Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 13:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lipca 2006, o 16:22 
Witam
Mam koledzy pytanie czy u was tez na odpalonym silniku jak stoicie w miejscu i krecicie szybko kierownica w lewo i prawo slychac takie stuki moze maglownica albo drazki wczesniej mialem astre I gsi i bylo podobnie (u mnie z zawieszeniem raczej wszystko wporzadku drazki tez jak jezdze to nie sciaga ani nie rzuca przy hamowaniu warsztat tez nic nie wykryl)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2006, o 16:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Możesz mieć wybite gałki, ja tak miałem w Peugeocie 206. Wymieniłem gałki, zrobiłem geometrie i przestało stukać.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2006, o 17:30 
Sorki ale nie wiem co to sa galki jak bys mogl przyblizyc ta terminologie
dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2006, o 07:13 
Gałki oczne ? :mrgreen: Pewnie chodzi o końcówki drążków. Wyglądają jak gałki po rozebraniu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2006, o 07:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
No właśnie chodziło o końcówki drążków kierowniczych...ja potocznie mówie gałki.... :idea:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2006, o 21:32 
ok sprawdze i odpisze czy to byly koncowki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2006, o 22:09 
i co, doszedles co jest nie tak?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2006, o 16:58 
czy ktoś z uzytkownikow forum przerabial juz temat wymiany maglownicy? jakie koszty samego zdjecia i zalozenia magla? jaki koszty nowej maglownicy badz jej regenreacji?

pozdrawiam,

peka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 20:40 
Witam, ja jestem po regeneracji maglownicy u pewnego mieszkającego w podwarszawskiej Zielonce Magika. Koleś jest podobno bardzo dobry - wożą do niego maglownice z Opel Auto Praga. Skasował mnie na 950 zł - rok temu podobno brał 500 ;) Mam też rok gwarancji.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:13 
Herman, jak ci sie objawiala koniecznosc wymiany maglownicy. Jak to bylo znac przy prowadzeniu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, o 11:53 
Witam, miałem poprostu wyciek oleju z maglownicy co groziło zatarciem pompy wspomagania. Jeśli tylko masz jakiś wyciek to koniecznie sprawdź co to jest. Mi aktualnie cieknie z miski olejowej gdzie jest prawdopodobnie jakieś pęknięcie i jakoś nie mogę się zmobilizować aby to naprawić ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, o 13:20 
u mnie listwa miala luz na maglownicy na wyjsciu z lewej strony... objawialo to sie stukami przy ruszaniu kierownica i drezeniem kierownicy podczas jazdy.... obylo sie bez koniecznosci wyjmowania magla - koles zrobil to na samochodzie - koszt 100 zł - teraz podobno jest juz ok (potwierdz to tez moj zaprzyjazniony mechanik) - naprawa ma byc podobno skuteczna bez ryzyka ze powiedzmy za 1000km wroci do stanu poprzedniego - pozyjemy - zobaczymy

namiar do typa od magla:

wawa, ul. arkuszowa 46, tel 835 40 65

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: maglownica
PostNapisane: 14 czerwca 2009, o 12:21 
witam. od pewnego czasu w mojej astrze słychać stuki .a ostatnio się nasiliły,po krótkim przeglądzie postawiłem na maglownice.pytanie .czy jest możliwość podregulowania tego luzu ,czy trzeba wymienić na nową


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, o 13:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
A jakie luzy chcesz tam regulować?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, o 15:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Luzy na maglownicy w astrze G. Pierwsze slysze. DObrze posprawdzaj bo cos mi sie wydeje ze to chyba niezbyt trafna diagnoza zwlaszcza ze maglownica to nie jesttaka tania wiec zanim cokolwiek wymienisz dobrze sprawdz.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL