Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 12:17

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 marca 2016, o 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Czesc, zrobilem bypass tzn. Wypiolem z oryginalnego blow offa i przepustnicy a takze z tego kolo przepustnicy okraglego czegow i na trojniku spiolem ze soba, rwszte przewodpw nie usowalem na razie i po kilkuvkilonetrqch wyskoczyl mi serwis. Czy to normalne ? Bo boje sie czy cos sie nie stanie ;/

Sorki zanorty ale mam chinski fon ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 marca 2016, o 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Chinski nie Chinski, czytac sie tego nie da. Nie mowiac juz o bledach ortograficznych.
piterrr70 napisał(a):
Wypiolem

Wypiąłem
piterrr70 napisał(a):
spiolem

Spiąłem
piterrr70 napisał(a):
usowalem

Usuwałem

Masakra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 marca 2016, o 22:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Faktycznie orty masakryczne ^^ Sorki, chciałem poprawić ale czas minął na to ;/
PS. Niech to ktoś poprawi bo wstyd ;/

Niżej na forum znalazłem schemat z którego wynika, że dv ma byś wpięte oryginalnie do tylnego bcs.. Tak ? Nie wiem czy nie mam membrany pękniętej bo efekt "tfutfu" nie ustąpił po ominięciu tylnego bcs-a


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 00:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dzizas ile mozna to walkowac... pelno schematow i opisow i to u nas na forum nawet, w kilku autach juz zrobilem bajpasy i bledu ci nie ma prawa wywalic bo tylni bcs jest wpiety do instalacji elektrycznej
tam sie nie da nic zepsuc... od przepustnicy do trojnika i od niego do DV i regulatora cisnienia paliwa - masakra moja 3 letnia corka by to ogarnela

jak sprawdzic DV tez bylo miliard razy ... 5 sekund to zajmuje, a stawiasz teorie zamiast po prostu isc i sprawdzic.

dwa ze efekt jak to piszesz tfutfu nie zniknie po bajpasie, czytales wogle po co sie to robi?
bost ma bys stabilniejszy i plynniejszy bez falowania, tylni bcs odpowiada za limiter bostu na 1 i 2 biegu, czesto poprawia sie reakcja i praca silnika na tzw polgazie
jak auto ci nie sluzy do katowania to nie bylo sie za to zabierac :P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 13:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Skoro wywaliło błąd to napisz jaki!

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Doktor, ja to rozumiem, tak też połączyłem, ale dziwne że mi wywaliło serwis, przepatrzyłrm wszystkie wtyczki, przypuszczałem że się coś odłączyło, a tu nic, nie bład a serwis i komputer nie czyta żadnego błędu, pusto..

Tak czytałem dlaczego się to robi, ogólnie to po zrobieniu bajpasa zniknął efekt turbo dziury przy przyśpieszaniu. Dv miałem mieć założone nowe i chciałem wyeliminować jako przyczynę tylni bcs.

Jutro wyjmę dv i sprawdzę mębrane czy nie jest szczelona.. Jeśli tak to chyba zrezygnuję z bajpasa i kupie dv i zjebie mechanika za zepsuty dv za 250zł..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 19:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Co to znaczy serwis?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 19:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ze ASO go wzywa xD

dv sie sprawdza bez wyjmowania przeciez, jak pisalem wyzej to 5 sekund pracy

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 21:17 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Wcisnij kasowanie licznika, przytrzymaj, przekrec kluczyk na zaplon nie odpalaj i po chwili skasuje
sie serwis z licznika bo to o to Ci chodzi. Poprostu zbieg okolicznosci, to sie wyswietla chyba co 15tys km.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 marca 2016, o 23:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No nie mówcie, że chodzi o INSPa ::haha

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2016, o 06:37 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Dan, napisal ze komp niewywala bledow a cos mu sie wyswietla, astra ma tylko dwa wyswietlacze
wiec...
jest jeszcze mozliwosc ze demon mu opanowal auto i mozna je spalic na stosie ;)
Dmuchnij w ten waz od Dv jak jest szczelny to zepnij bajpasa, skasuj insp i jezdzi :) nic mu nie bedzie :p

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2016, o 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Bylem w majstra techem mi wyczytał p1243.. Bd sprawdzal przewody, byc moze sie obluzowało coś.

dodane: 7 marca 2016, o 12:12

Wszysto jasne.. Nie miałem zabezpieczenia na wtyczce i jak się szarpałem z przewodami ciśnieniowymibto ją poluzowałem a podczas jazdy się załkowicie wysunęła z gniazda.. -_-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL