Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 kwietnia 2024, o 22:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 marca 2010, o 21:04 
Witam!!

Mam taki problem wcześniej silnik brał mi olej wymienili pierścienie zrobiona głowica i wymienione samoregulatory i panewki, teraz objaw jest taki że silnik pracuje jak diesel(rozrząd jest ok) tylko jest jedna dziwna rzecz ciśnie oleju jest na poziomie 5,2bar(silnik ciepły czy to może byc związane z tym ciśnienim ?? zawory się nie domykają czy jakoś tak...mechanik mówi że silnik musi się ułożyc bo jak mierzyli tłoki to wszystkie w normie mówił tylko że jeden minimalnie jest słabszy ma wymiar o trzy setne mniejszy.Wsadziłem w ten silnik i 3500zł same części...


Góra
  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 21:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marspis6 napisał(a):
mechanik mówi że silnik musi się ułożyc

pierwszy raz takie cos slysze, a juz kilka silnkow sam poskaldalem, i u mnie jakos nic sie nie musialo ulozyc.
Dzialalo od razu tak jak powinno.
Poukladac, to se powinien ten mechanik, ale w glowie.
marspis6 napisał(a):
Wsadziłem w ten silnik i 3500zł same części...

wspolczuje.
Oddaj silnik spowrotem na gwarancje, niech robia az zrobia, albo niech jezdza na swoim paliwie tak dlugo az sie pouklada ::haha




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 22:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
cisnienie o duzo za wysokie... zazwyczaj z20let po jakims wiekszym przebiegu chodzi jak taki maly Dieselek:) ale jest to wina hydraulicznych popychaczy zaworow;p moze kwalifikuja ci sie do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 22:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jurand napisał(a):
ale jest to wina hydraulicznych popychaczy zaworow

albo sa naprawde zajechane, (watpie)
albo jest za gesty olej wlany.
Jaki jest zalany marspis6 ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 22:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
nie bedziemy teraz wrozyc co dla kogo jest glosne. U Polusa na oleju 10w40 jest b. cicho, praktycznie nic nie slychac. U mnie i u Dana i u wielu innych uzytkownikow silnikow z20let jest pelen syntetyk i pracuja te szklanki jak u malego dieselka, na zlocie porownywalismy. Ale to wszystko miesci sie w granicach rozsadku i jest w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 22:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ja u mnie slysze talko wtryski "cykac" szkalanek nie slysze wcale (5W40 Mobil)
Ja podejrzewam co innego, a mianowicie zdziwil mnie ten fragment;

marspis6 napisał(a):
jak mierzyli tłoki to wszystkie w normie mówił tylko że jeden minimalnie jest słabszy ma wymiar o trzy setne mniejszy

czyli o 50% wiecej jak oryginalny luz, i to tylko na jednym tloku.
Kazdy kto juz Z20LET tlok w rece trzymal, potrafi sobie wyobrazic jaka one maja tendencje do "kipowania" co tez i przy zbyt duzym luzie robia, i gotowe sa "stuki z silnika"
Jedz do maechanika i niech robi, zaplaciles kase i auto nie jest tak jak powinno po remoncie.
Gdybanie do niczego ani Ciebie ani nas nie doprowadzi.Zebym mogl jeszcze posluchac , jak to sie slyszy to "pukanie" to mozna by bylo sie o dokladniejsza diagnoze postarac, ale tak wirtualnie.........no way.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 22:57 
od razu po remoncie kazałem wlac 5w50 i stukało mechanik powiedział że mam wlac 15w40 i wlałem jest to samo.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marspis6 napisał(a):
mechanik powiedział że mam wlac 15w40

Obrazek
do Turbo ???
Coraz czesciej odnosze wrazenie, ze uzywanie slowa "Mechanik" jest tutaj nie na miejscu.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
ten Twoj mechanik to obled, a powiedz mi co to za olej 15w40, jakiej firmy? cos czuje ze mechanik spieprzyl robote i chcial tanio objechac wlewajac gesta zupe, aby wyeliminowac stuki, czyli moim zdaniem on b. dobrze wie co zrobil zle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Cytuj:
od razu po remoncie kazałem wlac 5w50 i stukało mechanik powiedział że mam wlac 15w40 i wlałem jest to samo.


Jedz do tego mechanika. Powiedz mu, że zostawiasz samochód i ma to zrobić porządnie. Jak będzie miał jakieś ale to niech zwraca kasę za części i robociznę bo ewidentnie remont spierd ::censored lil.
Jezeli nie bedziesz mógł sobie z nim poradzić to bierz rzeczoznawcę i zakładaj sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:39 
A hydraulicznye popychacze zaworow to nie jest to samo co samoregulatory?? jak tak to są też wymienione...a ciśnienie 5,2bar to nie wiem... jakim cudem jest takie.Wiem że olej jest zły zalali mi Mobil 15W40,nie wiem już co robic....ale macie racje!! dzięki musze konkretnie podejśc do sprawy.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Dawaj znac jak potoczą sie sprawy.
A jakbys jeszcze uzupelnil w profilu miasto to moze ktoś by Ci polecil dobrego mechanika.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
marspis6 napisał(a):
A hydraulicznye popychacze zaworow to nie jest to samo co samoregulatory??
hmm szczerze to nie spotkalem sie z ta nazwa, ale jak najbardziej pasuje, a bylo ich 16 tych samoregulatorow? kojarzysz? ale na zdrowy rozum to nazwa pasuje tylko do szklanek, majac na mysli silnik..


Ostatnio edytowano 1 marca 2010, o 23:54 przez Jurand, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:52 
ok dam znac jak to się skończy a jestem z Poznania:) a tak to mechanik nazwał te "samoregulatory"tak było ich 16 komplet kosztował 550zł i widziałem jak je wymieniał są okrągłe i pod pokrywą zawotów.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 marca 2010, o 23:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
A jakie ilości oleju ci bral przed remontem i czy wymienil uszczelniacze zaworow?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL