Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 12:59

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turbo???
PostNapisane: 7 grudnia 2005, o 22:21 
Witam,
Postanowilem poruszyc temat turbo - interesujacy dla wlascicieli LET'ow.
Z tego co sie orientuje to w 2.0T jest turbinka K04.
1.Czy to jest ta sama turbinka co w 1.8T VAG'a 215/225 konnych?
2.Czy mozna dokladnie tamta turbinke wczepic i nie bedzie z tym zadnych kompikacji?
3.Jak sie objawia padanie turbo, poza takim juz efektem koncowym, brakiem mocy - tzn. jak mozna to stwierdzic nie majac wskaznika cisnienia doladowanie itp. ze pora na nowa turbinke?
4. I w koncu skad wziac nowa turbine? Kupic nowke, regenerowac stara, kupic regenerowana, moze ktos moze podac jakies adresy, czy chociaz orientacyjne ceny?

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 00:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
1. Audi TT 180KM ma kkk03 turbo , 225KM ma kkk04 turbo
2. jako ze te turbo sa "wkomponowane" w kolektor wydechowy watpie zeby pasowaly do Coupe
3. kupic wskaznik cisnienia, az takie drogie to to nie jest :wink:
4. mozna tez regenerowana, ale musi to byc zaklad ktory NAPRAWDE sie na tym zna i ma odpowiedni park maszynowy do tego, a nie "u pana Jozka w garazu"
(adresow i cen Ci nie podam bo ja "nie tutejszy" jestem :lol: )



SirAdam

PS. @Coube albo @Titleist napewno moga cos wiecej na temat turbin na polskim rynku powiedziec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 02:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
wiec na start:
1.i w tt i w aqp jest k04....rozne odmiany, wieksza jest w tt...23
2.nie pasuje bezposrednio
3.wskaznik....i dym- bialawy
4.regeneracja..ja robilem i bylo ok, mozna nowa kupic...ale dokladnie taka sama, ewentualnie troche pokombinowac i zalozyc podobna na tym samym kolektorze ;)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 11:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ja regenerowałem i jak narazie jest ok. koszt 960,-zł.
gwarancja 0.5 roku bez limitu kilometrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 15:19 
mam sporo namiarów na regenreację turbin i różne wyrobione zdanie na poszczególne zakłady.... zależy co byś chciał robic.... temat szeroko przerabiałem i zjeździłem pół Polski przy okazji fc ;)

jeśli chodzi o typową regnerację od a do z to najbardziej polecam zakład z iławy.... jeśli np. byś potrzebował samego kolektora (czesci spalinowej/goracej) to polecam zakładm k/ wroclawia...

nazwy i namiary mam na wizytowkach jakby co ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 15:59 
Acha - czyli jednak niestety wziac od tt nie bedzie tak latwo. A modyfikacja wydechu bylaby ciezka, aby wczepic z tt'tki turbine? Bo skoro jest nie latwiejsza do dostania, a jak piszecie wiecej pompuje, to moze warto?


Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 18:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
robisz "hybrydę" montując kompresor od większej wersji k04, część "gorąca" z kolektorem zostaje z serii

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 21:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
Titleist napisał(a):
robisz "hybrydę" montując kompresor od większej wersji k04, część "gorąca" z kolektorem zostaje z serii



tak latwo to to nie ma niestety ;)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2005, o 18:51 
Ja narazie bialego dymu z rury nie ma, a jak na moje odczucia turbinka ciagnie mocno, wiec na szczescie temat regeneracji moge odlozyc na pozniej:)
Szkoda tylko ze z tym K04 nie jest tak latwo, jak myslalem:(
A co do kosztow to regenecja 800 zl kosztuje - tak jak znalazlem.

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2005, o 13:30 
nie regeneracja tylko wymiana uszczelniaczy i może być to dobre na krótką metę


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL