Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 01:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 marca 2009, o 00:22 
Witam,
Mój problem polega na tym, że na pedale sprzęgła wyczuwalne są wibracje (jeżeli położy się nogę delikatnie na sprzęgle), po wciśnięciu sprzęgła do ok. 1/3 wibracje ustają. Częstotliwość wibracji rośnie wraz ze wzrostem obrotów.
Silnik, to 2.2 Diesel
Co to może być??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, o 08:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
RaV, zawsze będzie lekko przenosić wibracje na bude i tym samym na pedał...jeżeli te wibracje są mocniejsze to prawdopodobnie poduchy silnika już lekko wybite

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, o 10:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W TDI tez mam takie falowanie pedalu. Zwlaszcza w dieslach jest to mocno wyczuwalne.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, o 19:06 
Ja mam cos takiego wyczuwalne w benzynie 1.8 ze jak poloze lekko noge na sprzegle przy rozpedzaniu lub nawet w trakcie jazdy odczuwam cos takiego(lekkie wibracje) :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, o 19:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Normalne to jest bo silnik spalinowy zamienia prace posuwisto zwrotną na ruch obrotowy. Z racji ze w wiekszosci przypadkow mam y 4 cylindry to zawsze jeden cylinder ma suw pracy a pozostale go tamuja i caly czas sie to zmienia. Suw sprezania jest suwem hamujacym jak wiadomo. Tak samo jest w silnikach elektrycznych- im wiecej mamy uzwojen na wirniku tym praca silnika jest równiejsza- nie ma szarpniec. My tego nie widzimy ale roch obrotowy nie jest idealnie plynny. Dlatego tez wymyslono tłumiki drgan skretnych a pozniej nawet i kola zamachowe dwumasowe do niwelowania tego.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, o 00:07 
OK, dzięki Panowie, mechanior mówił, że na poduchach mogę spokojnie jeszcze rok pośmigać, więc trochę lżej mi się zrobiło (mnie też dopada kryzys :DD )


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL