Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 09:53 
daroa85 napisał(a):
Tylko ze to jest bardzo dziwne bo jak narazie po skasowaniu bldow ostatnim razem mam spokoj z kontrolka check engine juz przez tydzien sie nie zapalila.
A jest to mozliwe ze blad P0170 wynika z tego ze dostaje sie gdzies lewe powietrze
I moze tez przez to tez faluja delikatnie obroty??


też ci będzie falować, a żeby to sprawdzić bierzesz sobie np zmywasz w sprayu i jedziesz po całym układzie jak masz nieszczelność to na chwile zasysa płyn i samochód będzie pracować normalnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, o 16:00 
Pochwalilem sie za szybko juz sie swieci kontrolka :'(
Zaraz ide zczytac bledy.
Zobaczymy co mu dolega :/

[ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 18:04 ]
A wiec wyswietlilo mi nastepujace bledy
P0170 Nieaktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> usterka dostrajania paliwa"
P0100 Nieaktywny
( 2 ) <Nieznany błąd>Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka"
Co Myslicie na ten temat moze rzeczywiscie jest walnieta przeplywka a z gazem jest wszystko ok
Mial ktos takie bledy??

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 15:06 ]
Witam najlepsze jest to ze dzisiaj po 2 dniach jazdy kontrolka check sama zniknela.
Wsiadan do autka dzisiaj po pracy odpalam kontrolki nie ma :O . Szok
Czyli raczej to nie jest przeplywomierz bo tak to by swiecila kontrolka caly czas mam racje czy sie myle??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, o 20:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Problem rozwiazany ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, o 21:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
daroa85 napisał(a):
Co Myslicie na ten temat moze rzeczywiscie jest walnieta przeplywka a z gazem jest wszystko ok


Kurwa, ile razy Ci pisac ze masz wymienic ta przeplywke ?
Bedziesz jeszcze na wielkanoc sie pytal, czy wymienic przeplywke ?
Jak nie zaczniesz z jednego konca, to NIGDY nie bedziesz gotowy.
Bledy wskazuja na przeplywke i to jednoznacznie.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, o 21:07 
Narazie jeszcze nie chce zapeszac.Czekam czy pojawi sie kontrolka.
Jak narazie wyciagnolem wtyczke od prtzeplywomierza i porzadnie ja wyczyscielem.
Zrobilem to wczoraj popoludniu i do teraz zadnego bledu wchodzilem na kompa i nawet nie wyswietla tak jak wczesniej ze jest usterka p0170 ale nieaktywna.
Dziwne to bylo dla mnie ze dwa dni sie swiecila a potem gasla i byl spokoj pare dni i potem znowu sie zaswiecila.
Wydaje mi sie ze gdyby byl przeplywomierz walniety to swiecila by sie caly czas i byla by aktywna usterka.
Wiec narazie nic nie wymieniam tylko poczekam i zobacze czy sie pojawi znowu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, o 21:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jak by nie pomoglo to daj znac
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, o 21:12 
Spokojnie Adam nie denerwuj sie tak.
Marcel mi doradzil zebym nic nie wymienial tak jak to on robil bo to bez sensu.
Jeszcze jestem z Mariem dogadany ze jak bedzie w domku to podmienimy przeplywki zeby bylo pewne czy to to na pewno.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 08:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Podpowiem CI z znie trzeba wybebeszac calej przeplywki a wystarczy sam jej wklad. Przykrecany jest coprawda na dwie srubki forx ale 5-ramienne z otworem( tam gdzie sie podpinasz wtyczka). Mozna podpilowac 6-ramienna i tez bedzie pasic. Swoja mozesz przemyć jesli jest mocno zasyfiona najlepiej w benzynie ekstrakcyjnej.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 09:50 
Ale mam przemyc przeplywke w benzynie ekstrakcyjnej??
Z tego co pisali na forum inni nie ma sansu czyscici przeplywki.
A wtyczke odlaczylem i popsokalem jakims specjalnym sprayem.
I zawsze jak pokasowalem bledy to jak po godzinie sprawdzilem to juz mialem
blad P0170 co prawda pisalo ze nie aktywny ale byl.
A teraz jezdze juz 2 dzien i nie ma nic.
Zobaczymy poczekam jeszcze i zobacze co sie bedzie dzialo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 12:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Mozliwe ze byl brak przejscia na zlaczu. Jak juz chyba kiedys pisalem aj azawsze wszystkie wtyczki w autach ropuje. Jak dla mnie to standardowa procedura. Przeczyscic mozesz w zasadzi eobojetnie czym- benzyna ekstrakcyjna lub zwykla itp. Jesli jest mocno zasyfiona to napewno nie zawadzi ale jesli jest czysciutka to nie ma potrzeby w zasadzie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 14:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jezeli znowu wywali Ci blad to musisz puscic nowa mase do czujnika temperatury cieczy (brazowy kabel)
Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 14:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
SJR ale on ma Z18XE więc chyba mu to nie pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 15:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
gdzie pisze ze ma Z ?? Jezeli to X to ja bym probowal z masa czujnika.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 17:52 
no niestety mam z18xe a moze to pomoc w moim wypadku czy tylko pomaga przy x18xe


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, o 18:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Niestety nie wiem.


Ostatnio edytowano 6 grudnia 2008, o 18:00 przez sjR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL