Już pisałem to wielokrotnie ale powtórzę się jeszcze raz.
Najłatwiej sprawdzić czy mamy doczynienia z X18XE1 czy nie po tym czy jest linka sterująca pracą przepustnicy czy nie. W tym celu podnosimy maskę do góry i stojąc przodem do samochodu po lewej stronie od serwa powinna przez ścianę grodziową iść linka do przepustnicy jeśli jej nie ma i jest tam zaślepka to mamy doczynienia z Z18XE.
Były kiedyś na forum zdjęcia Grześka79 (ale odkad opuścił forum wszystkie zdjęcia szlag trafił) gdzie było to widoczne - on miał Z18XE i przez ten otwór puszczał kable do wzamcniacza w instalacji Caraudio.
Tutaj są fotki pokryw + podobny temat in english
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... hp?t=34022
X18XE1 rózni się od Z18XE również ECU w X18XE1 jest Simtec 70 w Z18XE mamy Simtec MS 71.
Silnik X18XE1 jest to zmodyfikowana jednostka X16XEL.
Żeby jeszcze bardziej wam namącić to był jeszcze silnik X18XE (nie montowany do Coupe) który wywodził się w prostej linii z X20XEV.