Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 07:02

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 października 2009, o 20:38 
Umieszczam w śmetniku wiec proszę moderatorów o umieszczenie w odpowiednim dziale.

Otóż w niedziele wracając do Poznania na autostradzie wracając do domu samochód sie dziwnie zachował. Zapaliła sie czerwona lampka od oleju i momentalnie zgasł silnik. zjechalem na bok przestraszylem sie i otworzylem od razu oleju. Tydzien temu dolelewalem wiec moje zdiwnienie bylo bardzo duze. Wydobywal sie lekki dymek ale mysle ze to normalne jak poprostu olej byl rozgrzany. nie bylo zadnego zgrzytu ani samochod nie robile tzw kucyków wiec nie wiem co sie moglo stac.
Wsiadlem spowrotem do auta i duuuupa. Nie zaskakuje rozrusznik i jest tylko plask jakby nie szedl dalej prad.(mam nadzieje ze wiecie o co chodzi). czy tomozliwe ze zatarlem silnik albo jakas jego czesc???? Do dzisiaj nie udalo mi sie go uruchomic ale dzisiaj mialem dziwne zdarzenie a wiec podlaczylem kable i ladowalem od innego auta wtedy zaczal reciutko krecic a pozniej znowu cisza. Zawsze gdy chce go odpalic gasna wszystko kontrolki lacznie z komputerem. (za malo mocy). Prosze o pomoc. Aktualnie nie mam neta jak wiekszość dzielnicy Jeżyce i Winogrady( firmy sie o nas bija ehhe) wiec bede odpisywal kiedy tylko moge. pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi i rady. tak na marginesie jestem zalamany ;-(


Ostatnio edytowano 27 października 2009, o 20:48 przez ToMMiCOUPE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 20:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
na odleglosc 1000 km, trudno zrobic diagnoze, ale po tym co piszesz to w 95% zatarles silnik.
Mam nadzieje ze sie myle, ale wszystko co piszesz mowi ze nie.
Auto na podnosnik,
wykrecic swiece,
i kluczem probowac obracac walem korbowym od strony paskow wieloklinowych.
powinien relatywnie ciezko ale rownomiernie dac sie obracac.
Potem ewentualnie sprobowac to samo rozrusznikiem.
Jak sie nie da obrocic, to mozesz silnik wyciagac i do warsztatu na kapitalke oddac.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 20:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Był olej w silniku/na bagnecie?
Jaka była temperatura silnika?

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 27 października 2009, o 21:03 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 21:08 
Olej byl a temperatura normalna taka jaka zawsze(chyba bo to byly ułamki sekund mam nadzieje ze rozumiecie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 21:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
No to nikt Ci tutaj narazie nie pomoze, bez zrobienia diagnozy przy aucie.
Obojetnie co napiszemy to beda tylko domysly, a te ci wiele nie pomoga.
Ergo - auto do mechanika.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 21:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Powiem Ci, że dziwię się twojemu postępowaniu. Stało Ci się to w niedziele, jak jechałeś na autostradzie, jadąc do domu i tam zjechałeś, zgasiłeś i co??? Do dziś tam gdzieś na poboczu stoi?????????????????????
Nie masz żadnego mechanika w pobliżu, lub znajomego??? Zgłoś się do niego i niech obluka, napewno szybciej pomoże niż my wirtualnie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:10 
A ja stawiam na zasilanie czyli prąd. Sprawdz masy, aku, alternator (regulator napięcia) ale przede wszystkiim masy-czy jest dobre połączenie z masą alternatora, silnika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:21 
zatarty silnik i już a adam jest jak wyrocznia ;) :D


Ostatnio edytowano 27 października 2009, o 22:26 przez roberto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:38 
roberto napisał(a):
zatarty silnik i już a adam jest jak wyroczni


Szacun dla Adama, ale silniki sie tak zaraz nie zacierają. Chyba..... ;/
Poza tym Tommi troche mało nam napisał. To że zapaliła sie lampka od oleju nie powpduje zgaśnięcia silnika. A nawet jakby olej wyleciał na drogę to silnik nie tak od razu sie zatrze, chyba że zapierniczał ponad 2 setki. Zakładam, że olej jest.
Nie wiemy czy silnik stracił moc, czy też zapaliły się kontrolki i kolega zatrzymał auto, a silnik zgasł w momencie wciśnięcia sprzęgła.
Mógł też posypać się rozrząd.
Tak czy owak, więcej info please! :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:46 
ToMMiCOUPE, masz zalozony gaz ? może rozłączyła się wsuwka na elektrozaworze gazu ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Obojetnie co napiszemy to beda tylko domysly, a te ci wiele nie pomoga.
Ergo - auto do mechanika.


Przeciez napisalem powyzej.....
Macie zamiar dalej PRZYPUSZCZAC ????
Auto musi do mechanika.Punkt
Zaden z nas (a ja nie jestem wyrocznia) nie potrafi teraz powiedziec co jest z silnikiem !

Prosze o powstrzymanie sie od pisania dalszych przypuszczen i domyslow.
Kolega ToMMiCOUPE, napewno napisze dalsze FAKTY jak bedzie wiedzial dokladniej od mechanika co sie stalo.
Nabijanie postow, nic nikomu nie pomoze.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 20:06 
Dokładnie Adamie mam juz dostep do neta wiec bede pisal co i jak a pytanie czy auto stoi ciągle na autostradzie jest conajmniej dziwne. Jutro zaciagam go do mechanika i w piatek diagnoza. Jestem dobrej mysli a jak dotad zrobilem co moglem sam bo powiem szczerze ze na samochodach sie poprostu nie znam. W piatek sie odezwe co i jak. Pozdrawiam i trzymajcie kciuki!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 23:10 
Podłączam się do tematu, dosłownie przed chwilą byłem odebrać kogoś z lotniska i mi auto na autostradzie zgasło, ale po zjechaniu na bok udało się je odpalić , jednak pali się kontrolka od trakcji .... :? aha, na początku zaczęły mi troszkę falować obroty na wolnych, już chyba ok jest, przepływka była zmieniana oryginalna ostatnio, więc to nie to.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 23:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
raione napisał(a):
jednak pali się kontrolka od trakcji ....

no to juz wiesz co masz zrobic
raione napisał(a):
na początku zaczęły mi troszkę falować obroty na wolnych, już chyba ok jest

chyba ?
to jest teraz stwierdzenie, czy pytanie ?
raione napisał(a):
przepływka była zmieniana oryginalna ostatnio, więc to nie to.

a kto ta diagnoze postawil ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 23:32 
wyszedł błąd P0100 DEL


Ostatnio edytowano 28 października 2009, o 23:55 przez raione, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL