Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 09:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 maja 2014, o 09:07 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Ficek napisał(a):
że na 800 km wziął mi około 700 ml oleju 5w30

przecież on więcej spala oleju niż paliwa
Jurand napisał(a):
a cylindry byly honowane?

jak były honowane to i musiały by być wymieniane tłoki
Jurand napisał(a):
ewidentnie źle zrobiony remont.

na to wychodzi.Ficek śmigaj na reklamacje

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 17:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
bywa ze przy wkladaniu tłoków bez specjalnego scisku do pierscieni zarysuje sie gladz cylinrda i mamy po zawodach.
Pytanie moje czy nie dymi na niebiesko jak depniesz??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 marca 2014, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Marek
Silnik: inny
Aktualny samochód: Peugeot 508sw
Na ogół gęstość olejów się nie różni, różni się natomiast lepkość. Teraz po przeniesieniu fabryk castrola i mobila przy zakupie ich trzeba uważać na podroby. Motul też musi być kupiony z wiarygodnego źródła. Jeśli chodzi o oleje to i rzepakowy ci będzie smarowal, teraz firmami które jeszcze zostały w Europie to shell i statoil.

Zmiana oleju np. Z 10w na 5w jest możliwa pod warunkiem że masz zdrowy silnik z powodu że te mity co wyżej się nie którzy śmieją mogą okazać się prawdą ale jak zdrowy to zmieniać do letow wgl mnie 5w50 do reszty 5w40 Ale wszystko zależy od dynamiki waszej jazdy. Jeśli się pilnuje wymian co 10-15 tys.km nie jak serwisy co 30tys.km, bo smole spuszczasz.(to wszystko będzie cacy)

_________________
Obrazek

Powoli, do Przodu :)

My Garage ----> viewtopic.php?f=27&t=20366


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 22:35 
Nie dymi na niebiesko i nie bierze płynu chłodniczego, generalnie to ten olej ,, wsiąka " zastanawiam sie tez czy to nie spowodowane tym wysokim spalaniem na jałowym biegu..1.1 /1.2


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


Góra
  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 marca 2014, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Marek
Silnik: inny
Aktualny samochód: Peugeot 508sw
norma spalania jest chyba od 0,5 do 1l/h z tego co kiedys slyszalem ale nie jestemna 100% pewny do konca

_________________
Obrazek

Powoli, do Przodu :)

My Garage ----> viewtopic.php?f=27&t=20366


Ostatnio edytowano 18 maja 2014, o 23:39 przez Galldior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 23:26 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
W turbo na ciepłym silniku spalanie 0,9 l/h :)
Ja bym podejrzewał turbine o kradnięcie oleju jednak, te turbosprężarki są takie dziadowskie, że jak butujesz to popuszczają olej wszędzie gdzie sie da (w moim przypadku do dolotu, do wydechu i jeszcze na zewnątrz przez uszczelniacze...)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2014, o 08:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
michal ale nie takie ilosci lol, spalanie 1.2 na biegu jalowym nie ma z tym nic wspolnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2014, o 09:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wiem że nie przez spalanie chwilowe, mówiłem o samej konsumpcji oleju :P
Niektórym na forum jeszcze więcej oleju ubywało przez turbine niż 700 ml na 800 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2014, o 17:41 
Dzień dobry. Od początku mój samochód miał wlewany Mobil 1 New Life 0W-40. Mam przebieg ok. 122000km. Zaraz czeka mnie wymiana, nie ma sensu zmieniać oleju, prawda?


Góra
  
 
PostNapisane: 21 lipca 2014, o 18:40 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Ponta napisał(a):
nie ma sensu zmieniać oleju,


nie ma.zostań przy tym co masz

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2014, o 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Koledzy czy jest sens zmieniać olej w moim 1.8 x18xe1 z Valvoline dura blend 10W40 na MILLERS OILS TRIDENT 10w40,wyczytałem że dzieki technologii nanocząsteczek ma lepsze właściwości.Boję sie ze mniejsza lepkość moze spowodowac wieksze zuzycie,bo valvoline na 10Tys 0.8 litra mi spalał.A wiem że moj silnik lubi olej:P, często jezdze po autostradzie i lubie pocisnąć 200km/h a olej po takich predkościach to po 10 tys km przy wymianie wyglada jak brudna woda.I dlatego mnie kusi na ten Millers

ktos cos doradzi?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2014, o 20:46 
Witam

Po wymianie oleju zaobserwowałem dziwne dźwięki dochodzące z silnika X18XE1 zalałem go 10W40 Valvoline Max Life jest to jakby takie cykanie stukanie ciężko określić czym to może być spowodowane


Góra
  
 
PostNapisane: 26 października 2014, o 07:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Sako napisał(a):
Witam

Po wymianie oleju zaobserwowałem dziwne dźwięki dochodzące z silnika X18XE1 zalałem go 10W40 Valvoline Max Life jest to jakby takie cykanie stukanie ciężko określić czym to może być spowodowane


Pierwsza wymiana oleju od czasu zakupu?

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 października 2014, o 07:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
pewnie popychacze. Ustaje to po minucie czy raczej nie?? A przynajmniej po dluzszym postoju czy jest taki efekt ze zaraz po odpaleniu jakby pare takich cykaczy ucichlo a zostaje jeden albo dwa??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 października 2014, o 09:27 
pierwsza wymiana po zakupie ten dźwięk jest na zimnym i na ciepłym silniku występuje cały czas


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL