Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 17:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2005, o 22:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
(mialem na mysli)
czeste zdarzenie >>z20let + rabniety MAF >>plyna tloki :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2005, o 23:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
no ja mialem to co napisalem na mysli :wink:
Ale nieszkodzi, w obydwoch przypadkach mamy racje, wiec nic sie nie stalo.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2005, o 17:15 
PanieAdamie:

mój post nie miał na celu podważanie Twojej teroii i tym bardziej wiedzy, bardziej miał na celu uspokojenie samego siebie ;)

Niestety na przepływkę jestem zmuszony poczekać ok. 7 dni (braki w PL, ściągają z Niemcowni)

Wobec powyższego, czy mogę poruszać się autkiem w stylu emeryta, czy radzisz bezwzględnie odstwić w nieużytek auto na ten czas?

PS. nie chcąc zaśmiecać forum kolejnym tematem, krótkie pytanie:

czy są jakieś przeciwskazania do montażu blowa? czy bardziej własciwym rozwiazaniem byłby mniej efektowny (w syczeniuu :mrgreen: ) dv?

pozdrawiam,

peka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2005, o 17:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
PEKA napisał(a):
mój post nie miał na celu podważanie Twojej teroii i tym bardziej wiedzy


A ja tez tego tak nie odebralem, wiec nie ma problemu.




PEKA napisał(a):
Wobec powyższego, czy mogę poruszać się autkiem w stylu emeryta, czy radzisz bezwzględnie odstwić w nieużytek auto na ten czas?


Hmmm.............
Ciezko doradzic, przeplywka jest potrzebna wlasnie w czasie jazdy spokojnej, przy czesciowym obciazeniu silnika.
Przy jezdzie "do dechy" przeplywka i lambda sonda nie sa brane pod uwage przez Motronik, auto jedzie etwdy na innych mapach.

Ja najprawdopodobniej bym sie staral tym autem jak najmniej jezdzic, ale jak nie mialbym innego wyjscia...............

Jezeli Motronik wszedl w tryb awaryjny (Notlauf) to tak to zostaw (nie kasuj tego bledu) tylko jezdzij z zapalona kontrolka.
Wtedy jest najwieksza szansa ze nic sie nie stanie, bo auto jezdzi na mapach awaryjnych,
(i wtedy chyba przeplywka tez nie jest brana pod uwage, ale tego nie jestem pewien)

Jak juz napisalem; trudno cos doradzic, nie chcialbym byc winny jakiejs "tragedii"
Musisz sam rozwazyc.




SirAdam

PS. w niemczech z reguly maja przeplywki lezec w regale na magazynie (przynajmniej wieksze Autohaus - y) a jak sie zamawia czesci do godziny 12.00 to na drugi dzien do 12.00 juz sa.Nad tym musza polscy handlarze jeszcze popracowac :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2005, o 20:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
SirAdam napisał(a):
Przy jezdzie "do dechy" przeplywka i lambda sonda nie sa brane pod uwage przez Motronik, auto jedzie etwdy na innych mapach.


Tu popelniasz Adam blad :( jedzie na innych..to sie zgadza, ale MAF jest bardzo istotny :!:


@PEKA,

możesz jeździć spokojnie, ale nie wolno Ci jechać na pelnym obciazeniu :!:

najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji bedzie "wypięcie" przeplywki i spokojna jazda z kontrolka...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2005, o 22:06 
Coube:
dzięki za info :)

pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2005, o 22:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Coube napisał(a):
Tu popelniasz Adam blad Sad jedzie na innych..to sie zgadza, ale MAF jest bardzo istotny Exclamation



Od "tunerow" slyszalem ze jest tak jak napisalem :roll:
czyzbym ich zle zrozumial ? albo oni sie myla ? :roll:
hmmmm........
jezeli popelnilem blad w mojej wypowiedzi, to przepraszam, ale bylem przekonany ze..........


@Peka

zrob tak jak napisal @Coube, wypnij przeplywke i jedz na kontrolce.

Jeszcze raz sorry za wprowadzenie w blad, jednak czlowiek uczy sie cale zycie.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2005, o 14:50 
wszystko ok ale jak pada przepływka komp wchodzi w tryb awaryjny i niemożna przekroczyć pewnych obrotów co za tym idzie wkręcić turbinki żeby zbyt mocno dmuchała a właśnie to powoduje spłynięcie tłoków


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL