Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Dziwna przypadlosc dopadla moje auto, od jakiegos czasu przy zmianie biegow podskakuja obroty o 200-300 obr
Dziwna sprawa troche, moze ktos ma podobna przypadlosc za soba?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, o 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 marca 2014, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Marek
Silnik: inny
Aktualny samochód: Peugeot 508sw
U mnie było, że pedal gazu był zwalony i potencjometr był uszkodzony, albo po prostu sprzęgło ci się ślizga

_________________
Obrazek

Powoli, do Przodu :)

My Garage ----> viewtopic.php?f=27&t=20366


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, o 20:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Sprzeglo jest nowe i na bank sie nie slizga :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, o 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 marca 2014, o 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Marek
Silnik: inny
Aktualny samochód: Peugeot 508sw
Ale to dzieje ci się w chwili wcisniecia biegu przed zmianą czy wciskasz sprzęgło wrzucasz bieg i dopiero ci rosną? Ja miałem po wciśnięciu sprzęgła ze mi obroty rosły, miałem uszkodzony pedal gazu najlepiej na kompa podjechać jakiegoś lepszego, bądź też czujnik sprzęgła się zawiesza grzybek(jeśli masz tempomat) to ten czujnik może być walniety

_________________
Obrazek

Powoli, do Przodu :)

My Garage ----> viewtopic.php?f=27&t=20366


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, o 22:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
a przeczyścił przepustnice? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 08:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
No przeca caly silnik wyjal :)
Przepustnicy nie czyscilem, bo czysciutka byla.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 marca 2016, o 15:43
Imię: Kamil
Silnik: Z22SE
u mnie też podobnie. wciskam sprzęgło, obroty lecą lekko w górę po czym wolno spadają (przy caly czas wciśniętym sprzęgle). zauważyłem problem w wielu astrach. słyszałem też o przepustnicy ale nigdy czasu nie miałem zrobić tego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 12:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sanon napisał(a):
Dziwna przypadlosc dopadla moje auto, od jakiegos czasu przy zmianie biegow podskakuja obroty o 200-300 obr
Dziwna sprawa troche, moze ktos ma podobna przypadlosc za soba?

może nie o tyle ale to jest tzw przytrzymanie obr przy zmianie biegu(miałem tak w każdej bertone).sprawa normalna była juz poruszana kilka lat temu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 12:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Wczesniej tak nie mialem. Ta przypadolosc dopadla mnie od jakichs 3 tygodni.
Na poczatek wymienie czujnik sprzegla, bo on moze byc winowajca.
Ale wole zapytac, bo moze to jakis duperel i ktos juz to przerabial.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 13:30 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
chyba u doctora problem rozwiązała przepustnica z LEHa(jest idento, ale miała jakieś 30k przebiegu) więc obstawiałbym przepustnice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 14:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja nie mialem problemow z obrotami, u mnie nigdy w zadnym LET/LEH nie bylo czegos takiego jak "podtrzymanie obrotów" :)

a co do samej przepustnicy LEH to jest taka sama tylko nie ma grzania, wiec trzeba bajpas zrobic na przewody w LET, na przepustncy LEH auto bardzo plynnie szlo i rozwijalo moc, nie bylo szarpniec zdlawien itp

sanon moze wina softu albo jakas nieszczelnosc, podcisnienia, ta czarna puszka podcisnienia za silnikiem, moze sie tez wieszac gruszka na turbinie, lub serwo (takie przyczyny mieli na forach UK), chlopaczek z innego forum wymienil wszystko i nic nie pomoglo dopiero remont silnika rozwiazal sprawe - ma ksywke JA37 na wielu forach moze uderz do niego bo zeby zjadl na tym problemie co masz :)

sa jeszcze zaworki kierunkowe na przepustnicy oraz na odowietrzenie par paliwa... zerknij na nie czy krucce nie pekly i czy prawidlowo dzialaja bo tez moga miec wplyw

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, o 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jestem po wyciaganiu silnika, wymienialem uszczelki pod kolektorem ssacym i od przepustnicy.
Bardzo skrupulatnie posprawdzalem wszystko. Problem pojawia sie na cieplym silniku, w momecie zdjecia nogi z gazu i wcisnieciu sprzegla jest chwilowa (trwajaca doslownie sekunde) przygazowka o 200-300 obrotow, co moze stwarzac wrazenie ze nie potafie zsynchronizowac ruchow sprzegla i gazu. Tak jak napisalem wszystko zaczelo sie od wymiany sprzegla 2 tygodnie temu, podczas wymiany pompki sprzegla uszkodzilem czujnik, i nie wiem czy to nie jest problemem. W tygodniu to naprawie o obaczymy jak jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, o 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
Nie wiem jak dokładnie w let-ach jest to rozwiązane, ale u mnie na wzrastające obroty przy zmianie biegów pomogło uszczelnienie kolektora ssącego, a dokładnie miejsca gdzie wchodzi rura od egr.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, o 20:35 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
W Letach na całe szczęście nie ma egr :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, o 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Czesto taki objaw daje czujnik polozenia przepustnicy, ktorego w lecie nie ma, tzn jest ale wbudowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL