PEKA napisał(a):
mój post nie miał na celu podważanie Twojej teroii i tym bardziej wiedzy
A ja tez tego tak nie odebralem, wiec nie ma problemu.
PEKA napisał(a):
Wobec powyższego, czy mogę poruszać się autkiem w stylu emeryta, czy radzisz bezwzględnie odstwić w nieużytek auto na ten czas?
Hmmm.............
Ciezko doradzic, przeplywka jest potrzebna wlasnie w czasie jazdy spokojnej, przy czesciowym obciazeniu silnika.
Przy jezdzie "do dechy" przeplywka i lambda sonda nie sa brane pod uwage przez Motronik, auto jedzie etwdy na innych mapach.
Ja najprawdopodobniej bym sie staral tym autem jak najmniej jezdzic, ale jak nie mialbym innego wyjscia...............
Jezeli Motronik wszedl w tryb awaryjny (Notlauf) to tak to zostaw (nie kasuj tego bledu) tylko jezdzij z zapalona kontrolka.
Wtedy jest najwieksza szansa ze nic sie nie stanie, bo auto jezdzi na mapach awaryjnych,
(i wtedy chyba przeplywka tez nie jest brana pod uwage, ale tego nie jestem pewien)
Jak juz napisalem; trudno cos doradzic, nie chcialbym byc winny jakiejs "tragedii"
Musisz sam rozwazyc.
SirAdam
PS. w niemczech z reguly maja przeplywki lezec w regale na magazynie (przynajmniej wieksze Autohaus - y) a jak sie zamawia czesci do godziny 12.00 to na drugi dzien do 12.00 juz sa.Nad tym musza polscy handlarze jeszcze popracowac :wink: