyspieszania autem wraz ze wzrostem obrotow szum ten zamienia sie w pisk. Oczywiscie po wcisnieciu sprzegla znika.
Dodatkowo przy przyspieszaniu wyczuwalne sa wibracje.
Tak samo, po redukcji biegu, gdy odpuszczam sprzęgło w koncowej fazie zaczyna wibrować całym samochodem (tak jakby chodzil na 3 gary), po odpuszczeniu calkowitym wibracje ustaja
Dodatkowo coraz cześciej zdarza się ze po zakręcie pedał sprzegłą do połowy wpada bez żadnego oporu a dopiero później zaczyna łapać.
Sprzęgło nie piszczy przy zmienianiu biegów ani się nie ślizga. Poziom płynu OK
Jestem załamany ponieważ wysypałem ponad 1300 PLN na sprzęgło na którym przejeździłem niecałe 30 000 km...
Dodatkowo zastanawia mnie ten watek z forum:
viewtopic.php?f=30&t=4678&p=78780&hilit=skrzynia+bieg%C3%B3w#p78780
Ma ktoś jakąś ciekawą koncepcję jak się zabrać za to wszystko ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2011, o 07:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
moze rozpadla sie w jednym miejscu tarcza sprzeglowa. wiec stąd te wibracje bo brak wywazenia jest.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2011, o 07:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Objawy, ktore opisales wskazuja jednoznacznie na to ze wysprzeglik konczy swoj zywot. Plynu hamulcowego czasem Ci nie ubywa po trochu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2011, o 09:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Płynu nie ubywa. Właśnie znajomy który to będzie robił tez obstawił tarczę sprzęgła. Ostatnio jak mi padło łożysko oporowe objawy były zupełnie inne. Po prostu piszczało przy dynamicznej zmianie biegów i ślizgało się trochę. Teraz nic nie piszczy ani się nie ślizga. Napiszę na dniach co z tego wszystkiego wyszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 09:25 
da się wymienić samo łożysko oporowe? Jest to to samo co wysprzęglik?


Góra
  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 10:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Wróciłem z warsztatu który robił mi sprzęgło w zeszłym roku.
Werdykt - padła skrzynia a dokładniej ponoć posypały się łożyska...
Sprzęgło wykluczyli od razu po przejażdżce samochodem
Ten dziwny dźwięk najbardziej słychac na 1 i 2 biegu.
Na 5 trzeba się bardzo dobrze przysłuchiwać żeby usłyszeć cokolwiek...
Zastanawiam się co z tym dalej robić... ale chyba podjadę jeszcze do jakiegoś mechanika i wtedy zobaczę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 11:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Tylko co ma nawet rozsypana skrzynia do wpadajacego pedalu w podloge ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 16:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
tego wlasnie nie wiem...
moze przy okazji walnieta jest tez pompa sprzegla...
Zaloza nowa skrzynie, odpowietrza i zobaczymy jaki bedzie efekt.
Narazie jestem umowiony na srode na zrobienie skrzyni.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 18:26 
gdzie robisz skrzynie, znają sie na robocie,


Góra
  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 18:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
skrzynie bede przekladal cala.
Nie bede naprawial tej.
Juz znaleziony jest dawca. Jutro wstawiam auto do warsztatu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL