Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, o 06:49 
Mam dowód zakupu, oraz wyciągi z konta (zawsze płace kartą).

A Stacja Paliw ŁUKOIL Polska Sp.z o.o., 26-600 RADOM, ul. Poniatowskiego 1. Tuż koło stacji PKP (dawniej JET-wtedy bęzynka była tania i dobra).
Tankowałem 98-kę.

Unikajcie tej stacji, bo z22se jest wyjątkowo wybrednym silnikiem.
Na szczęście przez kiepskie paliwo niczego nie rozwaliło mi w silniku.


Ostatnio edytowano 12 września 2008, o 07:10 przez wiechu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, o 18:40 
To jest skandal ale Gorzej jak mafia przyjdzie do ciebie i poczujesz ty bad i inne rzeczy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, o 18:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Na JET z tego co pamiętam przynajmniej w Warszawie była taka promocja, że 98 była w cenie 95. Wszystko było by super, ale ta 98 co mieli była ze starych zapasów z Petrochemii, więc trochę swoich właściwości już nie miała bo wywietrzała.
A wracając do tematu to wątpię, żebyś udowodnił, że to benzynę od nich miałeś akurat w baku, do tego przede wszystkim jest potrzebna ekspertyza mechanika i ekspertyza tej że benzyny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, o 11:07 
Spokojnie mechanicy wystawią mi takie oświadczenie, nawet w 2-uch serwisach OPLA.
Jeszcze będę potrzebował przeprowadzić analizę (wysłać swoja próbkę) i kieruje sprawę do Ochrony Praw Konsumenta oraz Inspekcji Handlowej. Jak coś się wyjaśni to na pewno poinformuję.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lutego 2015, o 16:13 
Witam chciałbym odświeżyć temat, szukałem podobnego ale tan najlepiej mi pasuje a mianowicie mój problem polega na tym iż silnik (Z22SE) gdy jest zimny odpala na 3 cylindry, problem wygląda tak że po odpaleniu silnika przez ok 15-25 sekund silnik idzie na 3 gary, w tym czasie słychać jak czwarty raz po raz załapuje aż po chwili chodzi już normalnie na 4, widać że z wydechu idzie dymek z nie przepalonego paliwa, dodam też że jak silnik pochodzi już te 20 sekund i załapie czwarty cylinder to wtedy chodzi już normalnie,na jałowych obrotach równo (albo prawie równo, minimalnie jakby zapłony wypadały) z jazdą nie ma problemu. Świece wymienione na nowe ale niestety jest tak samo jak było. Ma ktoś jakiś pomysł na to ?

btw. na kompa pojadę koło środy


Góra
  
 
PostNapisane: 13 lutego 2015, o 16:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
cewka? przewody(o ile sa w 2,2)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lutego 2015, o 17:05 
Mysle caly czas o cewce ale nie pasuje mi to ze silnik na cieplo chodzi normalnie... na cieplo to nawet za duzo powiedziene po 20 sekundach silnik nie ma szans sie wogole zagrzac a objawy ustaja.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 lutego 2015, o 10:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2013, o 10:55
Lokalizacja: Zielonka
Imię: Cezary
Silnik: inny
Podmien cewkę na dzien dobry. Przewodow w 2.2 nie ma ;)

_________________
Niebieska Bertone ----> Klik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lutego 2015, o 10:57 
Tasior89 napisał(a):
Podmien cewkę na dzien dobry. Przewodow w 2.2 nie ma ;)


Zrobiłbym to już dawno jak bym miał od kogo a nie chce wywalać kasy na cewkę w ciemno, a nawet jak bym kupił to jaka mam pewność że ta kupiona będzie działająca bo rozumiem że o nowej nie mówimy. No chyba że ktoś z okolic Żor byłby taki miły i pożyczył na dwa dni żeby sprawdzić


Góra
  
 
PostNapisane: 14 lutego 2015, o 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Ja mam w piwnicy cewke do 2.2 . Mógłbyś sobie podjechać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2015, o 13:41 
ooo... to było by super, wysłałem do ciebie wiadomość na priva

dodane: 18 października 2015, o 14:41

Wracam do tematu po dłuższej przerwie. Otóż cewka zapłonowa podmieniona bez rezultatów, następnie podmieniłem wtryskiwacze benzynowe również nic to nie dało. Gazownik również nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. Problem odpalania na 3 gazy występuje od dawna ale dopiero teraz w czasie kiedy objaw wystąpił zgasiłem samochód i wykręciłem wszystkie świece. Okazało się że na 2 i 3 cylindrze są krople wody. Wskazywało by to na awarie uszczelki pod głowicą ale nie występują typowe objawy dla tej awarii ( płyn nie gazuje się i jest czysty, olej również czysty na korku nie ma masła) jedyny wskazujący na uszczelkę objaw to fakt że ubywa płynu chłodniczego. Nadmieniam że ok 2k km temu robiony był kapitalny remont silnika (głowica (full serwis) uszczelka, pierścienie, panewki na korbowodach. Kompresja ok 10-11 bar na każdym z cylindrów. Samochód normalnie jeździ, ma normalne spalanie, jak już pochodzi na 3 gary te kilka/kilkanaście sekund to wszystko wraca do normy.

Ma ktoś jakieś pomysły bo mi już brakuje?? ;>

pozdrawiam Daro


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2015, o 19:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
A jak go dobrze przegonisz mimo ze na 3 gary tylko chodzi czy nawet juz teraz to chyba nawet dwa to cisnienie w ukladzie wodnym sie nie robi. Odkrecajac korek jest psykniecie?? nie mowie o delikatniutkim psyknieciu tylko takie psssyyyk.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2015, o 20:06 
wesol napisał(a):
A jak go dobrze przegonisz mimo ze na 3 gary tylko chodzi czy nawet juz teraz to chyba nawet dwa to cisnienie w ukladzie wodnym sie nie robi. Odkrecajac korek jest psykniecie?? nie mowie o delikatniutkim psyknieciu tylko takie psssyyyk.


Jak jeżdżę na krótkich odcinkach (ok 4km do pracy) to ciśnienie jest ale niezbyt duże ale już w trasie ciśnienie się robi większe, takie że poziom płynu obniża się o ok 1cm. Ogrzewanie też działa bardzo dobrze.


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2015, o 21:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Daro napisał(a):
Okazało się że na 2 i 3 cylindrze są krople wody.

Może to nie uszczelka tylko głowica pęknięta.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2015, o 22:47 
DAN napisał(a):
Daro napisał(a):
Okazało się że na 2 i 3 cylindrze są krople wody.

Może to nie uszczelka tylko głowica pęknięta.



Jest taka możliwość. Tylko zastanawiam się czy nie powinno wtedy być spadku kompresji w cylindrach albo podobnych objawów jak przy walniętej uszczelce pod głowicą? Dodam jeszcze że objawy występują jak im się podoba... ostatnio samochód odpalał przez ok 2 tygodnie idealnie, a od kilku dni jest znowu problem i tak na okrągło ;/


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL