Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 06:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 czerwca 2010, o 10:07 
wesol napisał(a):
Chyba nawet jakis czas temu widzielm tego twojego mechsa unas w aso cos tam wlasnie bram do bertony turbo bo stalem z boczku i nasłuchiwałem. No chba ze to był ktoś inny.

Chyba on, bo właśnie u Was zamawiał to.


Góra
  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2010, o 11:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tak widzialem jak zamawial u kolegi.

Opis dokrecania UPG w Z20LET z TISa:

Wmont., zamontowanie

Kolektor wylotowy z nową uszczelką i nowymi nakrętkami zamontować do głowicy cylindrów.

Moment obrotowy

Etap 1 – kolektor wylotowy dokręcić w przedstawionej kolejności – moment dokręcania 8 Nm.

Uwaga

Odczekać 5 min.

Moment obrotowy

Etap 2 – kolektor wylotowy dokręcić w przedstawionej kolejności – moment dokręcania 8 Nm.

Wskazówka: Należy przestrzegać kolejności i momentu dokręcania, ponieważ w przeciwnym wypadku może uszkodzić się turbosprężarka.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 czerwca 2010, o 18:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
edit
Dorzucam fotke z kolejnoscia śrub
Obrazek

Jakby nie patrzec mechs dal ciala bo dowalil 250% tego co powinien. Sruby maja byc na 8Nm bo te niutony sie nie sumuja nawet jakby Ci wpieral ze sobie dodal. Poprostu poczatkowo jest na 8 i po 5 minutach prawqdopodobnie jak naprezenia sie troszke rozejda to w zasadzie pewnie jak znam zycie te 8 Nm bedzie w zasadzie kontrola i moze sie tylko kilka srub lekko dokreci a reszta bedzie okej.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2011, o 22:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sorki za odgrzanie kotleta ale biore sie za wymiane uszczelki na kol. wydechowym... po co drugi etap z taka sama sila?? :O rozumiem mocniej ... ale czlowiek uczy sie cale zycie wiec prosze o wyjasnienie :D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2011, o 22:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
po co drugi etap z taka sama sila??

Bo uszczelka sie zgniata i kolektor się "układa".

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2011, o 22:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dzieki:D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2011, o 11:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
odgrzeje kotleta,
czy przy wymianie uszczelki w silniku x18xe1 powinno się zeszlifowac/splanowac delikatnie płaszczyznę kolektora ?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2011, o 15:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
jezeli jest bardzo krzywy to oczywiscie ze tak, ale rzadko sie taka praktyke stosuje i moim zdaniem nie musisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 października 2011, o 17:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nie jest krzywy ale chyba jakieś pozostałości po starej uszczelce się do niego przykleiły :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2011, o 03:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
to je oczysc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2011, o 11:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
No właśnie nie da się za bardzo tego odkleić. nie wiem czy to jakiś metal czy kolektor chwyciła korozja i zaczyna się łuszczyć... ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2011, o 13:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
kiedys sie bralo duzy pilnik plaski i na tym pilniku kolektorem szorowało aż kolektor miał rowna cala powierzchnie flanszy. Ah te czasy. Mysle ze spokojnie mozna tu zastosowac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2011, o 13:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
a jak to nie pomoze to papier scierny, oczywiscie zastosowany odpowiednia metoda, tez powinno spokojnie zadzialac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2011, o 13:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
zostały mi w sumie przy 2ch kanalach jeszcze do usunięcia ten badziew.
dzięki w każdym razie za pomoc i pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2011, o 18:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Gdzie i jaka kupic uszczelke pod kolektor w x18xe1 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL