Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 09:19 
Ja niestety nie potrafię pomóc, stąd pytanie kieruję do szerszego grona:
w Astrze II pojawił się problem - zapala się lampka kontroli silnika oraz TC (tylko TC, bez ABS, co wyklucza problem z czujnikiem ABS-u). Do tego silnik nierówno chodzi, jakby pracowały 3 cylindry lub zapłon następował w niewłaściwym momencie. Ciekawe jest to, że te dwie kontrolki zaczęły świecić równoczesnie, co sugerowałoby, iż usterka związana z silnikiem wpływa na działanie trakcji.
W podobnym przypadku słyszałem o uszkodzeniu czujnika obrotów wałka rozrządu... Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Są jakieś inne sugestie? Czy od razu za grubą kasę powinno się jechać do ASO.
Pozdr!


Ostatnio edytowano 11 lutego 2008, o 19:15 przez Piciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 09:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Podobne objawy są jak padnie przepływka :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 11:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Mogę podać na przykładzie Nubiry II....podobne objawy, okazało się że to moduł cewki + wymiana przewodów i świec i jest wszystko ok.

Być może w tym przypadku jest to samo...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 11:40 
Podstawowe pytanie: sprawdzales poziom oleju?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 12:27 
operapl napisał(a):
sprawdzales poziom oleju?

Trochę poniżej poziomu max ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 13:53 
Pewnie rad bedziesz mial 1000, jak to przez internet ale posłuchaj też mojej. Ja bym sprawdził masę alternatora i stan aku oraz jakość ładowania akumulatora. Mialem podobny przypadek w calibrze jak właśnie padl altek, ale u mnie zapalała sie kontrolka abs i słabł silnik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 14:48 
cezzar napisał(a):
Pewnie rad bedziesz mial 1000,

Tak jak mówisz..... Bez wizyty u jakiegoś fachowca się nie obejdzie :)
Pozdr!
Piciu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, o 22:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Piciu napisał(a):
Bez wizyty u jakiegoś fachowca się nie obejdzie



a konkretnie u takiego co ma Tech2 i wyczyta kody bledow, bo inaczej to jest wszystko tylko "czytanie we fusach z kawy"





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2006, o 08:34 
SirAdam napisał(a):
a konkretnie u takiego co ma Tech2

Wygląda to tak:
P0202 Cyl.2, Injector Circuit Fault in electrical circuit
P0302 Cyl.2 Misfire Detected
Nie ma ktoś kompa do 1.8 16V na zbyciu? Ponoć te są "nienaprawialne", bo zalane żywicą. Najprawdopodobniej zwariował podczas tych upałów i coś tam nie zawsze styka.
Jakaś inna sugestia? Niestety GekoCars można odwiedzić dopiero po 16 sierpnia...
Odczytam jeszcze jego kod, jak będzie to możliwe i dopiszę później...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2006, o 19:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja bym nie szukal problemu w kompie tylko w "zwyklej" elektryce.
Mi te bledy starsznie na zle polaczenia wygladaja. (brak dobrego styku, korozja na kontaktach itd.)
Ja mialem podobne problemy z 2. sonda lambda, tez od czasu do czasu bledy walilo, i kazdy mowil ze sonda padla, a okazalo sie ze na kostce kolo skrzyni biegow styki zasniedzialy.
Wszystkie kontakty sprawdz i sprayem do kontaktow zabezpiecz.Naturalnie jak sa zasniedziale to najpierw DOKLADNIE wyczyscic, albo jeszcze lepiej wymienic.




Adam


PS. Wazelina techniczna tez sie dobrze na kontaktach sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, o 09:26 
Odświeżam kotleta mam to samo:D tylko na benzynie na Gazie o dziwo jest oka:/

Przełanczam na beznynę i świruje wywala błeda P0302 silnik chodzi jak na 3 cylindry świeci się chek i TC, zdarzyło się to komuś jakoś ostatnio i ma pomysł bo widzę ze te posty są bardzo stare.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, o 23:53 
odłacz aku na 20minut i sprawdz czy jest lepiej


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, o 20:30 
Witam. Mam podobny problem. Tez mi się zapalają te kontrolki. Odłączyłem akumulator i... nic :( Wcześniej (zanim zapaliły sie te kontrolki) dało się zauważyć spadek mocy. Może ktoś wie co się stało i co mnie czeka? dodam że mój samochód nie jest na LPG


Ostatnio edytowano 16 sierpnia 2008, o 20:33 przez tomo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, o 21:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Jedź zczytać błędy i potem pewnie ktoś Ci podpowie, bo z takiego opisu to nie da się wywnioskować

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, o 21:28 
Nie pozostaje mi nic innego.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL