Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 10:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 marca 2016, o 20:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sanon napisał(a):
Ryba znalazl bys chwile czasu zeby podjechac na Ciszynska

najwcześniej w piątek.ale na pewno mniej niż u Radzika bo wiem że pytałem to ceną było sporo niższa

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Ostatni niuton jaki byl to 346Nm, wtedy stare sprzeglo padlo, wiec nie zdazylem sie nacieszyc moca.
Potem zaczely sie schody. Ale po pierwszym nowym sprzegle auto pojechalo do Tunera mial wgrac serie. Powiedzial ze zrobil 200KM ale docisk chyba mam slaby bo nadal sie slizga i nie mial jak tego zweryfikowac, wiec uwierzylem na slowo ze jest seria i zaczely sie te wszystkie jaja.

Szczerze to wolal bym zrobic swoje sprzego bo krzyknal mi za obicie tarczy 160zl i za wzmocnienie docisku 400zl wiec zamknal bym sie w 650zl z wysylkami.
Sprzeglo u courtneya z wysylkami wychodzi dwa razy tyle, ale jest sprawdzone i wtedy moge odsprzedac swoj zestaw nowego sprzegla za 800zl na przyklad.

Nie wiem za bardzo co teraz zrobic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 20:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
sanon już to w wielu wątkach było że Motronica tak naprawdę dobrze wystroić i nie narobić jakichś szkód to potrafi w pl z 4-5 osób a reszcie się tylko wydaje że wie co robi.... I tak się pewnie wydawało temu co Tobie grzebał w programie i przez to tyle problemów i rozbierania miałeś, u nas to raczej tak jak Dokror29 zauważył 90% ludzkości "wagami" jeździ i tam potrafią wszyscy grzebać a nasz sterownik to najlepiej Angole ogarniają i z 2 Niemców jest mocno rozbudowany tylko nikt u nas nie wie jak go dobrze ugryźć i najłatwiej zaproponować wymianę na jakąś swinię....


Dokror29 gt2871r wstaje 3,5k i do samej odcinki boost trzyma, więcej szkody możesz narobić np. mając 500nm w górnej partii obrotowej silnika niż mając 500 od 1,5k wtedy to napędy najwięcej po dupie dostają a nie sam silnik bo prędkość obrotowa samego silnika jest znikoma mimo dużego Nm.

Wysłano z Galaxy S6 EDGE za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sanon napisał(a):
Ostatni niuton jaki byl to 346Nm, wtedy stare sprzeglo padlo,

Nie żebym szpanował, ale mam więcej ;)
No ale pytanie przy jakich obrotach?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Nie żebym szpanował, ale mam więcej ;)
No ale pytanie przy jakich obrotach?


Ale Ty DAN masz chyba radzika z "miedzianym" dociskiem i organiką to on i 500nm przeniesie bez najmniejszego problemu ;)

Wysłano z Galaxy S6 EDGE za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Domix4 napisał(a):
Ale Ty DAN masz chyba radzika z "miedzianym" dociskiem i organiką to on i 500nm przeniesie bez najmniejszego problemu

No tak :D I sprzęgłem się nie muszę martwić.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:45 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Dominik wierz mi ze korby wlasnie sie gna i bokiem wychodza jak jest walniecie niuta z dolu :)
to jak z jazda rowerem na najciezszej przerzutce.... zeby sie napedzic musisz podawac pełną kitą a jak juz sie napedzisz to nie musiz uzywac wiele sily zeby napedzac sie dalej :)
i wlasnie dzieki temu ze turbo ci wstaje od 3,5 tysia to korby masz jeszcze cale :D

kazdy szanowany tuner ci wystroji tak zeby wlasnie niuta z dolu nie bylo :) pomijam dizle i jakies mega projekty przystosowane do takich zabiegow :D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Ostatnio edytowano 19 marca 2016, o 22:50 przez Doktor29, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Przerabialiscie temat to prosze was o porade, jaki produkt wybrac?
Courtney'a czy robic kewlar + wzmocnienie docisku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sanon to juz zalezy co wolisz...
sprzeglo z uk masz pelen komfort i kleji

jak wzmocnisz docisk to bedzie chodzic ciezej ale tez klejic, ale bedzie taniej

decyzja juz nalezy do Ciebie :D

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Szczerze mowiac nie bedzie taniej, bo odsprzedam swojego sachsa, wiec koszta podobne.
Kolega w poniedzialek podjedzie do courtney'a po sprzegielko dla mnie wiec jak bedzie mial na miejscu to w tym tygodniu bedzie u mnie.
Wiec jak komus cos potrzeba od courtney'a to dawac znac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2016, o 01:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
to sprzeglo ,.road clutch" od courtneya za 200 funtow bodajze radqus ma i sobie bardzo chwalil ze letko chodzi, a wytrzymalosc wieksza. ewentualnie mozesz poszukac na szrocie leta ze starszych rocznikow i zamontowac seryjne sprzeglo w dobrym stanie, u mnie i u ryby (tak?) seryjne letowskie sprzeglo przenosi 400-420 nm bez uslizgow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2016, o 08:18 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Ja mam sama tarcze sachs organiczna i st 2 czyli ok 390Nm i trzyma. A 340Nm to mniej niz zwykly
st1 wiec dziwne ze nie podolalo. Osobiscie to jak juz wpakowal bym kase w nowy kpl sprzegla, wysprzegliki,
Pompki sprzegla itd a dalej by sie slizgalo to poswiecil hym juz te stowe czy dwe i wymienil ostatni element
czyli kolo zamachowe na jakies uzywane. To nie mozliwe zeby nowe sprzeglo sachs nie trzymalo 340Nm. Kpl organika jest na 350Nm a mi sama tarcza trzyma wiecej... bierz tesprzeglo z anglii, wymien zamach, bo mowie Ci ze
to nje mozliwe zebys mial takiego pecha zeby oba byly do dupy.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2016, o 09:23 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
wstaje od 3,5 tysia

mi wstaje przy 4 tyś
Predator napisał(a):
starszych rocznikow i zamontowac seryjne sprzeglo w dobrym stanie, u mnie i u ryby (tak?)

dokładnie jest seria.ale wzmocnione na półce leży

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2016, o 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Zamach jest sprawdzony i pomierzony wzgledem innych o tych samych numerach R90400086. Radzikowski sprawdzil zamach i stwierdzil jednoznacznie zebym nie szukal w nim usterki na sile.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2016, o 09:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Ryba to masz cos nei tak :) turbo z leha to tak 2800 juz pelnym ogniem leci, jedz na hamownie i bedziesz widzial co i jak

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL