Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, o 19:25 
obma odma ;) co za roznica :) jak wszyscy wiedza o co chodzi ;P

no to jak juz wiedza o co chodzi ... powiedzcie mi czy jesli tamtedy mi sp.... znaczy sie ucieka olej to ma to wplyw na osiagi ? (moze i glupie pytanie ale wole sie zapytac doswiadczonych ludziufff)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, o 10:00 
SirAdam napisał(a):
a moze chodzi Ci o rurke ktora doprowadza olej do turbo z pompy olejowej ?
SirAdam


Przecież napisałem że o to właśnie mi chodzi. A może wiesz, w jaki sposób jest to uszczelnione?
Dzieki za zdjęcia uszczelki. Teraz wiem co kupić.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, o 17:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
A może wiesz, w jaki sposób jest to uszczelnione?



Juz nie pamietym dokladnie, ale to sa chyba samouszczelniajace srubunki :roll:
Wez na stojacym silniku odkrec jeden taki srubunek i bedziesz wiedzial jak to jest uszczelnione (oleju wiele nie poleci)
Troszeczke inicjatywy panowie........... :P





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, o 13:24 
Czy wymiana tej uszczelki w Z20LET jest trudna? Można natknąć się na jakieś "zonki"? Teraz będę wymieniał olej i się zastanawiam czy oddać to wszystko do serwisu czy samemu dam radę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, o 15:25 
KUPERnick napisał(a):
Czy wymiana tej uszczelki w Z20LET jest trudna? Można natknąć się na jakieś "zonki"? Teraz będę wymieniał olej i się zastanawiam czy oddać to wszystko do serwisu czy samemu dam radę.


Ale jaką uszczelkę masz na myśli?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 13:10 
A o jakiej mowa w tym temacie? Oczywiście chodzi mi o uszczelkę pod miską olejową.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 14:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
KUPERnick, jedynym zonkiem jest to że wartałoby kupić nowe śruby :(

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 14:15 
mich007 napisał(a):
KUPERnick, jedynym zonkiem jest to że wartałoby kupić nowe śruby :(


Podobno, ale ja mam stare i jest ok.


KUPERnick napisał(a):
A o jakiej mowa w tym temacie? Oczywiście chodzi mi o uszczelkę pod miską olejową.


Była mowa też o odpływie z turbo. A sama miska też ma 2 uszczelki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, o 18:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Właśnie kupiłem w Oplu taką uszczelkę ... wygląda identyko ale ma inny numerek (56 52 014 lub 55354476). Koleś powiedział ze do innego silnika ale taka sama miska olejowa.

- Czy to faktycznie jest ten sam produkt?
- Czy jest sens wymieniać śruby na nowe?

Pozdrawiam
Lobuziak

SirAdam napisał(a):
Coube napisał(a):
Pytanie, co fachowo oznacza "zwulkanizowana"



@Coube

extra dla Ciebie kochanie polecialem do piwnicy (chociaz mi sie nie chcialo :P )
i zrobilem fotki, jak wyglada "zwulkanizowana" uszczelka pod miske olejowa do Z20LET.

Obrazek


tutaj w calosci;

Obrazek


a tutaj masz nawet numer czesci, to mozesz sobie oryginal u Opla zamowic;

Obrazek





SirAdam

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, o 15:47 
Witam
zarysowałem miską o kant ulicy i trochę mi cieknie z tej miski chciałem się podpytać czy dużo roboty jest z odkręceniem tej miski silnik 1.8 planuje przy wymianie oleju pospawać ją. Na razie mam zaklejoną tą dziurkę i nie wiem czy warto się z tym bawić i ruszać te śruby. Zakleiłem i w porządku jest jak na razie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, o 06:53 
N.O.R.B.I napisał(a):
Na razie mam zaklejoną tą dziurkę i nie wiem czy warto się z tym bawić i ruszać te śruby. Zakleiłem i w porządku jest jak na razie.


Jaja sobie z nas robisz czy poważnie mówisz, że zakleiłeś miskę :O i uważasz że jest w porządku? Ściągaj tą miskę i naprawiaj czym prędzej. Chyba że chcesz się bawić w remont zatartego silnika. Chyba nie ma tu znaczenia ile z tym jest roboty. A jest niewiele-odkręcić 20 śrub. Może coś jeszcze, nie wiem jak jest w 1,8


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2008, o 06:54 przez cezzar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, o 11:29 
to jest mała dziurka na zimnym nawet nie ciekło skleiłem to specjalnym klejem do aluminium
nie ma możliwości żeby dostał się jaki kolwiek fragment kleju do środa i nie ma teraz wycieku zrobić napewno trzeba będzie


Góra
  
 
PostNapisane: 18 maja 2008, o 15:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Wymiana uszczelki nie pomogla... ale chyba wyciek jest troszke wyzej i tylko scieka po dolnej krawedzi miski. Moze ktos wie co to jest za elemnt na tym obrazku? Z zewnatrz wyglada jak jakis korek,pewnie jakis czujnik. Czy mozna jakos uszczelnic miejsce polaczenia, jakas specjalna podkladka?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, o 09:25 
To jest czujnik poziomu oleju. Pod miską masz 2 uszczelki, górną i dolną. Może jak nie z jednej to z drugiej cieknie. Ale ja i tak podejrzewam coś innego-masz leta, więc zapewne pękła ci rurka powrotu oleju z turbiny. Parę osób w tym także ja juz wymienialiśmy :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, o 09:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lobuziak, mi mechanior umył silnik z tego oleju i potem kazał się przejechać. Tak jak napisał cezzar okazało się, że to odprowadzenie oleju z turbo. Ale zapaćkana była cała miska.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL