Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 marca 2006, o 19:58 
Od dluzszego czasu sie przymierzalem do odpowietrzenia sprzegla, dzis sie za to wzialem i delikatnie mowiac, to nic nie wyszlo.

zakreslony zaworek. Kombinowalem na wszystkie mozliwe sposoby, jednakze odnosze wrazenie, ze on wypluwa i pobiera powietrze przez ten zaworek. Kombinowalem z godzine ale efekty zadne.

Sam nie wiem co zrobic z tym dziadostwem :evil: Szkoda slow....

Udalo sie komus to w ten sposob odpowietrzyc.

Aktualnie auto stoi rozebrane, moze jutro jakies natknienie mnie najdzie i to zrobie...Obrazek


Ostatnio edytowano 11 lutego 2008, o 23:34 przez mjaza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, o 20:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
u mnie odpowietrzylo sie samo po zalozeniu a uklad byl napelniony pod cisnieniem. za pomoca dosc zmyslnej konstrukcji urzadzenia, ktorego budowy niestety nie jestem w stanie przytoczyc...powiem tylko ze byly to 3butelki po coli i troche wezykow :mrgreen:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2006, o 21:24 
Powinno sie samo odpowietrzyc a jak nie chce to trzeba postepowac jak przy hamulcach. POtrzebne sa 2 osoby, jedna siedzi w kabinie i "pompuje" sprzeglem a druga odpowietrza w nastepujacy sposob:-kilka ruchow sprzeglem i przytrzymanie do oporu, odkrecenie na sekunde odpowietrznika i natychmiastowe jego zakrecenie, znowu pompowanie i przytrzymanie, odpowietrzenie i tak do skutku.Az przestana leciec babelki powietrza.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2006, o 00:00 
W koncu udalo sie odpowietrzyc.
Cytuj:
Powinno sie samo odpowietrzyc a jak nie chce to trzeba postepowac jak przy hamulcach. POtrzebne sa 2 osoby, jedna siedzi w kabinie i "pompuje" sprzeglem a druga odpowietrza w nastepujacy sposob:-kilka ruchow sprzeglem i przytrzymanie do oporu, odkrecenie na sekunde odpowietrznika i natychmiastowe jego zakrecenie, znowu pompowanie i przytrzymanie, odpowietrzenie i tak do skutku.Az przestana leciec babelki powietrza.

Robilem tak jak powyzej napisane. W miedzy czasie znalazlem tez ten opis w ksiazce - sam naprawiam astre. Tam byl jeszcze jeden element dodany. Na koncowke odpowietrznika zakladamy maly wezyk i koncowka do jakiegos zbiorniczka z plynem - aby przy odpowietrzaniu nie zasysalo powietrza. Tam tez pisalo, ze kolo 20 razy trzeba popuscic ten plyn.

Niestety u mnie to bylo raczej 50 razy, ale w koncu sie udalo i sprzeglo chodzi jak dawniej:)

Kazdemu jednak polecam, aby jednak sie starac nie dopuscic do zapowietrzenia sprzegla. Dostep do odpowietrznika nie jest za wygodny, a nie ustanne zakrecanie i odkrecanie jego tez do przyjemnosci nie nalezy.

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2006, o 01:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mjaza napisał(a):
W koncu udalo sie odpowietrzyc.
Cytuj:
Powinno sie samo odpowietrzyc a jak nie chce to trzeba postepowac jak przy hamulcach. POtrzebne sa 2 osoby, jedna siedzi w kabinie i "pompuje" sprzeglem a druga odpowietrza w nastepujacy sposob:-kilka ruchow sprzeglem i przytrzymanie do oporu, odkrecenie na sekunde odpowietrznika i natychmiastowe jego zakrecenie, znowu pompowanie i przytrzymanie, odpowietrzenie i tak do skutku.Az przestana leciec babelki powietrza.

Robilem tak jak powyzej napisane. W miedzy czasie znalazlem tez ten opis w ksiazce - sam naprawiam astre. Tam byl jeszcze jeden element dodany. Na koncowke odpowietrznika zakladamy maly wezyk i koncowka do jakiegos zbiorniczka z plynem - aby przy odpowietrzaniu nie zasysalo powietrza. Tam tez pisalo, ze kolo 20 razy trzeba popuscic ten plyn.

Niestety u mnie to bylo raczej 50 razy, ale w koncu sie udalo i sprzeglo chodzi jak dawniej:)

Kazdemu jednak polecam, aby jednak sie starac nie dopuscic do zapowietrzenia sprzegla. Dostep do odpowietrznika nie jest za wygodny, a nie ustanne zakrecanie i odkrecanie jego tez do przyjemnosci nie nalezy.

Maciek



....dokladnie na tej zasadzie wspiera sie odpowietrzanie z tym "urzadzeniem" o ktorym wspominalem...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 września 2016, o 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
moze ma ktoś sprawdzony sposob na odkręcenie tego odpowietrznika, za chiny ruszyć go nie mogę a boję się czegoś nie ułamać bo całość się rusza, pryskałem wd-40 , forchem , rost off-em i nic lekko pukałem w sam odp[owietrznik zeby obruszać gwint i nic , a powerem boję się że ułamię to całe ramię

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL