Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 09:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, o 17:00 
Witam problem jest tego typu ze po podlaczeniu pod kompa mam blad P0170 jednak mam go caly czas nieaktywny. A po skasowaniu go za 1 dzien mam go znowu i znowu jest on nieaktywny nie wiem co jest grane.
Podobnie mam z bledem nr 17(modul chlodzenia silnika)
Jesli mam tylko przekrecony zaplon mam taki blad a jak zapale samochod ten blad znika.
I nie mozna tego bledu skasowac pisze nieudana proba.
Co moze byc przyczyna


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, o 23:07 
daroa85 napisał(a):
Witam problem jest tego typu ze po podlaczeniu pod kompa mam blad P0170 jednak mam go caly czas nieaktywny. A po skasowaniu go za 1 dzien mam go znowu i znowu jest on nieaktywny nie wiem co jest grane.
Podobnie mam z bledem nr 17(modul chlodzenia silnika)
Jesli mam tylko przekrecony zaplon mam taki blad a jak zapale samochod ten blad znika.
I nie mozna tego bledu skasowac pisze nieudana proba.
Co moze byc przyczyna



Co to znaczy ze masz bład który jest nieaktywny ?? chodzi o to że nie świeci ci się lampka check na desce a komputer diagnostyczny wykrywa bład ??

Czy chodzi o to że np bład był chwilowy ??

u mnie jest uszkodzony zawor EGR , komputer diagnostyczny pokazuje bład a check sie nie swieci . Rowniez jak zczytuje ręcznie kody błedów to wyskakuje mi bład egrA A CHECK na desce dalej sie nie zaswieca , dopiero jak odłacze jakąś kostkę przy silniku od czegokolwiek to na desce zaswieca sie check .

czy oprocz wyswietlania tych blędów z autkiem dziej sie cos niepokojącego ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 08:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
oznacza to ze jakis podzespol szwankuje tylko w nielicznych momentach. Moze to byc spowodowane chwilowym brakiem styku na zlaczkach( zasniedziale styki) ewentualnie podczas odpalania silnikiem troszke bardziej zatrzęsie i wtedy lapie błąd. Jakby czujnik byl uszkodzony lbo akbel przerwany to by byl blad trwaly i nawet nie usunie sie go techem. Logiczne to jest bo usterke trzeb ausunac i wtedy wykasowac blad. Odwieczny problem to wlsnie blad poduch i palaca sie kontrolka. Dosc czesto jest tak ze w warsztatach usuna blad a za miesiac czy tylko kilka dni godzin pojawia sie ponownie blad.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 16:02 
77Maka77 napisał(a):
dopiero jak odłacze jakąś kostkę przy silniku od czegokolwiek to na desce zaswieca sie check .

Nie powinno się odłączać nic od silnika na włączonym akumulatorze xP


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, o 21:27 
blad sie pojawia, tylko pisze przy nim, ze jest nieaktywny jak zczytuje bledy
skasuje go i na nastepny dzien podlacze pod kompa i znowu ten blad P0170 ale pisze nieaktywna
check sie nie swieci jak narazie
i przy tym delikatnie faluja obroty ale tak naprawde minimalnie i raz za kiedy szrpnie samochodem na postoju


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, o 07:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
daroa85 napisał(a):
blad sie pojawia, tylko pisze przy nim, ze jest nieaktywny jak zczytuje bledy
skasuje go i na nastepny dzien podlacze pod kompa i znowu ten blad P0170 ale pisze nieaktywna
check sie nie swieci jak narazie
i przy tym delikatnie faluja obroty ale tak naprawde minimalnie i raz za kiedy szrpnie samochodem na postoju


Takjak pisalem wyzej. Jezdzisz codziennie powiedzmy 4 godziny i w tym czasie gdzies albo nie styka albo cos sie zacina kilka razy( 2, 5 czy 20 nie istotne ile razy) dlatego wywala blad a jest nie aktywny. Poza tym nie zawsze blad musi spowodowac zapalenie sie kontrolki check bo sa rozne stopnie waznosci bledow tak jak i tez czego ten blad dotyczy(jakiego podzespolu).

Polecam jeszcze sprawdzic w autodacie np co oznacza blad P0170 i jakie moga byc przyczyny.


Ostatnio edytowano 25 listopada 2008, o 07:52 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, o 16:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
Polecam jeszcze sprawdzic w autodacie np co oznacza blad P0170 i jakie moga byc przyczyny.


Blad P0170 w 99% oznacza padnieta przeplywke.
W 0,9% padnieta sonde,
a w 0,1 % cos innego




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, o 18:26 
Rozumie ze najprawdopodobniej to przeplywka ale od dluzszego czasu nie zaswiecil mi sie check a pod bledem pisze mi ze jest on nieaktywny.
A jak go skasuje pojawia sie na nowo, ale dalej pisze ze nieaktywny czy przyczyna moze byc taka jak Wesol pisze ??
Ze cos gdzies nie tak przy przeplywce a ona sama moze byc ok


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, o 20:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
daroa85 napisał(a):
czy przyczyna moze byc taka jak Wesol pisze ??


Tak

daroa85 napisał(a):
Ze cos gdzies nie tak przy przeplywce a ona sama moze byc ok


@wesol, juz wszystkie prawie mozliwosci opisal.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, o 08:35 
SirAdam napisał(a):
wesol napisał(a):
Polecam jeszcze sprawdzic w autodacie np co oznacza blad P0170 i jakie moga byc przyczyny.


Blad P0170 w 99% oznacza padnieta przeplywke.
W 0,9% padnieta sonde,
a w 0,1 % cos innego




Adam


Nie koniecznie przepławkę pamiętajcie że on ma GAZ u mnie przy tym błędzie był problem z mieszanka paliwowa i gazowa, odchyłka powinna być +- 1-5% a ja miałem 20%
- przyczyna zła regulacja instalacji gazowej
Niestety komp oplowi się nie resetuje po odłączeniu zasilania tylko trzeba pojeździć troszkę na benzynie żeby parametry benzyny wróciły do normy.

I sprawa wygląda tak tobie się włącza kontrolka, ty jedziesz do gazowników oni ci robią nową mapę, ale że kolesie niewiedza co robią problem się zapętla i pogłębia.

daroa85 - ja ci to już mówiłem i zwracałeś magika od gazu żeby to sprawdzili?? tylko tego się nie da sprawdzić w 15 minut, ja przeszłem katorgi z ta kontrolka aż trafiłem na gościa który jak się potem okazało kończył studia w tym kierunku i po prostu potraktował to jako wyzwanie i zrobił.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, o 15:17 
Niestety masz racje Marcel.
Pojechalem do gazownikow i powiedzialem w czym problem.
Auto zostawilem na caly dzien i jak przyjechalem to tylko sie zdenerwowalem.
Powiedzieli ze mam blad czujnika tem. plynu chlodzacego i ze to jest przyczyna kontrolki check a ze z gazem jest wszystko ok :crazy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, o 18:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marcel195 napisał(a):
pamiętajcie że on ma GAZ


a to co innego, to ja sie poddaje, bo na kuchenkach gazowych to ja sie nie znam. :P



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, o 19:50 
A wie ktos moze o co chodzi z tym bledem nr 17
Caly czas go mam i nie da sie go skasowac pisze ze aktywny i kasowanie nie udane
A jak zapale silnik zaraz ten blad sam znika.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, o 23:58 
daroa85 ...Do Kraka masz niedaleko wiec ja ci proponuje zrobić tak... Idziesz do szefa tam gdzie montowałeś gaz i mu mówisz ze albo usuną tą usterkę albo ty pojedziesz gdzieś indziej gdzie to usuną ale na ich koszt, ja tak zrobiłem i gościu poszedł na to bo polegli, w moim przypadku było goście z Czakramu z Tarnowa i rozłożyli ręce:) i chcieli wymontować instalacje i zwrócić całą kasę. Koszt takiej przyjemności to 180 zł ale myślę że 2 razy musisz do Kraka zawitać firma która mi to zrobiła to Fugazi na tyłach giełdy elektronicznej w Kraku. Jak coś to wal i nie wymieniaj pół samochodu bo to ci nie pomoże.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 21:05 
Tylko ze to jest bardzo dziwne bo jak narazie po skasowaniu bldow ostatnim razem mam spokoj z kontrolka check engine juz przez tydzien sie nie zapalila.
A jest to mozliwe ze blad P0170 wynika z tego ze dostaje sie gdzies lewe powietrze
I moze tez przez to tez faluja delikatnie obroty??


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL