Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 maja 2009, o 14:39 
Witam!
Pojawił się znaczny wyciek oleju, czy ma ktoś pomysł skąd ten olej zanim pojade do mechanika ? Schodzi ok 600ml / 300km ;| Proszę o pomoc
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, o 15:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nooo, wąż olejowy turbiny...słynna "harmonijka"...sprawdź do koniecznie!

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: olej
PostNapisane: 25 maja 2009, o 15:20 
turbina zregenerowana, uszczelki powymieniane, wąż olejowy też wymieniony na ulepszoną wersję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, o 15:50 
dawno była wymiana ? moze cos nei tak do kupy poskładali i pod wplywem czasu/cisnienia strzeliło

trudno cokolwiek powiedziec, bo na fotkach nie widac skad ten olej wycieka.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, o 15:54 
wymieniana z tydzien temu, no nic pojade do mechanika niech się martwią, brakuje mi tylko komentarza SirAdama który jak zwykle w subtelny sposób wyrazi się o naszych polskich fachowcach :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, o 21:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
The Shade napisał(a):
brakuje mi tylko komentarza SirAdama który jak zwykle w subtelny sposób wyrazi się o naszych polskich fachowcach :DD

na temat polskich "fachowcow" nic nie powiem (znasz moje zdanie)
ale za to powiem Ci cos niemilego;
podejzewam (bo na zdjeciach trudno poznac) ze poszedl siemerring na wale korbowym od strony sprzegla.
Jak bedziesz mial pecha to sprzeglo tez bedzie zaolejone.
Sam siemerring kosztuje grosze, ale do jego wymiany trzeba sciagac skrzynie biegow.
Daj znac co bylo naprawde.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 08:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Współczuje. The Shade, sprawdz jeszcze poziom oleju w skrzyni biegow bo moze stamtąd ucieka olej. Piszesz ze to z silnika ale lepiej dmuchac na zimne. Z fotek za wiele nie widac. Jak jasny olej to duze pradwopodobienstwo, że ze skrzyni a jak ciemny to z silnika. Zapodaj wiecej fotek bardziej szczegolowych jak mozesz.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 20:47 
Dobra, jest przyczyna błacha jak cholera ale pomogło i już nic nie cieknie musze tylko pojechać na mecie podwozie bo dalej zażygane olejem. Powodem była ta mała wredna uszczelka, zresztą widać kolo lego otworu tak jakby brak krawędzi i tędy olej zwiedzał resztę auta. jakby ktoś wynalazł numer katalogowy tej uszczeleczki to wdzięczność moja nie będzie znała granic.
Ta uszczelka znajduje się tu


Obrazek Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 20:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
USZCZELKA, PRZEWÓD WENTYLACYJNY nr. czesci 90500571 nr. kat. 6 56 842


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 21:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
The Shade, aż tak Ci wymuchało tą uszczelkę?? hmmmm, dziwna sprawa, bardzo żadno się to zdarza...ja bym szukał przyczyny skąd takie ciśnienie w skrzyni korbowej...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 22:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
ja bym szukał przyczyny skąd takie ciśnienie w skrzyni korbowej...

to samo mialem napisac, ale mnie uprzedziles.
Takie wysokie cisnienie ma w zasadzie tylko jedna przyczyne; przepuszczanie na pierscieniach tlokowych.
Jaki przebieg ma silnik ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, o 23:23 
140 000 km znaczy się pierścienie do wymiany, jaki jest szacunkowy koszt takiej zabawy ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, o 10:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Mogły sie pierscienie zapiec albo jeszcze byly takie przypadki w VW w TDI ze sie odma zapychala i nie bylo drożności ale w tym przypadku to chyba nie to.


Ostatnio edytowano 27 maja 2009, o 10:15 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, o 16:02 
The Shade napisał(a):
140 000 km znaczy się pierścienie do wymiany, jaki jest szacunkowy koszt takiej zabawy ?


to zależy od stanu głowicy, jeżeli z głowicą jest wszytko w porządku to w moim przypadku koszt wymiany wyniósł 350 zł


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, o 19:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Przy 140 tys. raczej pierscienie powinny byc OK, to nie czasy "duzego fiata" ze co 50 tys. sie panewki itd. wymienialo.
Ale sprawdzic ryczej by wypadalo, dlaczego do tego przecieku doszlo.




Adam


Ostatnio edytowano 27 maja 2009, o 19:37 przez SirAdam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL