Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 11:14

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 19:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jak obroty ida w gore a predkosc nie to logiczne ze sprzeglo. A z tego co piszesz tak wynika. Wzmocnione organicznie sprzegl osach pod program to koszt 400-600 euro. Mozesz tez zapytac u radzikowskiego w Wawie to ogarnie pewnie za 1000-1200 zl wzmocnione sprzeglo i docisk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 19:02 
Junger napisał(a):
2. Jakie i ile kosztuję sprzęgło pod program?

SirAdam napisał(a):
w 99% "zwykly" zamiennik jaki i kupione u Opla NIE wytrzyma Stage1, bedzie sie slizgac.

Pozostaje Ci kupic Sachs

- spiekowe wytrzyma wszystko, nawet Stage 3, ale do codziennej jazdy .....nie najlepsze.

- organiczne z tego co pisza chlopaki wytrzyma i nadaje sie do codziennej jazdy.

Ceny obydwoch sa podobne, przynajmniej w Niemczech.

Jak sie cena w Polsce ksztaltuje, napisza Ci inni.











Adam


Z tego co pamiętam to organika Sachs + mocniejszy docisk starczy pod stage 1. Koszt? ponad 2 tys to spokojnie. Ale to już sam się możesz dowiedzieć.

Widze, że marcinpsk ,mnie uprzedził bo napisaliśmy praktycznie to samo w tym samym czasie.


Góra
  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 22:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Mozesz tez zapytac u radzikowskiego w Wawie to ogarnie pewnie za 1000-1200 zl wzmocnione sprzeglo i docisk.


A seryjnego sprzegla od turbo nie mozesz kupic ?? Przeciez sprzeglo seryjne wytrzymuje stage 1.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 22:42 
Polus napisał(a):
marcinpsk napisał(a):
Mozesz tez zapytac u radzikowskiego w Wawie to ogarnie pewnie za 1000-1200 zl wzmocnione sprzeglo i docisk.


A seryjnego sprzegla od turbo nie mozesz kupic ?? Przeciez sprzeglo seryjne wytrzymuje stage 1.

Jak wymieniać to już na coś lepszego ;) A wie ktoś ile kosztuje nowe sprzęgło do LET'a w ASO? bo moim zdaniem sporo...


Góra
  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 22:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
Przeciez sprzeglo seryjne wytrzymuje stage 1.

a ja twierdze ze NIE WYTRZYMUJE.
Dasz mu gwarancje ze wytrzyma ?
Jakbys czytal forum, to nie pisalbys bzdur.
Juz kiedys Ci pisalem, nie stwierdzaj czegos jeszeli nie jestes w 100% pewny ze masz racje.
Temat sprzegla i poszczegolnych Stage byl juz walkowany na forum.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 23:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Polus napisał(a):
Przeciez sprzeglo seryjne wytrzymuje stage 1.


Temat sprzegla i poszczegolnych Stage byl juz walkowany na forum.



Adam

No wlasnie byl walkowany i bylo pisane, ze do 2002 roku byly mocniejsze sprzegla, ktore przenosily do 400 Nm. Tak wiec wnioskuje, ze takie sprzeglo powinno dac rade jeszcze kupic. No chyba, ze Opel wycofal juz te sprzegla mocniejsze i same te nowsze slabsze sa produkowane.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 23:05 
Niektóre nowsze się ślizgają, a niektóre dają rade - loteria.


Góra
  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 23:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
Tak wiec wnioskuje, ze takie sprzeglo powinno dac rade jeszcze kupic.

Zle wnioskujesz, tych sprzegiel to juz od conajmniej 2005 roku nie idzie dostac.
Zlatan napisał(a):
Niektóre nowsze się ślizgają, a niektóre dają rade - loteria.

Chyba masz na mysli ze niektore Stage maja 380 Nm, a niektore nie,
bo 380-400 Nm to ZADNE nowe oryginalne sprzeglo nie wytrzyma, sprawdzone na niemieckich forach.
Chlopaki nie wierzyli, chcieli zaoszczedzic, i w koncu kupowali Sachs, bo z tego oryginalnego to tylko dym szedl.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 23:49 
Sam Stefan unika odpowiedzi na pytanie ile wychodzi po stage1, chociaż kiedyś na papierze było 380 NM. Dla porównania Kupernick z tego co pamiętam robił program pod turbo LEH'a na seryjnym słabszym sprzęgle i nie miał z nim żadnych problemów. Ale dowodów na papierze nie mam ile tam było NM w rzeczywistości... Więc pewnie jak zwykle masz racje :P


Góra
  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2010, o 23:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Moje odpowiedzi najczesciej bazuja na praktyce, raczej staram sie unikac teorii,
a juz majbardziej w takich sprawach jak teraz np. sprzeglo.
Teoria i praktyka, to sa dwie pary roznych butow.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2010, o 04:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
sachs to nawet w tdi sie montuje. Nie wiem jak wyglada sprawa w let ale mysle ze mozna by poszukac od czegos innego i dopasowac. Ma forach vaga jest juz opatentowane co i jak- poprostu musi sie zgadzac srednica oraz ilosc wielowpustow na tarczy. Wazny tez jest docisk i tu sachs robi najlepsze- najmocniejsze(sloneczko ma mocne sprezyny ktore mocniej dociskaja dlatego wytrzyma wiecej Nm.

tarcza plus docisk sachsa srednicy 220 mm kosztuje okolo 500 zl nawet u kolegi z forum @peka. warto do niego uderzyc moze i do leta by mial taniej.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2010, o 15:24 
Chłopaki, pomóżcie. w listopadzie wymieniłem kompletne sprzegło w X18XE. oryginalne części. kiedy we czwartek wracałem z warszawy zauważyłem że jedynka ciężko wchodzi albo wcale, czyli musiałem wrzucić wsreczny - conąć kilka cm i wtedy wskoczyła. dzisiaj jadę z obiadem z knajpy i nagle w połowie drogi sprzęgło "lata" prawie do spodu. to znaczy jeszcze łapie ale juz przy samej podłodze. kiedy naciskam pedał - zero oporu, dopiero przy spodzie coś czuć. jeszcze biegi wchodzą ale pytanie : jak długo ??? czy to znaczy że przy montażu coś spartolili ??? no bo chyba nowe , oryginalne sprzęgło poprawnie zamontowane nie pada po dwoch miesiącach !

i jeszcze pytanie od laika : to sprzeglo jest hydrauliczne czy na linke ? ::opss


Góra
  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2010, o 15:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Sprzegło jest na hydraulice... A czy przy wymianie wymieniłeś wysprzęglik??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2010, o 15:53 
Boro mnie uprzedzil :P


Góra
  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2010, o 15:56 
Boro napisał(a):
Sprzegło jest na hydraulice... A czy przy wymianie wymieniłeś wysprzęglik??
tak. kosztowal mnie jakies 6-7 stowek ::opss co sie dzieje ???

aha, stare czesci mi oddali wiec raczej w kulki nie leca zwlaszcza ze serwisuje u Nich szoste auto.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL