Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 01:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 kwietnia 2010, o 21:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Grzalka w sondzie ja padnie to zadnych objawow nie ma (przynajmniej w tej 5V jaka masz) poza zmniejszonym spalaniem i palacym sie checkiem ;-)
Poszukaj lepiej nieszczelnosci w ukladzie dolotowym lub tez uszkodzenia korpusu przepustnicy lub EGR co sie czesto zdarza w X18XE1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2010, o 20:20 
Panowie mam ten sam problem auto na zimnym silniku przerywa i nie równo pracuje. jak ruszam to jest zdławione a dopiero po chwili dostaje mocy. Wymieniałem przepływke na inną ale niestety to nie pomogło. Czy może to być wina sondy? Nie wywala żadnego błędu. Jedyna rzecz jaka mnie zainteresowała to jest przepływ powietrza u mnie jest w granicach 3,356 g/s a powinno być 5,5.. g/s.

Proszę o pomoc bo już trace cierpliwoścć do tego auta.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2010, o 22:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
99% ze to wina nieszczelnego wydechu.

a falowanie obrotów może być spowodowane brudna przepustnica.

Ja u siebie zrobiłem:

-świece
-DIS

jeszcze mnie czeka sprawdzenie szczelności wydechu ale narazie nie mam na to czasy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2010, o 08:34 
sjR napisał(a):
99% ze to wina nieszczelnego wydechu.

a falowanie obrotów może być spowodowane brudna przepustnica.

Ja u siebie zrobiłem:

-świece
-DIS

jeszcze mnie czeka sprawdzenie szczelności wydechu ale narazie nie mam na to czasy



Wydech mam napewno nie szczelny ale co to ma za znaczenie skoro tak się dzieje tylko na zimny silniku na ciepłym jest ok.
Przepustnice i EGR wyczysciłem w sobote i nic nie pomogło.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2010, o 15:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
poniewaz pod wplywem wysokiej temperatury kolektor sie rozszeza i dlatego jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2010, o 18:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
haker napisał(a):
Wydech mam napewno nie szczelny

no to go najpierw uszczelnij.
Potem szuakaj dalej, nie wszystko naraz, krok po kroku.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2010, o 15:23 
Podłącze się pod temat, u mnie faluje ale tylko jeśli silnik chodzi na ssaniu tzn obroty skaczą przy lekkim dodaniu gazu np 1500-1700obr(wahają sie o około 200obr)gdy obroty przekroczą 2000 wszystko się normuje niema żadnych wahań, to samo tyczy się gdy silnik się rozgrzeje, zejdzie z ssania falowanie zanika i już spokojnie chodzi, do tego dodam że aut nie szarpię i nie dławi się chyba że na zimnym depnie się szybko wtedy chwilę się zastanawia,cewka nowa, świece nowe, przepustnica wyczyszczona, nowa podkładka pod nią, dodatkowa masa założona, błędów na techu zero,jedynie zostaje mi wydech, bo jak zapalę zimne auto to słychać takie jakby cykanie z kolektora wydechowego, które po około minucie znika,i niestety wydaje mi się że kolektor jest gdzieś pęknięty, czy może on dawać takie objawy?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 czerwca 2010, o 00:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
lasiu moze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 czerwca 2010, o 18:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
znika bo się kolektor nagrzewa i się rozszerza/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2010, o 22:29 
haker napisał(a):
sjR napisał(a):
99% ze to wina nieszczelnego wydechu.

a falowanie obrotów może być spowodowane brudna przepustnica.

Ja u siebie zrobiłem:

-świece
-DIS

jeszcze mnie czeka sprawdzenie szczelności wydechu ale narazie nie mam na to czasy



Wydech mam napewno nie szczelny ale co to ma za znaczenie skoro tak się dzieje tylko na zimny silniku na ciepłym jest ok.
Przepustnice i EGR wyczysciłem w sobote i nic nie pomogło.


Wydech sprawdzony i szczelny, świece nowe orginał, cewka wymieniona, egr także macie jeszcze jakieś propozycje?

A w dodatku zaczyna autko jeszcze przerywać w czasie jazdy chyba mu sie coś pogarsza.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 lipca 2010, o 00:14 
Spróbuj odpiąć jeszcze przepływkę co prawda wywali ci checka ale będzie silnik pracował przejedź i zobacz efekt po podłączeniu check zgaśnie, na jakimś forum znalazłem że z nią mieli problemy, jak nie zostaje podmiana sondy, a jeśli nie to podmiana komputera niestety...


Góra
  
 
PostNapisane: 11 lipca 2010, o 09:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
haker bledy zczytales ? pojawiaja sie jakies ? mozesz jeszcze sprobowac puscic dodatkowa mase do przeplywomierza i czujnika temperatury. jest gdzies na forum manual.

Rozumiem ze czesci ktore kupowales to nowki a nie uzywane ?
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 07:35 
sjR napisał(a):
haker bledy zczytales ? pojawiaja sie jakies ? mozesz jeszcze sprobowac puscic dodatkowa mase do przeplywomierza i czujnika temperatury. jest gdzies na forum manual.

Rozumiem ze czesci ktore kupowales to nowki a nie uzywane ?
pzdr.


Części były podmieniane z innej astry, która chodzi bez problemów. Zastanawiam się czy może to być spowodowane czyjnikiem wałka rozrządu ? Możecie się coś na ten temat wypowiedzieć.


Góra
  
 
PostNapisane: 12 lipca 2010, o 18:25 
haker sadze że jeśli padł by ci czujnik położenia wałków miałbyś błędy na techu, co do pracy czujnika z tego co kojarzę to silnik w ogóle w cały świat by chodził, gasł, wibrował na wolnych obrotach, ale ekspertem nie jestem, dołóż dodatkową mase na przepływkę, i zobacz czy nie masz gdzieś przerwanych kabli które idą do modułu cewki, popękanych osłon może tam być przebicie,możliwości jest wiele.. u mnie wystarczył nowy moduł choć na świecach Gm nie chodził zbyt równo szczególnie na gazie, na ngk jest idealnie,


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lipca 2010, o 10:50 
Wczoraj zapaliła mi sie kontrolka od silnika jak byłem w trasie ale po ponownym odpaleniu silnika po 15 minutach kontrolka zgasła. Podłaczyłem pod kompa i pokazało 2 błędy jeden to uszkodzona sonda lambda, drugi uszkodzony czujni wałka rozrządu, pytanie moje jest takie dlaczego błędy pokazały sie tylko jednorazowo, przecierz jak by były te rzeczy uszkodzone to powinno się palić cały czas? Co najpierw wymienić? Silnik przerywa nadal.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL