Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 21:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, o 23:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 17 kwietnia 2006, o 23:28
Lokalizacja: Stężyca
Silnik: X18XE1
Mam następujący problem cały czas świeci mi się kontrolka check enigme a silnik dławi się przy około 1500 obr/min byłem na komputerze w serwisie i powiedziano mi że to przepływomierz aczkolwiek podobno moga byc to calkiem inne powody chcialem sie zapytac czy ktos miał podobne problemy i czym one byly spowodowane u mnie silnik ma poj. 1,8. z Gory dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2006, o 00:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
@aniski

ja rowniez witam Ciebie serdecznie na forum :evil:
A teraz co to Twojego pytania;
jak nam powiesz jaki byl KOD BLEDU ktory wyczytano w servisie, to Ci pomozemy,
jezeli nie masz tego kodu to mozemy sobie tutaj zaczac przypuszczac do usranej smierci.
Bez kilku danych nawet sam Opel Ci tego auta nie naprawi.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2006, o 21:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 17 kwietnia 2006, o 23:28
Lokalizacja: Stężyca
Silnik: X18XE1
Dziękuje za szybkie zainteresowanie
Wydruk, który otrzymałem był następującej treści.

Diagnoza sterowników OPEL Simtec 70 Pamięć błędów
P0110 Czujnik temp. Powietrza zasysanego
Istnieje usterka

Diagnoza sterowników OPEL Simtec 70 Pamięć błędów
P0100 Przepływom. Pow. masowy lub obj.
Usterka nie występuje

Diagnoza sterowników OPEL Simtec 70 Wartości rzeczywiste
Temperatura płynu chłodącego
77C
Czujnik temperatury zasysanego pow.
15C
Przepływomierz powietrza
18kg/h
Obroty silnika
847obr/min

Diagnoza sterowników OPEL Simtec 70 Pamięć błędów
P0110 Czujnik temp. Powietrza zasysanego
Istnieje usterka

Diagnoza sterowników OPEL Simtec 70 Pamięć błędów
P0100 Przepływom. Pow. masowy lub obj.
Istnieje usterka

Z gory dziekuja za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2006, o 23:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
P110 - Czujnik temp. powietrza zasysanego jest usterka na polaczeniach elektrycznych.

Sprawdz wszystkie kontakty i spreparuj je sprayem do kontaktow, jezeli to nie pomoze to wymiana czujnika.


P100 - Przeplywka

Tak samo jak powyzej.


Inne pytanie; jaki masz filtr powietrza zalozony ?
Moze K&N albo cos podobnego, co jest nasaczone olejem ?





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2006, o 22:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 17 kwietnia 2006, o 23:28
Lokalizacja: Stężyca
Silnik: X18XE1
Dziekuje za porady.
Jak najszybcej sprobuje sprawdzi te polaczenia i preplywomierz.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2006, o 11:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Spróbuj jeszcze przeczyścić przepływkę izopropanolem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2006, o 11:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
Spróbuj jeszcze przeczyścić przepływkę izopropanolem.



:shock: :roll:

tego typu reparatury koncza sie zwyczajnie smiercia przeplywki, przynajmniej wedlug producenta (Bosch)




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2006, o 14:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Wczoraj pukałem i jest jak narazie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, o 20:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 17 kwietnia 2006, o 23:28
Lokalizacja: Stężyca
Silnik: X18XE1
Po wielu perturbacjach i wymianie przeplywki która okazalo sie pozniej byla ok. wyszlo ze byl padniety komputer wtrysku. Mimo ze zawsze tech pokazywal ze problem byl z przeplywomierzem. Dopiero jak pojechalem do poleconego elektromechanika gosc odrazu mi powiedzial ze komputer nie widzi przeplywomierza i to komputer jest do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:13 
Mam następujący problem. Jakiś czas temu podczas jazdy zapaliła się kontrolka check engine, silnik był już ciepły. Ponieważ był weekend postanowiłem pojechać w poniedziałek do serwisu, kontrolka jednak zgasła w drodze do serwisu i olałem sprawe.
Niedawno zapaliła mi sie znowu, odłączyłem akumulator na minute, wcześniej rozgrzałem silnik. Kontrolka po odpaleniu się nie świeci, jednak silnik nie może utrzymać obrotów i gaśnie. Musze cały czas trzymać noge na gazie.
Wcześniej podczas jazdy z check engine, nie zauważyłem żadnej zmiany w prowadzeniu pojazdu, obroty i odgłos pracy silnika były w normie. Dziękuję z pomoc.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
1. Jedź na sczytanie błędów, bo może przez obrotu wariują.
2. Po odpięciu aku powinieneś zostawić samochód na ok. 15 minut na biegu jałowym (nie wciskać gazu), żeby złapał odpowiednie obroty.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:29 
Możei na zimnym silniku będzie lepiej, a jak będzie gasł. Pozostaje mi używać biegów, ręcznego i cały czas na gazie, może do warsztatu dojade.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
soory nie zerknalem ze to 2.2 :oops: :oops: :oops:


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2009, o 19:35 przez sjR, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:31 
Miałem podobne objawy, też mi wariował jak był cieply. U mnie przyczyna był padający EGR, także jedź na zczytanie błędu, to że sie nie pali kontrolka nie znaczy ze sie nie da odczytać co było. Ja zamiast wymienic EGR to go wywaliłem i po sprawie... póki co, ale mam nadzieje że na tym sie skończy.
Sjr, czyszczenie przepustnicy w z22se nic nie daje, tam nie ma sie co zapchać. A co do przeplywki, to ja jej nie mam, choc na allegro do tego silnik sa spotykane.


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2009, o 19:35 przez novy33, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, o 19:33 
Dzięki to zawęża krąg poszukiwań


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL