Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 18:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 marca 2010, o 15:08 
SirAdam napisał(a):
marspis6
jak masz telefon stacjonarny, to podeslij mi numer na PW, zadzwonie do Ciebie.
Inaczej to bedziemy tutaj jeszcze w Wigilie pisac.
Dopisz mi tez o ktorej moge dzwonic.
Cos tam nie pasuje u Ciebie;

Cytuj:
i to coś na zimnym silniku mi syczy uchodzi z tego powietrze.


nic nie ma syczec .....

Adam



Wysłane na PW


Góra
  
 
PostNapisane: 28 marca 2010, o 20:01 
dziś podjechałem do kolegi i przejechaliśmy sie jak wróciliśmy podniosłem maske i zacząłem gazować na postoju zauważyłem coś takiego podczas wciśnięcia pedału do podłogi wąż od coolerea się kurczył a po odpuszczeniu spuch,zrobił się twardy i cofnoł powietrze do f.powietrza a z filtra poszło na zewnątrz przez tą rurke co zaciaga powietrze do turbo.
ten samochód to jest taka zagadka że szok.
Jeszcze syczy mi jednak cały czas z takiego dziwnego jakby zaworu co jest na listwie wtryskowej i do tego dochodzi wężyk od podciśnienia.

Sory że was męcze tym problemem...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 marca 2010, o 23:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ok, temat omowilem z kolega marspis6 przez telefon, teraz wie juz co jest nie tak, i bedzie reperowal.
Jak zrobi, to pewnie sie odezwie.
Co do problemu, to okazalo sie ze ma nieszczelny regulator cisnienia paliwa, i tamtedy ucieka mu podcisnienie,
i pewnie z tego powodu DV wogole nie pracuje.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 marca 2010, o 14:01 
Regulator ma krzywą rureczke, gumki są całe :) na zdjęciach będzie widać gdzie ucieka i jaki jest krzywy:) regulator zamówiony ,ale będzie za 6 dni koszt 300zł. także autko sobie odpocznie.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam!! dzięki


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 11:41 
Regulator ciśnienia wymieniony, ale nadal cofa powietrze w f.powietrza, zawór DV(przy turbo) sprawdziłem ,zaciągnąłem powietrze i trzymłem...trzyma podciśnienie ,ale jak dmucham w niego to nie idzie nic. natomiat jak dmuchałem w wężyk przy turbo idzie do tyłu do puszki to można było swobodnie dmuchać nic się nie działo,i tak samo z regulatora powietrza ,też swobodnie można dmuchać.

Dodatkowo wywala mi kluczyk z samochodem i błąd P0100,jest nowa przepływka....BOSCH, o dziwo jak założyłem starą kontrolka zgasła,przejechałem się wróciłe i zczytałem błąd P0100,ale kontrolka się nie paliła..a i na starej przepłkywce odcina mi na 5500obr. na nowej jest normalnie.

chyba pozostaje mi serwis....


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 19:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
daj znac kiedy mozemy pogadac na telefon, i napisz mi ponownie numer tel.stacjonarnego do Ciebie na PW.
Bedziemy myslec.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 20:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Szkoda ze z Poznania jestes bo bym Ci dlubnal te auto. Moze cos by sie uradzilo.
Jak dla mnie to wyglada na problem z tymi cienkimi wezykami od podcisnienia co ida z tylu silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 20:50 
marcinpsk napisał(a):
Jak dla mnie to wyglada na problem z tymi cienkimi wezykami od podcisnienia co ida z tylu silnika.


Też mi to przyszło do głowy. Może są źle podłączone/nieszczelne?


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 22:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wlasnie to chcialem z nim omowic przez telefon (jest poprostu szybciej)



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:07 
badałem węzyki wszstkie ok...szczelne nawet dokupiłem jeden, żeby był pewnie i łączyłem ze soba i nic nigdzie nie puszczają...normalnie ręce opadają....


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
masz już wskaźnik doładowania ?
To podstawa, inaczej będziemy w ciemnościach krążyć.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:19 
mam... ciśnienie faluje ,przy obrotach od dołu do ok.2800 podskakuje do 0,8 a na obrotach 2800 do 4000 spada do 0,5 ,na starej przepływce (niesprawnej) od dołu przy pełnym gazie trzyma generanie 0.8bara po obrotach 4400 gwałtownie leci w dół...


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
a na wolnych obrotach i nagrzanym silniku, ile pokazuje ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:31 
ok 0.55 bara


Góra
  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2010, o 23:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marspis6 napisał(a):
ok 0.55 bara

nieszczelny uklad podcisnienia.
Na PW juz Ci napisalem jak to masz skontrolowac, sprawdz jeszcze raz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL