cholera, zobaczylem Twoj post po tym jak wrocilem z garazu z kompem
jak narazie zrzucilem logi na jalowym:
Napięcie akumulatora,13.7 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.67 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.33 V
Obliczona pozycja przepustnicy,0.12 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,777 obr/min
Przepływomierz powietrza,1.45 V
Przepływomierz powietrza,13 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,0.92 V
Temperatura cieczy chłodzącej,93 °C
Temperatura powietrza wlotowego,2.92 V
Temperatura powietrza wlotowego,36 °C
Sensor zbiornika paliwa,2.73 V
Sensor zbiornika paliwa,18 Mala predkosc
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),480 kPa
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny
Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Nieaktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),98 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
O2 Pętla sensora,Zamknięte
B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-1 %
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-3 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
żądanie ciśnienia ładowania,99 kPa
żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa
Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,0 %
Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej,Nieaktywny
Elektromagnes obejściowy turbosprężarki,Nieaktywny
Prędkość silnika,777 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,975 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,1.9 ms
Czas wtrysku,2.4 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,10 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV
Wzgledne obciazenie silnika,5 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny
cos po tym mozna powiedziec?