Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 04:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lipca 2010, o 12:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
haker napisał(a):
dlaczego błędy pokazały sie tylko jednorazowo, przecierz jak by były te rzeczy uszkodzone to powinno się palić cały czas?

Pokazały się jednorazowo, bo akurat w tym momencie sygnał z czujnika był nieprawidłowy. Jeżeli potem sygnał był ok, to kontrolka zgasła.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2010, o 12:44 
Być może jest zabrudzony..
haker tu masz manual jak przeczyścić ten czujnik viewtopic.php?f=30&t=5593&start=30


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lipca 2010, o 23:42 
Ok dzięki za pomoc jutro wyczyszcze ten czujnik i sprawdze czy bedzie ok.


Góra
  
 
PostNapisane: 15 października 2010, o 10:29 
Witam
Czy ktoś orientuje się ile moze kosztować sonda lambda NGK do astry 1.8 + ewentualnie robocizna?
W warsztacie proponują mi sondę z wymianą za 500pln, czy to rozsądna cena

oddałem bo mam ten sam problem
skoki obrotów na zimnym silniku
problem z odpaleniem na zimnym
no i ostra para z wydechu przy odpaleniu, wręcz nic nie wiedze jak cofam

z płynem chłodniczym dzieją sie jakies cyrki
zaglądam na zimnym nie ma wogóle w zbiorniku, no to dolewam, odpalam i czekam aż sie odpowietrzy
włącza sie wiatrak i wywala mi to wszystko co dolałem, ale, o dziwo płyn jest juz w zbiorniku i to idealnie do kreski, tak jakby nadwyżka sie wylała, tylko gdzie był wczesniej ten płyn?


Góra
  
 
PostNapisane: 16 października 2010, o 14:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
z tego co opisujesz do wymiany uszczelka pod glowica..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2010, o 08:14 
odebrałem od mechanika
wymienili mi korek w zbiorniczku wyrównawczym, bo podobno okazało sie że mam fordowski i były nieszczelności :)

obroty nadal skaczą i nadal problem z odpaleniem na zimnym...

jak sie nagrzeje juz jest lepiej, czyli chyba korek pomógł, no i nie ma już takiej pary przy odpalaniu

mam podobno matrwą sondę lambda
dziś odstawiam samochód do mechanika ponownie

dam znać czy wymiana sondy pomogła, czy jednak to uszczelka...


Góra
  
 
PostNapisane: 22 października 2010, o 13:54 
okazało się ze to sonda lambda
staruszek z powrotem odzyskał werwę i nie kopci :)


Góra
  
 
PostNapisane: 10 listopada 2010, o 19:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
Hammer ile zapłaciłeś za wymianę?

teraz na alledrogo jest taka sonda za 230PLN + przesyłka, ponoć oryginał NGK...

Mam podobne objawy jak Ty, korek w zbiorniczku też miałem z Forda... teraz czeka mnie wymiana sondy.
Dziś byłem na przeglądzie gazu i mechanior rzekł, iż Sonda raz działa, raz nie...
Jakiś podgrzewacz jest w niej zepsuty. Ale błąd skasowałem, przejechałem jakieś 150 kilometrów, potem jeszcze trzy razy autem ruszałem od zimnego i nic się nie dzieje. Błędów nie ma.

Pytanie: samo się nie mogło naprawić, prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2010, o 11:02 
za sondę zapłaciłem 400pln, wtedy, jak patrzyłem na allegro, najtańsza kosztowała 500pln
za wymianę nie pamiętam ile, sprawdzę i dam znać
Czy samo sięnaprawiło to nie wiem. ja błędu nie mogłem skasować, pod odłączeniu od zasilania, przez chwilę kontrolka sie nie swieciła, ale tylko przez chwilę, też podejżewali podgrzewacz, ale okazało się że martwa całkiem


Góra
  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, o 14:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
Odgrzewam kotleta dosc starego.

Mam problem z obrotami na zimnym silniku.
Po odpaleniu auta rano zaczyna wariowac, miedzy innymi nie reaguje na gaz i potrafi czasami zgasnac a obroty faluja od 500 do 1300.
Na kompie nie wywala w sumie zadnych bledow.
Czasami wyskoczy p0130 ale sam z siebie tez znika. najczesciej pokazuje sie gdy auto dlugo jezdzi na wolnych obrotach (w korkach najczesciej)
Czujnik temp. cieczy odpada bo wymienialem ostatnio na oryginal Siemensa z ASO

auto po przejechaniu okolo 1 - 2 km chodzi normalnie. Jezeli jest odpalane na cieplym sielniku objawow takze brak

co to moze byc ?


Problem z bledem p0130 rozwiazalem.
Wymiana sondy nie pomogła.
Dopiero lektura innych www i wymiana EGR zalatwila sprawe.
Okazalo się ze EGR byl juz przeżarty i puszczal.
Dodatkowo uszczelniony został cały wydech.
Teraz śmiga pięknie.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2016, o 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwietnia 2014, o 16:00
Lokalizacja: Częstochowa
Imię: Jakub
Silnik: X18XE1
To teraz ja mam dziwne pytanie.
Jakiś czas temu miałem delikatne falowanie obrotów, czasami tylko na biegu jałowym zachwiało. Po wymianie regulatora napięcia falowania się nasiliły, nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.
W momencie gdy wrzucam luz obroty za nisko spadają ale pofalują i się unormuje. NA biegu jałowym czasami je zachwieje. Pogarsza się to gdy włączam klime.
Żadnych błędów nie ma, świece dobre, przepustnica wyczyszczona. Co to może być?

_________________
Opel Astra Coupe Bertone


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL