Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 października 2013, o 11:04 
jak jest z wymianą tej uszczelki w Z22SE?
Czy mógłby ktoś wstawić instrukcje jeszcze raz bo są nieaktywne?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 lutego 2014, o 13:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Mauro napisał(a):
Weryfikuje ponieważ cały wymieniony komplet leży na półce i czeka na wymiane:) Wszytsko sie zgadza i dodam od siebie jeszcze koszt u Bogackiego:

1. Uszczelka pod kolektor: 58,72zł
2. Podkładka chromowana: 162,60zł
3. 10x nakrętki: 89,40zł
4. 10x szpilki: 43,70zł

Nie najtaniej ale jak wymieniać to wszystko.


Odgrzeje trochę kotleta, przymierzam się do wymiany turbo. Popytał tutaj i tam o ceny i dostałem cos takiego:

8 49 522 x1szt 68PLN GM, 54PLN Reinz
58 50 764 x10szt 4,80PLN/szt
58 50 882 x10szt 11,90PLN/szt (to nie żart!). Za 1.80PLN jest nakrętka od X20XEV, również M8 ale nie znam skoku gwintu tej od LET

Orientuje się ktoś jak to jest z tymi nakrętkami do kolektora, czy można dać zwykłe z x20xev?
Cena za 10 sztuk niestety trochę zabija, tym bardziej że widzę iż chłopaki kupowali taniej.
Wycena ze sklepu GSI


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2014, o 15:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
nie rozumiem dlaczego wszyscy wymieniaja te nakretki jak tam dziala sila 8NM, co sie ma tam zniszczyc????????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2014, o 15:44 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
@sjR te pięniądze na nakrętki i szpilki lepiej będzie jak zainwestujesz w chromowaną podkładke kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2014, o 16:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
chromowaną podkładkę mam więc nie wiem czy jest sens ją wymieniać na nową tylko tak o.
A nakrętki chce wymienić bo jedna z nich jest zgniata do tego stopnia że nie widać już jej kształtów, reszta myślę że nie będzie w lepszym stanie.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2014, o 18:22 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Sir Adam zalecał jeszcze wymiane uszczelki metalowej precat-turbo
nr 8 54 939 w gsi kiedyś kupiłem za jakoś koło 8 dyszek.
Nakrętki zdrożały ponad 100%?? Masakra... ja kupowałem ori po 4zł i 40 gr właśnie w gsi.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL