Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 13:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2006, o 17:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nash5009 napisał(a):
he he wlozyl moja przeplywke i auto smiga jak poj......ne


Dokładnie tak, wielkie dzięki Nash... :D :D

Jakby ktoś miał podobne objawy to wiadomo od czego zacząć....:)

Auto śmiga, ta przepływka musiała być już od jakiegoś czasu zjeb...., i motronic ją ignorował na awarii. Co jeszcze zauważyłem to wcześniej turbina była lekko słyszalna, a teraz świszczy jak jasna mać....

SirAdam napisał(a):
Kod byl P0170
Jedz do gascia i powiedz ze ma Ci zamontowac nowa przeplywke.


A mogłem tak od razu... Adam fachowiec z Ciebie rzeczywiście na 5 z plusem... :D

PS. No dobra, to kiedy robimy zlot?? :mrgreen:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2006, o 19:56 
bardzo sie ciesze ze wreszcie masz po klopocie bo szkoda mi Cie bylo...;/
aktualnie jezdzisz na swojej starej przeplywce czy kupiles nowa?
Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2006, o 20:00 
ale, ze przeplywka moze az tak auto unieruchomic. Ja myslalem, ze gorzej chodzi, ze mocy nie ma, ale nie ze az tak.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2006, o 20:52 
jezdzi na mojej ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 00:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
Czy błąd P0170 - Korekta paliwa może wskazywać na katalizator??



P0170 to jest w 99,999999% przeplywka. (jak juz wczesniej mowilem)
Nareszcie Ci to auto chodzi...........uffff :wink:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 08:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nash5009 napisał(a):
jezdzi na mojej


Właśnie.... :D


SirAdam napisał(a):
Nareszcie Ci to auto chodzi...........uffff


Wiem wiem....już mieliście dość mojego biadolenia, ale zrozumcie mnie że podejrzenie o uszkodzenie sterownika to może przyprawić o ból serca, zwłaszcza że auto mam od miesiąca...
...poza tym fachowcem nie jestem, a Polscy mechanicy to ch.. a nie machanicy!!!!

PS. Wiecie jakie to uczucie, jak ludzie oglądają się nie na Asterkę, tylko na to że jedzie na holu (i to w dodatku za Lanosem!)???? To tak jakbym chodził bez majtów po centrum.... :shock:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 10:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ja się dziwie, że dopiero teraz założyłes ta przepływkę :shock:

"To tak jakbym chodził bez majtów po centrum.... " - bez majtów to jeszcze półbidy, gorzej gdybyś nie założył spodni :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 17:15 
WARIK,
ale mnie rozbawiłeś...
JA byłem raz na holu - poszedł alternator, 50 km na holu za KIA Rio ale na szczęście nocą ...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, o 09:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Odgrzewam kotleta dosc starego.

Mam problem z obrotami na zimnym silniku.
Po odpaleniu auta rano zaczyna wariowac, miedzy innymi nie reaguje na gaz i potrafi czasami zgasnac a obroty faluja od 500 do 1300.
Na kompie nie wywala w sumie zadnych bledow.
Czasami wyskoczy p0130 ale sam z siebie tez znika. najczesciej pokazuje sie gdy auto dlugo jezdzi na wolnych obrotach (w korkach najczesciej)
Czujnik temp. cieczy odpada bo wymienialem ostatnio na oryginal Siemensa z ASO

auto po przejechaniu okolo 1 - 2 km chodzi normalnie. Jezeli jest odpalane na cieplym sielniku objawow takze brak

co to moze byc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, o 09:44 
Ja miałem podobne objawy z rana, a także jak stałem w korkach. W moim przypadku skończyło się na wymianie sondy lambda i od tej pory wszystko jest ok. Może sprawdź sondę?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, o 09:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
da sie sprawdzic sonde fejsem wlasnej roboty i programem ABcom ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwietnia 2010, o 09:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ponownie odgrzewam kotleta.

Znow pojawiły się u mnie problemy z obrotami na zimnym silniku.
objawy:

Samochod praktycznie nie reaguje na pedal gazu. Po wcisnieciu pedalu do podlogi samochod dalej sie toczy a pozniej zaczyna szarpac.
jest tak za kazdym razem gdy odpalam samochod po nocy :/

Co to moze byc ?

Czy mozliwe ze jest to wina padnietej grzałki w sondzie lambda i poki wydech nie osiagnie jakies minimalnej temp. samochod szarpie jak glupi i nie reaguje na pedal gazu ?

Jak wplywa odlaczenie chwilowe sondy na silnik ?
Czy po odłaczenieu sondy z rana i odpaleniu silnika z rana teorytycznie szarpania nie powinno byc ?

przepływka ? jezeli to by byla ona to chyba nie ma znaczenia temp. silnika ?

i jeszcze 1 rzecz ktora przychodzi mi na mysl to EGR. ktory mam zaslepiony ?

Ma ktos jakis pomysl ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwietnia 2010, o 21:06 
U mnie jak padła grzałka z sondy to żadnego problemu z autem nie było oprócz świecącego czeka, ani szarpanie ani brak reakcji na pedał gazu.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2010, o 01:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
czy moga to byc swiece?
ew. jak je sprawdzic ? na co zwrocic uwage po wykreceniu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2010, o 14:45 
Jak wykrecisz to zobacz czy nie są "osmolone", ewentualnie wyczyść i przerwę sprawdź, jak masz możliwość to sprawdź świece w innym aucie które ma normalne kable zapłonowe.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL