Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:26

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 08:53 
Witam na wstępie wszystkich po mojej krótkiej przerwie i zarazem wyskakuje na początek z problemem.
Zacznę od tego że skorzystałem z SZUKAM i nie znalazłem tematu bądź postu na tyle zbliżonego do mojego problemu abym czuł się spokojny a jeśli jest i pominąłem go to z góry przepraszam
A więc zimny silnik zachowuje się ok ale po rozgrzaniu podczas jakiegokolwiek zatrzymania się mam duże skoki niskich obrotów i dławi go jakby zaraz miał zgasnąć po czym po chwili wraca praca do normy
Dziś jak parkowałem pod pracą auto mi zgasło więc ponownie go odpaliłem a obroty trochę poskakały i znów zagasł i tak chyba 3 razy. jak to podczas stresu odpaliłem go ponownie i dodałem konkretniej gazu i obroty spadły na swój normalny rytm.
Możecie mi jeśli oczywiście jesteście w stanie wyjaśnić co się dzieje?????? :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 09:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
przypuszczam że błędów nie ma?

ja obstawiam czujnik obrotów wału korbowego jako wg mnie najbardziej prawdopodobny ale przyczyn może być wiele

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 09:52 
Na komputer wezmą mi go około 12 to będę wiedział więcej.
No jak mówisz mich007 powodów może być wiele bo po rozmowie przed chwilą z mechanikiem z Opla dowiedziałem się że może to być zasyfiony silniczek od utrzymywania obrotów i wystarczy go przeczyścić i mam nadzieję że będzie to bardzo mały problem

[ Dodano: Pon 10 Lis, 2008 10:50 ]
Wyczyszczę przepustnice i silniczek krokowy i zobaczymy co będzie się działo dalej.
Silnik mam z serii X czyli 115KM i wyczytałem tu że to jest częstą przyczyną skoków obrotów i gaśnięcia


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 11:20 
GUMBASIOREK napisał(a):
Wyczyszczę przepustnice i silniczek krokowy
GUMBASIOREK napisał(a):
Silnik mam z serii X czyli 115KM


to gdzie tam masz silniczek krokowy gumbas ??? :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 11:47 
Jest i w 115KM i 125KM silniczek krokowy tyle że w 115KM jest zespolony z przepustnicą. Nie wiem dokładnie gdzie ale tyle wiem od mechaników z Opla


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 12:38 
GUMBASIOREK, może coś stąd Ci ułatwi rozwiązanie problemu ?
viewtopic.php?t=1131&highlight=silniczek+krokowy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 13:10 
Dzięki sixu za pomoc :D
Jednak co dwie głowy to nie jedna i jak ja czegoś nie znajdę to zawsze ktoś pomoże :)

[ Dodano: Pon 10 Lis, 2008 14:22 ]
Właśnie asterka wróciła z podpięcia pod komputer i............ nie ma błędów :'(
Jedyny fakt który mnie cieszy to taki że koszt tego wynosi 1x Piwo Żywiec :D
Ale nie ma błędów a co za tym idzie nadal szukanie :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 22:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wyczasc przepustnice, i bedzie po problemie.
Jak juz bedziesz sie bawil w czyszczenie, to "przelec" tez AGR.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, o 20:23 
Dzięki za info Adam
Zapene pominąłbym to przy czyszczeniu przepustnicy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 21:50 
SirAdam napisał(a):
Wyczasc przepustnice, i bedzie po problemie.
Jak juz bedziesz sie bawil w czyszczenie, to "przelec" tez AGR.
Adam


Adam Nie chcę się mądrzyc ale chyba EGR

Dodatkowo polecił bym przeczyszczenie silniczka krokowego ;)


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, o 21:50 przez szary, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
zgadza sie - EGR
zle mi sie napisalo ;)
Sorry.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:23 
szary napisał(a):
Dodatkowo polecił bym przeczyszczenie silniczka krokowego ;)



A może wiesz gdzie ten silniczek się znajduje w 1.8 ??? :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, o 08:30 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Chlopacy mam ten sam problem, zauważylem ze spadek obrotow wystepuje przy zmianie biegow lub wrzucaniu na luz ale tylko z niskich obrotów. Przykladowo jedziemy na 2 biegu mamy 1,5tys obrotow wrzucamy jeden i gasnie. Najczesciej wskazowka dochodzi do 500obrotow i wraca ale czasem gasnie.

Silnik ten sam X18Xe1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, o 10:16 
Zrób dokładnie tak jak pisze powyżej najpierw wyczyść przepustnicę potem dla pewności możesz jeszcze przeczyścić EGR-a - sprawdzone miałem podobnie u siebie po tych czynnościach problem powinien zniknąć.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, o 14:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Przepustnica wyczyszczona, odma też, swiece nowe beru 4-elektr. i problem znikł.

Dzieki pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL