Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:46

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 20:18 
Witam, na wstępie chciałem się przywitać i jestem pełen uznania dla wiedzy niektórych tu użytkowników.
Przechodząc do szczegółów to kupiłem astrę jak w temacie w UK, popełniłem błąd, przyznaję się bez bicia, kupiłem na wariata, zachwyciłem się wyglądem i stanem utrzymania wewnątrz, co widać na fotce .. http://i27.tinypic.com/2zedu0p.jpg fotko pochodzi ze stronki, ale to jest dokladnie to autko.
Ok, po pierwsze to przebieg jest : 80 000 mil, rok 2001 , auto po wypadku, mialo wypadek w 2003 roku co sprawdzilem w raporcie RAC , pierwsze co zwrocilem uwage to wyciek oleju, juz przed kupnem to widzialem ale zbagatelizowalem sprawe :
http://i28.tinypic.com/3515p44.jpg wydaje mi sie, ze leci z gory, zarzygany jest tez dol ...
co widac na fotce tej :

http://i27.tinypic.com/52fafo.jpg przez cala noc pare kropli spada, co widac, nie jest kaluza ale 2 - 3 cm srednicy wycieki widoczne ...

Sprzedajac auto wlasciciel powiedzial, ze widoczny check engine to jest nic specjalnego, bo mozna to zrobic pozniej, co do jazdy to sam zaproponowal mi jazde, przejechalem sie nie majac nigdy wczesniej doswiadczenia z takim autem, ale czulem, ze cos nie ma mocy, do 2 tysiecy niby normalnie a powyzej albo slabo albo czkawka czasem, ale nic, przejechalem sie i nie bylem pewien czy mam kupic, a jak sie nie jest pewnym lepiej nie kupowac nic ... ale i tak od razu nie kupilem, bo gosc powiedzial, ze pare dni jeszcze je musi miec, wiec poczekalem i drugi raz stestowalem, jezdzilo, niby ok ale cos mocy brakowalo.
o wczoraj wszystko niby ok, ale dzis odpalam silnik a tam niskie obroty i gasnie silnik, tak z 4 razy aż wreszcie zaskoczył, ale przez te parę minut zero reakcji na gaz, jakby sie dławił, na zimnym silniku jest kaszana, później lepiej ale mocy to nie ma ile powinien mieć, na 2 to może z 60 - 70 pójdzie, przy dobrych wiatrach, generalnie jak postoi 2 godziny to odpala praktycznie normalnie, ale jak już dłużej to jest problem, jakby nie na wszystkich cylindrach może chodził, a może to turbo, wyliczać można w nieskończoność, jutro muszę pojechać do mechanika, ogólnie porażka, kupiłem auto za dobrą cenę, ale możliwe, że gość znalazł frajera, możecie po mnie jechać, czasem się robi rzeczy nieprawdopodobne ... ale w sumie kupując tą furkę byłem przygotowany na pewne wydatki ...

Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 20:29 
W pierwszej kolejnosci podlecial bym do serwisu na TECHa, wtedy bedziesz mial wszystkie
bledy u siebie w silniku. Gdzies na forum jest caly spis bledow, to bedziesz mogl sobie
zobaczyc co poszczegolny blad oznacza, sprawdz tez turbine czy przypadkiem nie pada.
Najczesciej puszcza olej, wiec odkrec dolna rure ICka i zobacz czy nie plywa. Odnosnie
wycieku to nie wiem co to moze byc, bo jeszcze tego nie przerabialem. Jak szarpie to byc
moze wypadanie zaplonow, mialem to u siebie, bledy P0300-P0304, wystarczylo wymienic
swiece i smiga, odnosnie odpalania to moze masz poprostu niedoladowany akumulator, tez
juz to przerabialem, podlaczylem pod prostownik, pozniej sprawdzilem u speca czy aku
dobre i czy alternator pracuje tak jak powinien i wszystko hula.

Jak bedziesz juz cos wiedzial na temat autka to pisz tutaj co wyszlo itp.

Pozdro

BTW. Ja bym nigdy nie kupil bitego autka, ale...


Ostatnio edytowano 2 sierpnia 2009, o 20:32 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 20:31 
na 2 to może z 60 - 70 pójdzie :O to masakra


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 20:45 
gwoli sprostowania, ostatni właściciel ją kupił po wypadku, ale miał to auto 4 ponad 4 lata, dbał o nie, opony są jak nówki, w środku czysto, felgi mało porysowane, na zewnątrz też niczego sobie, ale najważniejsze to co jest pod maską ...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 20:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Po pierwsze TECH.
Po drugie umyj silnik i zobacz skąd leci.
W ogóle to sprawdź czy ci nie ubywa oleju.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 21:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Podejrzewam, ze bedzie Ci kapac z weza olejowego.. jak rowniez z uszczelki pokrywy zaworow, mala moc? - mysle ze wlancza sie tryb awaryjny po przez sygnalizowanie go kontrolka check, ostatnio kumpel mial checka przez slaby akumulator - dla mnie dziwne ale prawdziwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 21:38 
po wyłączeniu aku check zniknęło, ale problem naturalnie nie zniknął ... przy zimnym silniku jest lipa, gdy się rozkręci już lepiej ale ciągle to nie to, jakby na pół gwizdka jechał, nie mogłem za bardzo sprawdzić auta w ostrej jeździe bo w mieście są wszędzie ograniczenia, mój błąd, człowiek głupi ... dzięki Wam za odp.

Mam wrażenie jakby coś tam było zapchane, ale to tylko domysły, dławi mi się często na 2000 - 3000 obrotach ...



a właśnie a propo aku, wczoraj mi się włączył alarm bez niczego wieczorem, może to wina aku, syrena pod maską ...


Ostatnio edytowano 2 sierpnia 2009, o 21:41 przez raione, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 21:47 
raione napisał(a):
a właśnie a propo aku, wczoraj mi się włączył alarm bez niczego wieczorem, może to wina aku, syrena pod maską ...

u mnie w CC wlasnie przy slabym akusiu, wlaczal sie alaram, wiec moze to byc to.
sprawdz czym predzej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 21:49 
marioo napisał(a):
raione napisał(a):
a właśnie a propo aku, wczoraj mi się włączył alarm bez niczego wieczorem, może to wina aku, syrena pod maską ...

u mnie w CC wlasnie przy slabym akusiu, wlaczal sie alaram, wiec moze to byc to.
sprawdz czym predzej.


ale myślisz, że słaby aku powoduje też inne problemy, tzn problem z obrotami i tym podobnymi ? sorry za głupie pytania, wybaczcie :oops:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 22:00 
raione napisał(a):
ale myślisz, że słaby aku powoduje też inne problemy, tzn problem z obrotami i tym podobnymi ?

zdaje sie ze nikt nie opisywal na forum zeby akus byl tego przyczyna

tak jak wszyscy pisza, jedz na TECHa, a akusia sprawdz przy okazji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 22:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
marioo napisał(a):
zdaje sie ze nikt nie opisywal na forum zeby akus byl tego przyczyna
i tu się myliś - wystarczy poszukać :/


Ostatnio edytowano 2 sierpnia 2009, o 22:10 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 22:13 
Warik daj linka :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, o 23:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
na pierwszy rzut oka ja obstawiam 2 przyczyny...albo przepływka albo czujnik Halla

ale oczywiście najpierw TECH!!

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, o 09:27 
a czy silnik pracuje równo i poprostu niereaguje na gaz? czy może od razu po odpaleniu słychać że coś jest nie tak? pisałeś że wydaje Ci się że nie pracują wszystkie cylindry, jeśli tak jest to sprawdź może kabelki w listwie wtryskiwaczy, czy wszystko tam dokładnie styka.
Ja miałem kiedyś podobną sytuację (błędy P0203 i P0204 o ile dobrze pamiętam)

ale bez techa i zczytania błędów możemy się tylko domyślać ....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, o 22:08 
Witam ponownie, jutro najprawdopodobniej sprawdzę auto, na dziś sprawdziłem ten motyw z "dwoma pedałami" i działa, mam prośbę do osób, które umieją odczytać ten kod , tu przedstawiam filmik z przeprowadzonego testu :

http://rapidshare.com/files/263765084/0 ... 4.mp4.html

dziękuje z góry za pomoc.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL