Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:03

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:41 
OK Sprawdze i dam znać:)


Góra
  
 
PostNapisane: 30 maja 2010, o 21:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Udało Ci się w końcu ogarnąć samochód?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 czerwca 2010, o 13:32 
Jurand napisał(a):
Udało Ci się w końcu ogarnąć samochód?



Dzięki za zinteresowanie:)
Byłem w ASO wymienili mi przepływke (zamiennik)BOSCH bo oryginał 850zł....cewka zapłonowa nowa,świece po raz czwarty wymienione.I wynik Taki że jest minimalnie lepiej ale na rozgrzanym silniku i tak jedzie na dobre 160KM na zimnym jest ok chetnie bym sie z kimś spotkał i porównał sobie auta,jestem z Poznania.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 czerwca 2010, o 17:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marspis6 napisał(a):
ale na rozgrzanym silniku i tak jedzie na dobre 160KM na zimnym jest ok

To jest twoje odczucie czy byłeś na hamowni.
Ten silnik tak ma, że jak jest ciepło to słabiej ciągnie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 czerwca 2010, o 21:36 
DAN napisał(a):
marspis6 napisał(a):
ale na rozgrzanym silniku i tak jedzie na dobre 160KM na zimnym jest ok

To jest twoje odczucie czy byłeś na hamowni.
Ten silnik tak ma, że jak jest ciepło to słabiej ciągnie.



Właśnie chce podjechać na hamownie,ale gdzieś za miesiąc,bo mam troche innych wydatków,a za to ile wsadziłem w ten samochód....miał bym dwie takie coupe:D


Góra
  
 
PostNapisane: 4 października 2010, o 11:08 
Witam,
Mam od pewnego czasu w silniku delikatne cykanie, którego częstotliwość zależna jest od obrotów silnika. Podjechałem do mechanika i stwierdził że to hydrauliczny popychacz zaworu hałasuje. Powiedział również że na chwilę obecną on by tego nie ruszał. Teraz pytanie: Czy rzeczywiście można z tym jeździć? Co trzeba rozbierać w silniku żeby to wymienić? Orientacyjne koszty? Olej jaki mam w tej chwili zalany to Valvoline 5W-50.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 października 2010, o 13:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Zeby to wymienic, trzeba sciagnąć pokrywe zaworow, nastepnie wałki rozrzadu i masz piekny dostep do szklanek. Koszt kompletu 600zl firmy INA (czyli oryginal). Nagraj filmik jak to cyka i wrzuc linka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 października 2010, o 09:29 
Jak będę miał chwilę to spróbuję nagrać, ale może być ciężko, bo to ciche jest. Co ciekawe słychać to bardziej w kabinie niż na zewnątrz.

Jeszcze pytanie czysto teoretyczne: czy samemu jestem w stanie to wymienić? Nie znam się za bardzo na mechanice, ale jakieś zdolności manualne posiadam ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 5 października 2010, o 12:59 
KUPERnick napisał(a):
Jeszcze pytanie czysto teoretyczne: czy samemu jestem w stanie to wymienić? Nie znam się za bardzo na mechanice, ale jakieś zdolności manualne posiadam ;)

Rozebrać wszystko i wymienić szklanki pewnie tak, ale gorzej będzie później z ustawieniem rozrządu bo musisz zdjąć pasek...


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 15:41 
Cytuj:
Rozebrać wszystko i wymienić szklanki pewnie tak, ale gorzej będzie później z ustawieniem rozrządu bo musisz zdjąć pasek...

Bardzo mnie korci żeby się za to zabrać. Czy jak kupię blokadę rozrządu [kawałek plastiku, który blokuje 2 górne wałki] to czy będę w stanie to zrobić? Czy będę potrzebował jeszcze jakichś narzędzi specjalistycznych? Z tego co się orientowałem to dobrze byłoby mieć klucz dynamometryczny i podnośnik hydrauliczny. Tutaj jest fajny filmik jak wymienić rozrząd:
http://www.youtube.com/watch?v=O3MiyxEg3TQ


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
te plastiki nie są konieczne.
Najtrudniej u mnie w x18xe1 bylo odkręcić koło zamachowe.
a później dobrze ustawić napinacz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
Najtrudniej u mnie w x18xe1 bylo odkręcić koło zamachowe.


Po co odkręcałeś koło zamachowe do wymiany rozrządu???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 17:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
Hehe pewnie pasowe:)

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 17:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Jeśli tak to u nas jest łatwiej bo odkręca się 4 śrubki przy kole pasowym i obejdzie się bez "pneumata" polecam najpierw je poluzować a dopiero pózniej zdjąć pasek wielorowkowy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 19:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
KUPERnick napisał(a):
Z tego co się orientowałem to dobrze byłoby mieć klucz dynamometryczny

to jest konieczne !
bez tego nawet nie zabralbym sie do roboty.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL