Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2008, o 10:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Przecież na GG wszystko wytłumaczyłem ci krok po kroku, a manual będzie jutro bo zaraz idę robić fotki.


Ostatnio edytowano 16 grudnia 2008, o 10:09 przez Tygrysek3005, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, o 15:29 
wykonalem wg instrukcji, niestety nie przezyla tego oslnka koryta kablowego ( straty byly wliczone ), dodatkowo odkrylem urwana mase na silniku, podlaczylem zobaczymy co bedzie. Przeplywka w intercarsie ok 650 pln http://moto.sklep.pl/?grut=822799 nr art. 0 280 218 05 podobno moza pare zlotych zawze ugadac.

PS z tego co zauwazylem ida tam dwa zolte przedowy jedy z brazowym paskiem drugi z czarnym nadrukiem, chodzi o ten przewod z nadrukiem.


Ostatnio edytowano 21 grudnia 2008, o 15:38 przez tertus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, o 16:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
chodzi o ten przewod z czarnymi kropkami ! jezeli nie mozesz go znalesc zdejmij gume oslaniajaca wtyk przeplywki i porownaj. 2 przewod od prawej strony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, o 19:10 
spoko dalem rade , info o drugim zoltym dalem tylko w celu informacyjnym.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 09:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Jeżeli nie pomoże to raczej zostaje przepływka do wymiany jak by co to ja mam na sprzedaż bo niepotrzebnie ją kupowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 10:30 
A ja narazie mam spokoj nnie wywalami checka wiec to chyba nie byla walnieta przeplywka
Wklad termostatu wymienile trzyma super temperaturke ale ciagle mam blad na nie zapalonym silniku blad nr 17 gdy go zapale znika ale to chyba od czujnika tak mi sie zdaje
Dzieki Wszystkim za pomoc i wskazowki pozdrawiam 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 13:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
daroa85 napisał(a):
ale ciagle mam blad na nie zapalonym silniku blad nr 17


jaki blad 17 ?
skad Ty wziales taki kod ?
Takie kody bledow byly w Vectra A , to byly lata 80-siate.
Dzisiaj mamy Euro4, i kody bledow sa inne (np. P0170)
Wiec zastanawiam sie co Ty wypisujesz ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 17:18 
Pamietasz Nash tez kiedys pisal ze ma blad 17 a Ty napisales ze nie ma takiego.
A ja wchodzac na modul chlodzenia silnika mam blad 17
Pisze tak blad 17 aktywny.
A jak juz wchodze na zapalonym silniku pisze ze nie ma zdnych bledow.
Powaznie mam taki blad :bad:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 18:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Skoro tak piszesz , to widocznie tak jest.
Ja nie mialem z modulem chlodzenia nigdy problemow, dlatego moja znajomosc w tym temacie jest skromna.

A co mowi na ten temat TIS ?
Robiles diagnoze w ASO ?
jezeli wyskakuje jakis blad , to w TIS mozna zrobic diagnoze "prowadzona" i dojsc do tego co nie pasuje.
Kazdy ASO powinien sie umiec Tech2 i TIS obchodzic.




Adam




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 21:14 
Nie nie robilem diagnozy w ASO .
Nie wiem czy komp ma jakas hierarchie bledow ale mimo tego ze ten blad jest aktywny check mi sie nie oswieca.
Wybiore sie po sylwestrze zeby dokladnie sprawdzic przyczyne.
Juz raz mi wyszlo no boshowskim programie ze czujnik walniety od temeratury plynu.
Ale teraz po wymianie wkladu termostatu tem jest ok trzyma caly czas dobrze.
Wiec chyba czujnik jest ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 21:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
check sie zapala tylko przy pewnych bledach a nie przy kazdym wykrytym. Np w golfie mialem blad w ukladzie kalpy gaszacej. Poczytalem na forum golfa i sie okazalo ze byly takie przypadki ze sie kabelek jeden przecieral i byl brak przejscia. Elektrozaworek nie mogl wykonywac swojego bo nie dostawal impulsu. Na vagu wywalalo blad i nie szlo go skasowac bo wiadomo byl aktywny a kontrolka sie niepalila. Nie mialo to wplywy az tak mozna na prace silnika zeby wywalalo checka i przejscie w tryb awaryjny co wiaze sie z brakiem doladowania i mulastym silnikiem. Autko pracowalo normalnie a po zalataniu kabla blad wykasowalem a w jezdzie nie odczulem zadnych zmian. Zreszta do dni dzisiejszego nie wiem dokladnie po co ta klapa gaszaca jest. Wyglada jak przepustnica tylko ze w momencie gaszenia silnika sie zamyka i nie dopuszcza powietrza. Mowia ze to w celu oszczedzania turbiny ale nie zaglebialem sie w cala jej zasade dzialania.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, o 22:00 
To jest wlasnie dziwne ze ten blad pokazuje mi tylko na przekreconej stacyjce.
A gdzy zapale auto nie mam zadnego bledu.
Strasznie dziwne jak dojde do tego co to to napisze ale juz w innym temacie(problem z temperatura plynu chlodzacego) bo to temat przeplywki :oops:
Sory ze w zlym temacie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, o 00:00 
150 km przejechane i jest ok tylko teraz zastanawiam sie na ile jest to kwestia masy przeplywki a na ile masa silnika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, o 16:05 
daroa85 napisał(a):
To jest wlasnie dziwne ze ten blad pokazuje mi tylko na przekreconej stacyjce.

Wcale nie jest dziwne - mam co prawda starego Golfa - ale też na przekręconej stacyjce pojawiają się błędy (błąd czujnika Halla) a po odpaleniu błędy znikają. Jeśli silnik chodzi w porządku to trzeba założyć ,że "ten typ tak ma" i się nie przejmować. W końcu to samochód ma być dla Ciebie a nie Ty dla samochodu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, o 16:20 
byc moze kwestia softu, ja w vectrze tez mialem jakies problemy z bezsensownymi bledami, i znalazlem info ze nalezy wgrac nowy soft, ugadalem "ciapka" w aso i mam najnowszy soft do z32se :)

moze to ta sama przypadlosc, zagadaj do valve on jest uzytkownikiem mojej qp, ma nawet moj interfejs moze ci pomoze.

inna sprawa ze nalezy porownac ten blad na interfejscie z allegro i w aso bo tu moze byc tez kluczowa spraw


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL